روايات

رواية دوار كبير البلد الفصل الثالث 3 بقلم شهد وائل

رواية دوار كبير البلد الفصل الثالث 3 بقلم شهد وائل

رواية دوار كبير البلد البارت الثالث

رواية دوار كبير البلد الجزء الثالث

دوار كبير البلد
دوار كبير البلد

رواية دوار كبير البلد الحلقة الثالثة

زيدان وتفاده العربية وداخل في شجره واغمي علي من شدد الخبطه
جويريه بقلق ياترا انته فين ي زيدان ونزلت تحت شقة فاطمه
هشام بنازعاج مين اللي جاي في وقت ده
فاطمه ابعد كدا نشوف مين ولبست الروب وطلعت تفتح الباب
جويريه بإحراج أنا اسفه جيت في وقت غلط بس زيدان من ساعه ٧برا دار وساعه دلوقتي ١٢
فاطمه يمراري خمس ساعات برا دار هشام ي هشام
هشام في حاجه ي فاطمه بتزعجي ليه
فاطمه زيدان برا الدار من خمس ساعات ولسه مش جي
هشام ونزل ليحيي مريم وفتحت الباب
مريم اتفضل ي ابو محمد في حاجه
هشام يحيي فين عايزه بسرعه
مريم نايم جوه اتفضل في حاجه ي ابو محمد
هشام وداخل جوم ي يحيي اخوك زيدان برا دار جوم
يحيي بخوف طب يلا ونزلوا يشوفو زيدان وشافو ناس كتيره متجمعين عند عربيه وكنت تشبه كثير عربية زيدان
هشام برعب زيدان اخوي وسع منك لي
يحيي اركب نروح المستشفى يلا ي هشام
جويريه لا أتأخرو جامد ي فاطمه هلبس خلجاتي ونزلهم
مريم أهدي بقا ي بت ناس زمانهم جايين دلوقيتي وتنزلي فين انتي مخبوله اياك
هشام ويحيي داخلو شايلين زيدان وداخلو علي سريره
جويريه بخوف يمراري حصل ايه ي يحيي ماله زيدان رد عليا ي هشام ماله زيدان
يحيي عمل حادثة خياطه في دماغه واديه اتكسرت
فاطمه طب يلا نسيبه يرتاح وبكرا هطلعلك الاكل هنا ي جويريه
جويريه متتعبيش نفسك أنا هعمل الاكل هنا
فاطمه حاضر اللي يريحك ولو في حاجه احنا تحت
جويريه فضلت طول الليل جنب زيدان اللي تعب جامد وسخن
تاني يوم الصباح
زيدان بتعب عايز اشرب جويريه
جويريه وفاقت مفزوعه ها عايز حاجه ي زيدان
زيدان اشرب
جويريه حاضر وشربته
منال ونبي يختي البت دي وشه نحس علي زيدان
فاطمه ايه ي منال أهدي كدا اما الحاجة لسه معرفتش انهدي
منال وشافت الحاجة جايه أنا غلطانه يعني اني عايزه قول لامي الحاجة أن زيدان عمل حادثة ماشي ي فاطمه
مديحه زيدان مين يبت انتي وهي ابني عمل حادثة ازاي لسه كان معانا امبارح
فاطمه ارتحتي ي منال مفيش يما زيدان خبط في سجره والحمدلله هو كويس جويريه طمنتني صدقيني يما والله زي فل انتي عارفه زيدان ربنا يبارك فيه
منال بخبث مهي وش فقر ونحس تاني يوم من داخلتهم عمل حادثة ياترا اللي جاي ايه
مريم ايه ي منال فكره.يوم فرحك روحتي تاني يوم برضوا مستشفى يبقا انتي برضوا فقر مهي حلوه لأناس وناس لا
منال تصدقي بالله انتي جليلة الأدب ومشوفتيش تربيه
مريم محدش جليل الادب غير ي منال واتلمي كدا وقفلي خشمك اللي عايزه قطعه ده
مديحه لا عال جدا ي نسوان عيالي كل واحده فيهم علي شقتها وفاطمة بس اللي عايزها انما انتوا مشوفش وشكم ولما عيالي يجو من شغلهم
فاطمه حاضر يما عيني ليكي يلا يا مريم اطلعي انتي وشوفي جوزك مرحش شغله ليه
منال وطلعت وهي بتاكل في نفسها وبتفكر هتعمل ايه مع مريم جويريه
زيدان بقولك عايز اغير خلجاتي ومش عارف تعالي غيري لي
جويريه بتوتر وكسوف أنادي يحيي أو هشام مش هعرف
زيدان لا ومش اسمه هشام ابو محمد وانا عايز مراتي هي اللي تغير خلجاتي ليا وخلصي بجا جسمي كله وجعني
جويريه حاضر وطلعت الهدوم وقربت تقلع زيدان وكنت مكسوف من قربها منه ووووووووووووووووووووووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دوار كبير البلد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *