روايات

رواية العنيدة والشرس 2 الفصل السابع 7 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 2 الفصل السابع 7 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 2 البارت السابع

رواية العنيدة والشرس 2 الجزء السابع

العنيدة والشرس 2
العنيدة والشرس 2

رواية العنيدة والشرس 2 الحلقة السابعة

فارس بغضب… اطلعي بره البيت
فارس لق ال بيشدوا من دراعو وبيلفو ليه… وهب قلم نزل علي وش فارس
فارس كان مصدوم من ال ضر*به وكانت عيونه حمرا من كتر الغضب
محمود بغضب… ماتنساش يابن المحمدي انها امك ال مديت يدك عليها دي تبقي امك فاهم يعني ايه امك
ال حوصل زمان كان بيني وبينها وده مش معناتو انك تجاوز عليها وتضر*بها لاع
منخلقش لسا ال يمد يده علي مراتي
حتي لو كان ولدي
فارس بعيون كلها غضب وزعيق… امي امي مين ال تركتنا ومشيت اذا كنت بتعتبرها مراتك فاني مش بعتبرها امي
محمود ضضر*ب فارس قلم كمان…. بغضب… لاع هيا امك وشبشبه علي راسك ومش علي راسك انت بس لاع علي راس الكل
سميره كانت بتعيط بح*رقه في حضن ريناد ال بتعيط هيا كمان
فارس… بتحذير… اذا المرا دي فضلت في البيت اني هسيبه ومش هرجع ليه تاني
محمود بغضب… الباب قدامك اهو اعلي ما في خيلك اركبه
فارس… يعني اكده يابوي
محمود… ايوا اكده
سميره ببدموع ورجاء… لاع يامحمود اتترك ولدك يخرج بره بيتو اني ال هخرج ومش هتشوفو وشي تاني
ومسكت ايد فارس بس فارس نطر*ها من ايدوا
بغضب
فارس… ارتاحتي اكده لما وقعتي بينا يابت الصياد ارتاحي بقا
فارس… طلع علي فوق وهو بيتوعد للكل
سميره بلوم… ليه تعمل اكده انت خابر فارس كيف بيفكر
محمود..بحب… مايهمنيش فارس ولا غيرو اني ال يهمني هو انتي بس
سميره…. بس فارس قطعها محمود
محمود…. فارس يومين وهيدا وحط ايدوا علي خدها مكان القلم واتكلم بحنيه…. بتوجعك
سميره بحزن ونزلت وشها الارض
محمود… ببحب… باس خدها قدامهم كلهم
… لسا بيوجعك
سميره بكسوف… محمود خلاص احنا مش لوحدنا
محمود بص حوليه لقهم كلهم بيضحكو عليهم… احم احم
ريناد راحت حضنتها بحب ومسحت دموعها
محمود… هتفضلي اهنه اهنه بيتك
سميره… لاع اني مش هفضل اهنه
هارون… لاع هتفضلي اهنه ياسميره
سميره بصت علي هارون بحزن
هارون… هتفضلي اهنه انتي ست البيت ده
سميره… بس اخوي مش هيوافق
هارون… خلاص راغب وصل مرات عمك واحنا بليل هنكون عندكم عشان نرجعك لبيتك
سميره فرحه ومحمود شكروا بحب
محمود بفرحه… شكرا ياخوي وحضنه
راغب وصل سميره
❤❤❤❤❤
بليل
كان الكل قاعدين والجو متوتر بينهم قوي
ياسين… بهدوء.. شرفتونا
هارون…. بهدوء… الشرف لينا احنا كان عندك طلب لينا لستك فاكروا
ياسين بهدوء… طلب ايه ده
هارون… بغيظ… سميره مرات اخوي عاوزين نرجعها لبيتها
ياسين ببرود…. بنتي قصدك صح هيا اختي وبنتي وانتو جاين عشان ترجعوها اممم
هارون بغيظ اكبر… قولت ايه
ياسين بص علي سميره ومحمود
… وايه يضمنلي انكم ماترجعوهاش تاني زعلانه
محمود بسرعه… اني اضمنلك اكده برقبتي
ياسين… ببرود… اني عاوز اسمعها من كبيرك
هارون بغيظ اكبر… اني اضمنلك اكده برقبتي
ياسين بهدوء… اني لما اديتكم بنتي مدتهاش ليكم لحتي ترجع ليا تاني سميره اطلعي جهزي نفسك هتمشي مع جوزك
سميره بفرحه… تحت امرك ياخوي وطلعت ومحمود كان مبسوط اوي
اكرم… احم احم مين فيكم ابو ريناد
هارون بستغراب… اني خير
اكرم… بعد ازنك ياعم ياسين انا طالب ايدها منكم
دياب بص لراغب وراغب بص لاكرم بصدمه
هارون… بس من الاصول انك تيجي تخطبها من بيتها وتجيب اهلك معاك
ولا دي مش الاصول
اكرم.. احم احم اه معاك حق فعلا بس الحماس اخدني
ياسين… شوف لينا وقت نيجي فيه
هارون…. بكرا ان شاءلله بعد صلاه العشا
ياسين…. تمام
سميره نزلت ومعها شنطتها وراغب اخد الشنطه منها وحطها في العربيه الكل ودعها معدا ادهم لانه كان مسافر
سميره روحت البيت مع محمود
محمود… اتوحشتك قوي ياسميره
سميره بكسوف… واني كمان اتوحشتك يابو فارس
محمود بحب قرب منها وبعدين
❤❤❤❤❤❤
تاني يوم
الكل كان بيجهز عشان اكرم رايح يتقدم لريناد
غزل كانت زعلانه وخايفه من رد فعل ادهم لما يعرف
دياب كان زيها خايف
بليل
كانو كلهم في بيت المحمدي
سميره قابلتهم بحب وسلمت علي الكل
ياسين بهدوء… اني طالب يد بنتك لولدي
هارون بغرور… اني بنتي بنت المحمدي ولازم يتعمل ليه اختبارت عشان اشوفه هيناسب ليها ولالاع
اكرم ببتسمه… ان شاءلله هكسب
ياسين بهدوء… وايه هيا الاختبارات دي
هارون….. اني بتي بتحب المبارزه والفروسيه انت بتعرف تبارز يعني
اكرم… بصراحه لا بس هتعمل عشانها انا اعمل عشانها اي حاجه
هارون… خلاص لما تتعلم تعال واطلبها
محمود لق الموضوع هيسخن قال اهدي الجو
محمود… اخوي اهدي اكده احنا بنشتري راجل
اكرم… بس انا عندي شرط
هارون بسخريه… وانت كمان بتتشرط
اكرم… اسمعني الاول وبعدين قول رايك
هارون… اشجيني
اكرم بهدوء……
❤❤❤❤❤
ادهم رجع البيت لق كلو ضلمه
ادهم فتح النور بستغراب
… ايه ال قفل النور وبعدين فين الكل
ادهم ندا عليهم… غزل دياب محدش رد عليه
ادهم طلع غير هدومه ونزل تاني لما سمع دوشه تحت
ادهم… انت كنتو فين
ياسين… كنا بنخطب
ادهم بستغراب… لمين
اكرم ببتسمه… ليا
ادهم… بشك… مين ال امها داعيه عليها دي
اكرم ببتسمه كبيره…. ريناد
ادهم بصدمه…. مييين
دياب وهو غزل بصو لبعض بخوف
اكرم…. ايه ريناد بنت عم عليا مرات وماكملش لما لق بوكس 👊في وشه
ياسين… ادهم
دياب مسك ادهم بس ادهم زقو بعيد عنو بغضب
ادهم نزل مسك اكرم ال وقع من البوكس
بغضب… بقي عاوز تاخد ريناد دا بعينك واده بوكس كمان
اكرم بنهجان وتعب… ليه هيا تخصك عشان زعلان اوي كدا
ادهم خلاص غيونه اسودت من الغضب…. اه تخصني ريناد ملكي وبس
الكل كانو مصدومين من كلامه
اسماء… قصدك ايه
ادهم بغضب…. قصدي انها بتعتي وبس واي حد هيقرب منها هقت*لو
اكرم بستفزاز… ريناد بتحبني واني بحبها ازاي بتاعتك بق
ادهم…. بزعيق… بتحبك انت ريناد بتحبني اني وبس
اكرم… وايه دليلك
ادهم طلع فونه وورا الفديو ال اكرم شافو وانصدم
اكرم بجنون. ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 2)

اترك رد

error: Content is protected !!