روايات

رواية وحش الصعيد 3 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد 3 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد 3 البارت الحادي والعشرون

رواية وحش الصعيد 3 الجزء الحادي والعشرون

رواية وحش الصعيد 3 الحلقة الحادية والعشرون

ندي راحت بيت اهلها
ودخلت عل ابوها… بابا الحقني انا هنكشف
ابوها كان قاعد معاه بنت
ندي بصت للبنت دي بقرف… اطلعي بره
البنت خرجت
ابوها… هتنكشفي ازاي
ندي… من عصبيتي وقعت بكلام قدامهم
ابوها بغضب… وقعتي ازاي هتضيعي كل حاجه كدا لو اوس عرف اننا احنا ال ورا الحادثه زمان مش هيرحم حد
انتي عصبيتك دي هتكشفنا قولتلك ميه مره اتحكمي في عصبيتك بس انتي لا
ندي بغضب… ماهي هيا ال عاوزه تاخد مني جوزي
ابوها بسخريه… جوزك وكمل بغضب… انتي عارفه انك مجوزه اوس عشان ايه صح مش تيجي انتي تضيعي تعب سنين
اوس دا قن*بله موقته وفي اي وقت ممكن تنف*جر وهتخ*لص عل الكل
ندي… طيب عرف الزعيم وهو هيلقي حل اكيد
ابوها… الزعيم مش عارف هو فين اختفي عن الوجود انا هتج*نن معقوله
ندي… معقوله ايه يابابا
ابوها… يكونوا عرفوه
ندي بصدمه… لالالاا اكيد لا هو مابنكشفش ابدا
ابوها… بس هو راح فين بس
ندي بخوف… بابا لو جرا ليه حاجه او انكشف مش هيرحموه انا خايفه عليه اوي
ابوها بخوف… اخر مره شوفتيه كانت امتي
ندي… اول انبارح لما كان عند مياده
ابوها… انا هخالي رجالتي يدوروا عليه وانتي روحي بيتك متسبيش الساحه فضيه ليهم وخالي بالك من عصبيتك دي
ندي… تمام ومشيت
كان جوه خوف كبير عل الزعيم بتاعهم
❤❤❤❤❤❤
عند انس
بصريخ… الييين
كاران… هههههههههعههه شكلك بتحبها اوي
الين كانت مرعوبه لان الطلقه ال طالعت كاران ضربها في الارض جانب رحليها
الين بدموع ورعب… كاران لي بتعمل كدا دا حبيتك
كاران… ههههههههههه انتي كيوته اوي ياالين وغبيه عشان فكرتيني بحبك هههههههه
الين بصدمه… قصدك ايه
كاران كان بيضحك عل شكلها….. هههههههه
شكلك حلو اوي يفطس من الضحك
انس بغضب… لك يا غبيه هاد كان عم يلعب بيك مو بيحبك
الين كانت مصدومه فعلا لانها حبت كاران
الين… بدموع… كاران انت بتعمل فيا مقلب صح قول كدا عشان خاطري وانا مستعده اسامحك بس قول انك بتحبني وانس بيضحك عليا
كاران قرب منها واتكلم قدام وشها بهمس… انس معاه حق
الين كانت صدمتها بتكبر فيه
كاران كان بيضحك اكتر… هههههههههههه
الين كانت دموعها مغرقه وشها… طيب انا اذي*تك في ايه عشان تعمل كدا فيا
كاران… مش انتي ال اذ*تيني اهلك هما ال اذ*وني وانا انت*قمت منهم فيكي خليتك مد*منه وقلبك دلوقتي مكسور ميه حته صح وادا ال انا عاوزه ههههههه
انس كان بيحاول بيفك نفسو من ال مكتفينو
كاران ضرب رصاصه نحيت انس
الين… انسسسس
❤❤❤❤❤
اياد قام وخرج من المستشفى وكان ناوي عل الشر لانه كان باين في عنيه
جون… اياد راح فين وهو بيجري ورا
اياد مردش عليها وسابو ومشي
جون… اياد اياد استني بس كان مشي
جون طلع فوق عند اوس
ودخل ليه وقفل الباب ورا بلمفتاح
جون قرب من اوس وفضل يعيط جانبه ومره واحده قعد يضحك بهستريه
جون… بضحك… اخيرا قضيت عليك يا اوس
تعرف انك ماكنتش لعب ساهل بس انا ال فوزت في الاخر
تعرف اني من اول مره نزلت فيها مصر وانا كنت ناوي ادم*رك عرفت ان عاوز تد*مر خصم قوي زيك اني اكسب صدقتك مش عد*وتك
وكسبها بشاطرتي وهزمتك هههههههه هزمتك هههههه لانك كنت واكل مني السوق كلو
بس انا ممثل 🎭شاطر صح عرفت اكسبك لصفي عشان لما اضربك تكون الضربه جامده عليك متقدرش تستحملها وتم*وت كان نفسي تبقا عايش وانا بعترفلك بكدا بس ماتخفش عل عيلتك هد*مرها كلها ولا اقولك انا اصلا بدات اد*مر فيها ومتخفش عل لين انا هاخدها واتجوزها وتكون بتاعتي انا
وعارف كمان اني خليت بنت عمك بقت مد*منه
عشان ادم*ركم كلكم لانكم كنتو السبب في اني ابقي يتيم وفضل يعيط وشويه يضحك لحد ما الباب خبط قام وعمل نفسو زعلان وبيعيط عل صحبه
الممرضين اجو واخدوا اوس عشان يدفنوه
جون عمل باي لاوس… ببتسم خبث… بااي ياصحبي
اخدوا وكفنو واياد جه واطلب منهم أنه يندفن في مصر وفعلا قوموا طياره خاصه واخدوا ومشيو اياد كان منهار وجون كان بيوسي فيه وهو فرحان من جوه
الطياره سافرت وهما معاه
❤❤❤❤🎭🎭🎭❤❤❤❤
عند فجر وصلو
وتيا لما شافت مراد صرخت
لينا طلعت من اوضتها
عل صريخ تيا… في ايه
تيا بخوف… مراد ايه دا اي ال حصلك
فجر دخل مراد هو ومياده
وقعدوه
مراد…عملت حادثه ياماما في ايه يعني
تيا بخوف… اي البرود بتاعك دا وبعدين عملتها ازاي
مياده.بتوتر…. كنا في العربيه وكان في سواق شكلو مكنش في وعيو ودخل فينا
تيا بغضب… مش يحسب الح*مار دا كان هيم*وتكم
فجر… خلاص ال حصل حصل بلاش عصبيه
مراد… تيا انا واقع من الجوع
تيا بحنيه… من عيوني ياقلب تيا وانتو طبعا هتساعدوني ولا هتعملو نفسكم مش عارفني
مياده ولينا في صوت واحد… طبعا مش عارفينك
تيا بغيظ… الصبر من عنك يارب قومي يابت انتي وهيا قدامي
مياده ولينا بصو لبعض وقامو يجروا عل المطبخ وتيا وراهم
فجر كان قاعد بيضحك
مراد… انا عاوز الكل…اب دول يتحاسبو بس انا ال حسبهم
فجر بهدوء… ماتخفش زمانهم اخدوا جزءاهم
مراد بستغراب.. قصدك ايه
فجر… قصدي انهم دلوق في عرين الوحش واكيد الوحش مش هيسبهم اكده
مراد… واي عرف الوحش وبعدين انت لقتنا ازاي
فجر… لاني اني الوحش
مراد بصدمه… ايه ازاي
فجر… دا ال حصل وازاي دي بعدين هتعرفها بس اهم حاجه محدش يعرف اني الوحش فهمت لحد ما اخد الاوامر من الوحش الاصلي
مراد بعدم فهم… مش فاهم هو مش انت الوحش ازاي هتاخد اوامر من نفسك
فجر حط ايدوا عل كتف مراد… قولتلك بعدين هتفهم كل حاجه
مراد… انا عاوز اشوف اوس ضروري
فجر… اوس واياد سافروا كندا عشان يدوروا عليكم
مراد بصدمه… بتقول سافر فين
فجر بستغراب… كندا ليه مصدوم 😳اكده
مراد… بخوف… بابا اوس في خ*طر
فجر بخوف… خ*طر ايه ده
مراد… بابا رن عليه ضروري
فجر بخوف… حاضر ورن عليه مردش
رن عل اياد برضو مردش
… دول مش بيردوا
مراد بخوف اكبر… لازم يرجعو بسرعه
فجر بخوف وقلق… انتي قلقتني خايف من ايه
مراد… خط*فنا كان ف*خ لاوس عشان يق*تلو
سمعو صوت تكسير اطباق
مياده بصريخ….. اووووس
❤❤❤❤❤❤
عند الوحش
رعد… انا عارف انت مين
المربط… بصلة بصدمه
رعد… انت ابن تيم اقصد الافعي
المربوط بصدمه… انت اي ال عرفك
رعد… نسيت اني الوحش
المربوط… كان ليحاول يفك نفسو وفي حاله هيج*ان… هد*مرك ياوحش
هد*مرك وهد*مر عيلتك كلها
رعد بغضب… مش هتقدر عشان انت زي ابوك ج*بان ياتيم
تيم…ابن تيم ديدا سمتو عل اسم تيم بس عشان الغبطه… لا مش ج*بان زيو انا ال هنت*قم منكم
رعد بامر للرجالتو… ربوه شكلو مترباش كويس وسابهم ومشي
تيم كان بيصرخ… هد*مرك يا وحش
❤❤❤❤❤
الطياره وصلت وراحو البيت عند اوس
سيف كان قاعد بيشرب قهوه هو ومصطفي وبيشتغلو
دخل اياد وجون مع بعض
مصطفى… اياد وراح حضنو وسيف برضو عمل كدا
سيف بستغراب.. مالك ياواد مبلم اكدع ليه وبعدين فين اوس ومين ده
جون بخبث… انا صديقهم واسمي جون
مرحبا
سلم عل سيف ومصطفي
اياد كان باصص في الارض وباين عليه الحزن
مصطفى… فين اخوك
مالك ياض ماتنطق
سهر خرجت هيا ورودي وقمر من المطبخ
رودي حضنته اياد وسهر وقمر
سهر… اياد فين اوس
اياد كانت الدموع في عيونه وبص يامت الباب
سهر بستغراب… بتبص عل ايه ولفت وشها لقت تابوت داخل
سهر بخوف… بتاع مين ده
رودي بخوف برضو… انطق اوس فين
جون بدموع مزيفه… بتاع اوس
سهر بصريخ…. وووولددددي
الكل كانو مصدمين
سيف وقع منهم في الارض
لين نزلت عل الصو*يت هيا وندي
ندي بخوف… في ايه بتص*وتي ليه
فهموني في ايه
جون… اوس
لين نزلت بخوف… مالو اوس
جون بخبث… ما*ت
لين مستحملتش… ووقعت اغمي عليها
قمر برعب… بنتي
ندي راحت عند اياد وضربتو بلقلم
… بصريخ… عملت فيه ايه قت*لتو هناك عملت فيه ايه
اياد مكنش بيرد بس بيعيط بس
ندي بصريخ… اوووس
(دلوقتي حبتيه عل راي المثل بقا عليه سكره لما راح المق*بره 😏😔😢🥺)
جون… لازم يندفن ياعمي
مصطفى… اكيد اكرام المي*ت دفنو
سهر بصريخ… وهيا حضنه التابوت بتاعو
… لاع ولدي لسا عايش انتو بتكدبوا عليا اااااااااااه
رودي كانت واقفه ومصدومه ومتحركتش من مكانها بس كانت بتشوف اوس بيلعب قدام عيونها وبيكبر وشقوته بس
❤❤❤❤❤❤
اخدوا اوس ودفنوه وبعدين رجعو كان الكل حزين 😔عليه ولين ال فاقت وكانت بتصرخ باسمه لين تعبت وعلقو ليها محليل
سهر كانت في اوضتها ومسكه هدوموا وبتعيط
وورودي دخلت اوضته وهو صغير وطلعت لعبه وكانت بتشم فيهم وبتعيط
قمر كانت مع لين ندي كانت قاعده في ركن وعمله تعيط
الرجاله كانو بياخدوا العزا بتاعو
❤❤❤❤❤❤
فجر عرف واخد مياده وروحها ومراد اصر عليهم انه يروح ياخد عزا صحبه
معاهم وتيا ولينا راحو
وانس والين راحو برضو وانصدموا من المنظر بتاع البيت وقد ايه هو كائيب
كل واحده من البنات راحت في حضن امها وكانت بتعيط
اياد مقدرش يستحمل ومشي من البيت كلو
❤❤❤❤❤❤
الكل كانو في اوضهم وحزننين
انس كان في اوضته وكان بيقلع الجاكت الباب خبط لبسو تاني
انس… اتفضل
الين دخلت… بندم… انس عاوزه اشكرك عل ال عملتو معايا انهارده
انس بصلها وسكت وكان بيقلع الجاكت تاني اتوجع من الرصاصه ال اخدها في كتفو
الين بلهفه… حاسب بتوجعك
انس… ملكيش دعوه بيا
الين بدموع… ولله هو كلمني وقالي تعالي اشوفك قبل ما اسافر وانا روحت ولقتهم مسكوني وكتفوني وبعدها ال انت شوفتو
انس بوجع اكبر… ااه
الين راحت تساعدوا… انس بغضب… بدي عني ااه
الين… نوو ومسكت طرف الجاكت وقلع*تو ليه
لقت دراعو بيجيب د*م
بخوف… انس شكل الجر*ح انفتح
انس بوجع… عم توجعني كتير
الين… طيب اقعد وقعدتو عل السرير
وراحت جابت علبه الاسعافات الاوليه
وبدات تشيل الشاش من عل الجر*ح
انس.. شو عم تساوي
الين… هعقمو
انس كان موجوع اوي
الين كانت شايفه الد*م وبتعيط… سوري دا كلو بسببي
انس… بلا بكي اهدي خلصت
الين… كل مافتكر الحي*وان دا وهو بيصوب عليك اكر*ه نفسي اكتر
انس مسح ليها دمو*عها… اهدي جرح صغير مو محتاج كل ها البكي
الين… ببس انت قدرت تفك نفسك ازاي كده وضربتهم وانت مصاب
انس… انا ابن الكابتن رعد
الين بستغراب… هو خالو كاتبن ايه
انس ببتسمه… كاراتيه
وهو مضربني أنا ولين فهمتي
الين… بس لو مكنتش ضربتهم كان زمانا مي*تين احنا الاتنين
انس بضحك… فعلا
الين.. يعني لين بتعرف تضرب زيك كدا
انس… اممم ويمكن امهر مني كمان
الين بحزن… بس هيا دلوقتي منهاره
انس بحزن… يكون بعونه
الين لقت انس اضايق… هو انت شغال ايه
انس بصلها بستغراب… شنو مابتعرفي شو عم اشتغل
الين… نوو
انس… بكون عارض ازياء
انتي مابتشوفي عارضين
الين… مابشغلش بالي بتفاهه دي
انس بصله بضيق… تفاهه خلصتي
الين… اممم
انس… روحي عل غرفتك يلا
الين… انت بتردني
انس… اه وهو بيهز راسو
الين… اين جبهتي
انس… في غرفتك يلا بدي نام
الين… برستيجي باظ
انس… يلا
الين خرجت
وهو قعد يضحك عليها
❤❤❤❤❤❤
اياد راح مكان محدش يعرفوا غيره
…. كان في واحد قاعد في المكان دا
اياد بضحك… كلو تمام يازعيم اوس خلاص انتهي وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وحش الصعيد 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *