روايات

رواية العنيدة والشرس الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس البارت التاسع

رواية العنيدة والشرس الجزء التاسع

العنيدة والشرس
العنيدة والشرس

رواية العنيدة والشرس الحلقة التاسعة

ريناد… بخبث قربت منه وادهم فهم هيا عاوزه ايه جاب الجاكت بتاعو من عل الارض وشدها ليه وحطو عل دماغهم هما الاتنين
ريناد بستغراب… بتعمل ايه
ادهم ببرود… مش انتي كنتي عاوزه تقولي انا بقر*ف قدام الكل وتك*سفيني
ريناد بصدمه… عرفت ازاي
ادهم… بغرور… انا الكابتن ادهم والكابتن لازم يقدر يعرف ال قدامه بيفكر في ايه وانا عرفت دا
ريناد لسا في صدمتها…. ازاي برضو
ادهم غمز ليها وشال الجاكت ومشي وهو ماشي كان بيضحك وسابها في صدمتها
ادهم راح قعد مكانه تاني
جه وقت اعلان الفايزين
المذيع… الفائزين في هذه المسابقه ههم وسكت شويه
الكل كان عل اعصابه
المذيع… عمار ارك
واريان سكسينا وريان سكسينا وو
ريناد بهمس… انت قط*عتنا الخلف ماتنجز بقا
بنت جانبها بضحك… ههه معاكي حق ولله
ريناد بصت جانبها لقت بنت جميله بتضحك…
ريناد ببضحك… يعني مش انا لوحدي
اي دا انتي بتكلمي عربي
البنت… ااه انا لبانيه وانتي
ريناد.. انا مصريه
البنت… هاي انا قدر وانتي
ريناد باعجاب… اسمك حلو زيك انا ريناد
قدر… وانتي برضو اسمك حلو عل فكره انتي شجاعه اوي
ريناد بستغراب… ليه
قدر بمرح… عشان قدرتي توقفي قدام الكابتن المز ادهم
ريناد بتكشيره… مز ايه المززه دا دا عادي
قدر… باعجاب… انتي مابتشوفيش يابنتي ولا ايه 😂دا قمر
ريناد… بطلي رغي وخلينا نسمع الراجل ده بيقول ايه
قدر.. قعدت تضحك علبها وهيا بتقلد المذيع
المذيع… ومن البنت هنختار
البنات كلهم انتبهو ليه
الذيع… قدر الملوكي واميره الدين وو
قدر نطت من الفرحه وحضنته ريناد ال فرحت ليها اوي
ريناد بفرحه… الف مبروك
قدر.. الله يبارك فيكي عقبالك
ريناد… يارب
المذيع كمل…لمياء الحسيني
البنات ال اتنادي اسمهم فرحو اوي
المذيع… هما دول اسماء الفاىزين في المسابقه نبارك ليهم
الكل كان فرحان
ريناد بدموع…. يعني انا خ*طرت بكل حاجه وفي الاخر مافوزش
ادهم طلع عل المسرح ومسك المايك…اولا… مبروك لكل الفائزين وثانيا… في حد هنا اتحداني وكلكم شوفتو دا وبصراحه عجبتني ثقتها في نفسها وعندها عل الرغم من انها خسر*ت قدامي بس هيا تستاهل فرصه جديده
قدر بفرحه… ريناد الكابتن بيكلم عنك بطلي عياط
ريناد… مسحت دموعها وانتبهت لكلامه
ادهم… لوسمحت اعلن اسمها مع اسماء الفاىزين
المذيع… كان مستغرب طلب ادهم منه… حاضر
… ريناد المحمدي
ادهم كان واقف وشايفه وهيا بتتنطط من الفرحه وبتحضن كل ال حوليها
المذيع… شكرا عل تعاونكم معانا
المسابقه انتهت وجات بنت من العاملين في المسابقه… تعالو معايا تتعرفو عل المدربين بتعكم الجدد
الكل راح معاها
راحو اوضه بعيده عن المسابقه والناس
البنت… فتحت الباب ليهم وهما دخلو… انتو جوه هتتلقو بلمدربين بتاعكم
الكل هزوا رسهم ودخلو
جوه
❤❤❤❤❤
في الصعيد
كان فارس رجع البيت
وبق يدور عل عليا ملقهاش في البيت
فارس بق يزعق… علييييااااا انتي فين
راغب نزل بهدوء وبرود… مهاش هنا
فارس بعضب… امال فين مش اني منعها من الخروج
راغب ببرود… واني خرجتها
فارس بغضب… انتو بتكس*روا كلامي
راغب زي ماهو… ودا اس*تفز ففارس اكتر…. كلامك مايمشيش عليا
فارس بغضب… هيا راحت فين
راغب… عند جوزها
فارس بصدمه.. جوزها
راغب… ببرود.. ااه جوزها
فارس بجنون… كيف
راغب… ايه ال كيف دياب ردها ليه قبل مايمو*ت ولا اقصد قبل ماينق*تل
فارس… عمل نفسو مصدوم… ليه هو دياب انق*تل مش ما*ت مو*ته طبيعيه
راغب بسخريه… يعني مش خابر يعني
ولا انت مش ال عملت اكده
فارس بكدب… اني هو انت شايفني قت*ال قت*له ولا ايه
راغب… اني بخبرك بس انه ولاد الصياد مش هيرح*موك
وسابه ومشي فارس كان واقف وابتسم بخبث
… متعرفش انك انت وعليا فدتوني من غير ماتعرفو هههههه
❤❤❤❤❤
عند عليا
كانت بتعيط لحد ملقت ايد بتنحط عل كتفها
عليا بتبص وراها لقت اال صدمها اكتر
عليا بصدمه ودموع وصريخ…. ددديياااببب
وجريت عل حضنه
دياب… اخدها في حضنه اوي… وحشتيني اووي
عليا بدموع… انت اكتر ياعمري وكانت بتتفقد فيه اذا حصل ليه حاجه
.. انت كويس حصلك حاجه
دياب..بمرح… لاع اني كويس كيف الحصان انتي منيحه
عليا… ادام انت كويس اكيد هكون كويسه
وكملت بغضب… اني كان قلبي بيقطع ساعه ماسمعت فارس وعمي بيخططو كيف يق*تلوك
واني كنت بغلي لحد مكالمتك يوميها وعرفتك
ــــــــــــــــــــ فلاش ــــــــــــــــــــ

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *