روايات

رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب البارت الرابع

رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب الجزء الرابع

عشقت اختي وتزوجتها بالغصب
عشقت اختي وتزوجتها بالغصب

رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب الحلقة الرابعة

فهد… الحمدلله كدا هرجع لمراتي اخير
معتز… اه جهز نفسك بقا لبكرا
فهد… تمام ماشي
عند قدس قاعده في البلكونه وسرحانه حنان والدتها دخلت عليها وعماله تنادم وهي مش سمعها ولا بترد
حنان بصوت عالي… قدس ياقدس يازفتته
قدس فاقت من سرحانها… نعم ياماما في اي بتزعقي ليه كدا
حنان…. عماله انادم عليكي من بدري وانتي مش بتردي عليا سرحانه في اي
قدس بحزن… مش سرحانه ياماما
حنان شدت كرسي وقربت قعدت جنبها وبحنان… احكيلي مالك
قدس بحزن… مافيش بس فهد وحشني اوووي هو ليه ياماما من وقت ما سافر مش راضي ينزل ده حتي بيكلمنا كل فين وفين هو نسانا ياماما صح
حنان بحزن علي كلام بنتها… مستحيل ياحبيبتي هو بس عندو شغل كتير فاول ميخلصوا هينزل علطول ثم انتي اصلا مخصماه ومش عايزه تكلميه
قدس والدموع ملت عنيها… عشان هو مش راضي يعبرني ولا ينزل ونسينا
حنان خدت قدس في حضنها وطبطبت عليها… فهد مستحيل ينسي قدس
قدس بعياط… لا نساني ويمكن كمان اتجوز وكون عيله هناك لانه مش هيقعد ده كله من غير جوازك
حنان… يمكن الله واعلم لم ينزل او يكلمنا ابقا اساليه وبطلي عياط بقا
قدس… حاضر وبعدت عن حضنها ومسحت دموعها وهي بتسمع دموعها… ماما انا جعانه
حنان بزعيق من بنتها المجنونه… يابت دانتي بتعيطي هتاكلي كيف ونفسي افهم الاكل اللي بتاكليه ده بيروح فين وانتي شبه الس*لعوه كدا
قدس بغرور… هو انا باكل فين ده انا مش باكل غير خمس ست مرات في اليوم بس
حنان فتحت بوقها من كلام بنتها… مجنونه والله انا هقوم عشان الضغط ميترفعش عليا
قدس… ها ماشي يلا قومي جهزي الاكل
حنان… تصدقي ان معندك دم بدل متقوليلي اجي اساعدك ياماما
قدس… مهو انتي عارفه اخر مره لم دخلت المطبخ عملت اي
حنان .. اه صح هوف منك اوف ربنا يصبرني عليكي
قدس… يارب ياست الكل يارب
تاني يوم
قدس صحت اتوضت وقدت فرضها ولبست عشان تروح الجامعه
فاطمه… فينك يانيله اخرتي ايه
قدس… يابنتي قولي صبح الخير اي اهدي شوي
فاطمه… بت انتي اخلصي مش هتمثلي عليا دول الطيبه المحترمه
قدس .. تصدقي انك معندك دم وجي ياختي طالعه اهو
فاطمه… طيب متتاخ. وقطع كلامها صوت مروان اللي دخل علي قدس اوضتها
مروان… بت يازفته فين الجاكت بتاعي
قدس… متصبح يازفت انت التاني وفي اصلا حد يدخل علي حد كدا
مروان… مش وقت محاضره هي فين الجاكت بتاعي
قدس… مرمي هناك اهو علي الكنبه
مروان… بقا انا الجاكت بتاعي يترمي كدا انا ابقا كل. ب لو اديتك لبسي تلبسيه تاني
قدس… اصلا انت مش بتديني وانا بسرقه من وراك
فاطمه .. حرميه والله
قدس. اتلمي انتي التانيه ياختي شوي
مروان بستغراب… انتي بتكلمي مين
قدس… بكلم فاطمه صحبتي
مروان… طيب اتكلمي عدل معاها
قدس بستغراب… وانت مالك يلا اطلع بر احسن اقول لفهد انك دخلت عليا الاوضه من غير متخبط
مروان.. قوليلوا وانا اقوله بتسرق لبسي وتلبسه
مروان… عيله بارده وطلع وقفل الباب بالجامد
فاطمه… والله معندك دم
قدس… اخلصي ويلا انا جي سلام
فاطمه… ماشي سلام
عند فهد صحي قضي فرضه ولقه تلفونه بيرن
فهد… ها يامعتز
معتز… فينك دلوقتي عايزين نخلص تجهيز نفسنا قبل العمليه عشان ميحصلش غلط
فهد… حاضر جي اهو سلام
معتز… ماشي سلام
فهد قفل مع معتز وقام لبس الجاكت بتاعه وطلع ركب عربيته وراح لمعتز
بليل قدس قاعده هي ومروان وحنان علي سفرت الاكل يتعشي
حنان لاحظت ان قدس قاعده مش يتاكل وعماله تلعب بالمعلقه
حنان بحب… مش بتاكلي ليه مالك
قدس… مش عارفه ياماما قلبي وجعني وخايفه
حنان بستغراب… خايفه من اي
قدس مش عارفه ياماما خايفه اوووي حاسه ان في حاجه هتحصل
حنان… متقلقيش مافيش حاجه هتحصل
قدس.. اتمنا انا هقوم ادخل اوضتي اذاكر
حنان… طيب
قدس دخلت اوضتها وقعدت علي السرير وجابت الكتب وجت تذاكر مش عارفه وحاسه بالخوف
عند فهد
جهزو نفسهم واقتحموا المكان اللي فيه المهم
معتز… فهد متتهورش ماشي
فهد… ياعم اهدي بس وخليك ماشي وراي
معتز… حاضر امري لله يارب علي البلوه اللي بلتني بيها
فهد… بقا انا بلوه ماشي لم نخلص بس المهمه اخلص وراي
معتز… حاضر ودخلوا اقتحموا المكان
فهد… كلكم تفضلوا زي مانتوا ومحدش يتحرك
1/طيب مش تقول انك جي يافهد باشاا
فهد… ههه المره الجاي ابقا اخد اذن منك ياروح امك
2/طيب وليه الغلط بس يافهد باشااا
فهد… انتو هتسهرو معايا يلا علي قدامي وجه شخص من وره وحط المسد. س علي دماغه
-ههههه وراك فين هو دخول الحمام زي خروجه
فهد…. صابر باشااا ههههه
صابر… ههه اه يافهد
فهد… نزل المسد. س علي الارض
صابر… قولتلك كذا مره متلعبش معايا
فهد… وانا قولتلك برضوا متلعبش معايا رواح ماسكه بتهور وقلبه علي الارض واخد منه المسد. س ودخلوا الشرطه وحاصرو المكان
صابر… مش هسيبك يافهد مش هسيبك
فهد… هههه هنشوف وسابه وجه يطلع هو ومعتز بس صابر مسك المسد. س وضر. ب عليهم رصا. صه
معتز بصدمه….. فارسسسسس

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت اختي وتزوجتها بالغصب)

اترك رد

error: Content is protected !!