رواية ليله يزن الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد
رواية ليله يزن الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد
رواية ليله يزن البارت السادس
رواية ليله يزن الجزء السادس
رواية ليله يزن الحلقة السادسة
عمر. طلق اختي ي يزن
يزن. لا ليله لا مش هطلقها
ليله. يبقا هرفع عليك قضيه خلع ي يزن وهكسبها وهقول انك حاولت تسقطني وتنزل البيبي والمحكمه هتحكم ليا وهتتسجن ي يزن ف الافضل ليك تطلقني
يزن . مستحيل ي ليله وراح عندها وقال أنا بحبك خليكي معايا
ليله. بعصبية طلقني بقا ي اخي انا مش عايزاك انت مش بتفهم
عمر. راح عنده وض،ربه وقال طلق اختي
يزن. لا انا عايزها
عمر. ضربه وقال طلقها بقولك وفضل يضرب فيه
يزن. تمام ي عمر هطلقها بس هتندمي ي ليله وهترجعي ليا تاني وبنفسك كمان
ليله. طلقني وانا اوعدك اني مش هرجع ليك تاني بكل حياتي طلقني
يزن. انتي طالق ي ليله وسابهم ومشي
ليله. بدموع خلاص ي عمر اختك أطلقت وادمرت حياتها
عمر. ليله فوقي وامسحي دموعك دي مش عايز اشوفها وبعدين أنا معاكي وهعوضك عن كل حاجه حصلت معاكي اهدي بقا
ليله. خلاص ي عمر انا كويسه بس تعرف انا صعبان عليه مليكه مش عندها أهل ولا سند وكمان عندها ولدين وهتربيهم لوحدها من غير مساعده
عمر. حظها كده ي حبيبتي وكل واحد في الاخر بياخد نصيبه مش اكتر
ليله. معاك حق بس انا مش هسبها وهساعدها كمان وهكون اخت ليها انا مليش ذنب في اللي حصل معاها هو اللي واحد حقير
عمر. وانا معاكي ي حبيبتي في اللي انتي عايزه تعمليه
ليله. عمر
عمر. اؤمري ي حبيبتي
ليله. انا خايفه ل يزن يرجعني تاني ليه من غير ما اعرف كلم المحامي وخليه يطلقني رسمي
عمر. اكيد ي حبيبتي هعمل كده ده واحد حقير وانا مش هضمنه وكمان يبقا اسالي مليكه لو عايزه كده هيا كمان وانا هساعدها وهكلم المحامي كمان
ليله. يعيش عمر يعيش قول ي ابني وحطت يدها على بطنها وقالت قول ي حبيبي ي عيش خالو يعيش ههه
عمر. هههه تعالي في حضني ي حبيبتي لك دخيلو اختي وابنها الحلوين
ليله. عمر تعرف اني بحبك وانك احلا اخ
عمر. وانا كمان بحبك ي احلا اخت يلا بقا اهتمي بنفسك علشان تجيبي النونو علشان نلعب سوا هنكون عائله حلوه
ليله. اممم معاك حق بس هتكون احلا لما تتجوز البت يماني وتجيب منها ولاد كمان
عمر. ليله
ليله. عمر بقا اسمع الكلام انا قررت اني احنا هنروح يوم الجمعه ونطلب اديها
عمر. اي ده انتي قررتي من نفسك كده
ليله. ايوه علشان انت مش عايز تنجز وتتلحلح كمان
عمر. طيب ي ستي وانا موافق مش هزعلك
ليله. بفرحه لووووي مع أنه انهارده يوم طلاقي والمفروض اكون زعلانه بس انا فرحانه لانه خلصت من واحد حقير زي يزن وكمان لانه اخويا حبيبي هيتجوز البت اللي بيحبها ولأنه صحبتي واخير هتتجوز الراجل اللي بتحبه ومستنياه كمان لوووي
عمر. ههه طيب اهدي علشان انتي حامل ي مجنونه
ليله. ههه حاضر يلا انا هقوم اقول ل يماني وهرتاح لاني تعبانه
عمر. طيب وانا كمان هنام لاني تعبان
ليله. اوكي وكل واحد راح علي اوضته
ليله. اتصلت ب يماني الو
يماني. الو قوليلي عملتي اي
ليله. بضحكه اطلقت وكمان طلق مراته التانيه بس يعيني ضر،،،بها وطلع معندهاش أهل وعلشان كده قررت اني اصحبها وتكون جزء من عائلتنا
يماني. طيب كويس
ليله. عندي ليكي خبر حلو اوي يعني
يماني. اي هو
ليله. انا وعمر جايين عندكم يوم الجمعه علشان نطلب ايدك ل عمر
يماني. بفرحه بجد ي ليله
ليله. بجد ي حبيبتي انا مبسوطه ليكم اوي
يماني. وانا كمان مبسوطه واخيرا ي عمر ده انت طلعت روحي
ليله. يلا ي ستي ادعيلي انا اللي خليته ياخد الخطوه دي
يماني. تسلميلي ي ليللي
ليله. ي بت انتي اختي يلا روحي افرحي وبلغي طنط كمان
يماني. تمام يلا سلام وقفلت معاها
وليله. اتصلت على مليكه
مليكه. الو
ليله. الو ازيك ي مليكه
مليكه. الحمد لله وانتي
ليله. كويسه الحمد لله انا اتصلت علشان اسال واطمن عليكي مليكه انا مليش ذنب في اللي عمله يزن انا أطلقت منه وحابه أنه نكون انا وانتي أصحاب علي الاقل علشان خاطر ولادنا وكده يعني وبعدين بعد ما عرفت أنه انتي يعني معندكش أهل وبصراحه انا زعلانه عليكي وعلي اللي يزن عمله معاكي
مليكه. عادي ي ليله ويزن بقا مش فارق معايا كل اللي فارق معايا هما ولادي انا كل اللي مخوفني أنه يزن يبهدلني بعد اللي عملته وانا معنديش حد يقف ليه
ليله. متخفيش انا معاكي وكمان اخويا عمر هيكون واقف معانا ولو حبيتي تطلقي منه رسمي انتي كمان ف عمر هيساعدك
مليكه. يبقا كتر الف خيره
ليله . متقوليش كده وبعدين اعتبرينا اخواتك انا كمان معنديش أهل بس عمر هو اخويا وكل اهلي اعتبريه اخوكي انتي كمان
مليكه. تسلمي ي ليله تعرفي ي ليله انا حابه انتقم منه علي اللي عمله بس خايفه ل يؤذيني
ليله. بصراحه انا مش هسكت وهخليه يندم على اللي عمله لو كده انا عندي خطه تشتريكي معايا
مليكه. موافقه اي هيا الخطه ي ليله
ليله. اسمعي ،،،،،،،،
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ليله يزن)