روايات

رواية آيتي العاشقة الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية آيتي العاشقة الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية آيتي العاشقة البارت الثامن

رواية آيتي العاشقة الجزء الثامن

آيتي العاشقة
آيتي العاشقة

رواية آيتي العاشقة الحلقة الثامنة

نزار اتصدم صدمة عمره لاقى مرعي مرمي ع الارض واية منهارة جري عليها: حصل ايههه.
اية بانهيار وارتعاش: ك كان ع عاوز يغتصبني كان بيقرب مني.
نزار قام بغضب وجري ع مرعي مسكه بغل ونزل فوقه ضر”ب: مرررراتييي يا بنننن 🐕 مررراتييي.
يارا كانت واقفه ببرود وطارق بغضب راح ع اخوه هو الاخر ومسك مرعي منه و ادله بوكس و كان بيكمل عليه.
العمدة وقف ف النص: بسسس بعدوو عادد يدكم.
نزار بغضب وزعيق رج العمارة كلها: مبسشششش ايده الو*** كانت عاوزة تلمس مراتييييي.
محمد مسك نزار يلي وشه احمر من كتر الغضب و طارق يلي ماسك مرعي رمه ف الارض وتف عليه.
العمدة ببرود: كفياك يا ولدي وشوف مراتك.
بيبص ع اية لاقها قاعدة بتترعش جري عندها وشالها خدها الاوضة.
نزار بحنان خدها ف حضنه: ششش انا جنبك يا حبيبي بسس يا قلبي بس.
اية بدموع: انا كنت نازلة عندكم لاقته زقني ودخل وحاول يب… سكتت بدموع.
نزار بحنان: بس خلاص اهدي تعالي.
باس وشها بحنان وراسها وكانه بيمحي اثر مرعي…
بقلم ميرا ابوالخير.
برا…
العمدة: هنعاود الصعيد معدش له لزوم انك تيجي انت واهلك.
محمد بهدؤء: تمم يا حج.
طارق بغضب: و 🐕 دا هتعمل معه اي.
العمدة بتنهيدة: لما نعاود الصعيد هربيه .
مرعي كان مغمي عليه طارق زقه برجله ونزل…
بعد شويه.
العمدة مشي و ربط مرعي وخده معه هو والغفر.
عند اية.
كانت نايمة ونزار وخدها ف حضنه باس دماغها وخرج.
الباب خبط.
نزار فتح: خير.
يارا بحزن تمثيلي: جيت اطمن عليك.
نزار ببرود: تطمني عليا بتاع اي.
يارا دخلت بدلع: اي يا نوزو انا يارا وبعدين اتلاقي اية هي يلي جرجرته لهنا عشان تعمل الدور ده.
نزار كور ايده بغضب: اسمعي يا بت انتي اية خط احمر ويلي بينا انتهي من زمان فاهمه و بخصوص كلامك دا ف عاوز اقولك انه مش كل الناس زيك ر*خيصة و خا*ينة تبيع نفسها وشرفها.
بقلم ميرا ابوالخير..
يارا بغل: قصدك اي انت حبتها.
نزار ببرود: لا عشقتها يا يارا اي فاكرة اني هفضلك كدا ولمة الر*جالة حولين منك يا عسل البضاعة بقت ار*خص من اني ابص لها تاني.
يارا بصت له بغضب وخرجت…
اية كانت وقفه وسامعة كل كلمة وابتسمت بحب…
عند طارق.
طارق كان قاعد بيفكر: معقول اقتـ. ـل ابويا لا لا طب و نزار هو يلي هيلبس الليلة دا اخويا.
عقله: اخوك هياخد كل حاجه وانت لا.
قلبه: مش مكافيك يلي عملته انت خسرت اخوك و اية لاجل اي الفلوس.
عقله: الفلوس هي يلي بتعيش عايشة حلوة وتخلي الكل حولين منك.
طارق اتنهد بشرود وقاطعه كلام يارا.
يارا بخبث: بتفكر ف اي.
طارق بجمود: ميخصكيش.
يارا بمكر: ع فكرة اية هي يلي جرت الواد يلي تبع العمدة دا انا شوفت نظراتهم ف المستشفى.
طارق: معقول اية تعمل كدا.
يارا بخبث: اه واسال حتي مرعي.
طارق بجمود: خلاص يا يارا سبيني ف حالي.
سهير جت بتعب: طارق عاوزة اتكلم معاك.
طارق راح عندها جري سندها: قومتي لي.
سهير بصت ل يارا بخبث: يارا روحي عند جاراتنا يلي ف الوش كنت عاوزه منها حاجه هاتيها.
بقلم ميرا ابوالخير.
يارا ببرود: انا مش الخدامة.
طارق بزعيق: يارررااا غوري واسمعي الكلام.
يارا بحنق: طيييبب.
نزلت راحت عند جارتهم.
يارا ببرود: حماتي بعتتي ليكي و… اعاااااااااااا الحقونييييي.
الدنيا اسودت ف عنيها و وقعت فاقدة الوعي.
الست بخبث: يلا ياض اعمل المطلوب منك بسرعه.
الشاب بخبث: عيوني.
الست بمكر: هيحصل خدها يلا قبل م يحسوا بحاجة.
بعد ساعة.
يارا بتكون لابسه شوال وشعرها مقصوص بشكل بشـ. ـع وطالعة العمارة جري وهي شكلها مبهدل.
دخلت كان طارق وسهير قاعدين اتصدموا.
طارق بصدمة: مين عمل فيكي كده.
يارا بدموع: م معرفش مش فاكره حاجه خدني من هنا.
سهير ضحكت بخبث ف نفسها: دي قرصة ودن مني.
طارق خدها بسرعة ع اوضة امه.
يارا بغل وهي ف الحمام: اكيد اية السبب.
طارق بملل: انتي شايفه حصل لها اي فكك بقا.
يارا بغل: انا هوريكم واخد حقي.
بقلم ميرا ابوالخير.
طارق ببرود: اخلصي غيري واعدلي المنظر المقرف دا عشان نمشي.
..«عدا شهر ونزار اتعلق ب اية اكتر و طارق عايش خناق مع يارا طول الوقت»…..
ف يوم ما.
عند اية.
نزار بغضب: اي يلي انتي لابساه دا.
اية بهدؤء: ماله دريس عادي.
نزار بغيرة: لا مش دريس ماسك فيكي ازاي وبعدين شيلي الروج دا من وشك.
اية بضحك: غيور اوي.
نزار شدها لحضنه: اكتر مما تتخيلي.
اية بحب: بحبك يا نزار.
نزار بزغروطة: لولولولوليي اللهم صلي على النبي اخيرا نطقتي.
اية بضحك: مجنون.
نزار بحب: بيكي.
اية بعدت عنه: يلا نتحزم ونرقص ع يا بتاع النعناع.
نزار بذهول: نعمممم اتحزم وارقص علي بتاع النعناع يا منعناععع لايمكننننن.
بعد شويه.
كان متحزم و بيرقص معها: لولولييي ارقصي يا اختشيي.
اية بزغروطة: ايووااا اديلووو يا ام اسماعيللل.
نزار بيسقف: اديلوووووو يا اعتمادددد.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند طارق.
يارا بعصبية: كنت بتكلم مين يا طارق.
طارق ببرود: المحامي كنت بتفق معه ع حاجه.
يارا بملل: طيب اي رايك ننزل نتمشي شويه.
طارق بهدؤء: لا انا عاوزك ف موضوع تاني مهم.
يارا باستغراب: موضوع اي.
طارق بهدؤء: عاوزك تساعديني اطلق اية من اخويا وارجعها لعصمتي تاني.
يارا بصدمة: نعممم انت اتجننت.
طارق ببرود: لا متجننتش انا من الاخر بحب اية وعاوز اتجوزها.
يارا بغل: طب وانا.
طارق ببرود: احتمال كبير اطلقك او اتجوزها عليكي بس الاول اخويا يطلقها.
يارا بغضب شافت السكـ. ـينة ع طبق الفاكهة خدتها بغضب وو….
ف شقة سهير.
سهير بهدؤء: انا مش عاوزه حد يعرف الحقيقه.
محمد بسخرية: خايفه ع ابنك خايفه انهم يعرفوا انه نزار ابن ضرتك ومش ابنك وانك خدتيه من حضن امه غصب.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية آيتي العاشقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *