رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن 8 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن 8 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت الثامن
رواية عشقت طفولتها الجزء الثامن
رواية عشقت طفولتها الحلقة الثامنة
نهال أنتِ عارفه كمال اتجوزك عليا ليه
بتول مش عايزه اعرف
نهال لا لازم تعرف علشان يجيب منك حفيد للعائله بيبي صغير يعني و بعدها يرميكي رميه الكلا*ب اصل بعيد عنك انا مش بخلف ف هياخد منك الببيي و تبقي في الشارع
بتول بصدمه 😳 نعم أنتِ اكيد في حاجه في دماغ كمال عمره ما يعمل حاجه زي ديه
نهال ياحرام مصدومه صح مش مصدقه يعني صعبتي عليا بصراحه
بتول لا يا حبيبتي ميصعبش عليكي غالي أنا عارفه مصلحتي كويس
نهال بزهق بتخرج يعني انا جايه ازعلك تيجي أنتِ و تديقيتي طب و رحمت امي ل هوريكي
في الشركه عند كمال
معاز الصفقه المهمه بكره بليل يا كمال لازم تبقي موجود لو مش موجود مش هتم الصفقه
كمال هبقي موجود إن شاء الله هروح فين يعني
معاز المهم بتول عامله إيه
كمال كويسه يا معاز كويسه انا لازم اروح علشان مش عايز اسبها لوحدها كتير
معاز يا جامد انت يالي بتخاف علي حبيبت القلب
كمال لم نفسك يا حيو*أن
عند بتول
بتول مش عارفه ازاي يعني وانا اصلا ايه اللي يخليني اخلف من كمال هو بيحبني اصلا لا بس نهال ديه هتشوف مني وش تاني عايزه تديقني قال
نور فاضيه يا بتول
بتول يا حبيبتي تعالي
نور هي مامتك اللي كانت موجودة تحتي و مشيت
بتول اممم
نور مش شبهك خالص
بتول احلي مني يعني
نور لا أنتِ قمر اوي أنتِ شبه مين
بتول مش عارفه يا نور انا اصلا مش شفت بابا علشان اعرف انا شبه مين و كمان مش شفت اهلي و قريبي
نور بتحضنها احنا اهلك يا بتول
بتول بابتسامة طبعاً يا حبيبتي انا عايزه أسألك سؤال هو كمال بيحب نهال
نور لا يا بتول استريحتي اصلا كمال مش بيديها وش علشان هي راميه نفسها عليه أوي
بتول بفرحه اه ما انا عارفه كنت بسال بس
عند نهال مش عارفه ايه الحره القزره ديه
راجل كبير عايزه مين يا عسل
نهال بخوف في واحده هنا اسمها سميه
الراجل اه ديه كبيره المنطقة بس هاتي الحلوه وانا أقولك فين بيتها
نهال خد يا عم الفلوس اهي فين البيت بتاعها
الراجل في الشارع اللي جاي ده
نهال بتوصل
سميه ايه ده مين أنتِ إن شاء الله عايزاني امو*ت لك حد اخطف* لك حد اصل ده شغلي هههههههههه
نهال بخوف ده شغلك طب احب اقولك انا قريبت كمال جوز بنتك و ابقي مراته
سميه يا لهوي لا تعالي اقعدي هنا هاتي يا بت يا تقي ل المدام حاجه تشربها
نهال لا شكرا انا عيزاكي في مصلحه كدا 😈 حطي أيدك في ايدك وانا هاديكي اتنين مليون جنيه بس هي ضد بنتك عادي ولا اشوف حد أحسن
سميه 😈 لا تعالي هنا أنتِ رايحه فين انا من العين ديه للعين ديه
نهال كنت عارفه 😈ه
كمال بيروح البيت
بتول يتخرج من الحمام وهي لبسه الروب
كمال بيصفر ايه ده دا أنتِ طلعتي صاروخ
بتول بسم الله الرحمن الرحيم ايه ده أنتِ جيت أمتي وجايه تدخل الحمام كمال بيمسك أيدها
كمال رايحه فين أنتِ خايف مني
بتول بخوف عينيها عماله تروح وتجي ومش بتبص ل كمال لا مش خايف ابعد بقي علشان اروح اغير
كمال ايه ده يعني أنتِ مش لابسه حاجه غير الروب
بتول بدموع يا كمال أبعد بقي
كمال بخوف عليها خلاص خلاص يا بتول روحي انا ببهزر معاكي و بيسيب ايديها
بتول بتدخل تغير بعد وقت
كمال اجهز علشان هفسحك
بتول بفرحه بجد
كمال بجد
بتول بتجهز
كمال يلا
نهال ايه ده رايحين فين
كمال مش بيرد بيمسك ايد بتول يلا يا بتول
نهال بتحط أيدها علي خده كمال انت مش بترد عليا ليه
بتول بتسيب ايد كمال بزعل
كمال بياخد باله مش رايحين في حته رايحين مشوار وجاين بسرعه
نهال امم طيب يا حبيبي
كمال هاتي أيدك يا بتول
بتول تؤ تؤ
كمال يلا بدل ما ارجع في كلامي واخد نهال بدالك
بتول لا خلاص انت ليه مش قولتلك لي نهال أن احنا هنروح الملاهي
كمال كانت هاتيجي معانا وانا مش ناقص وجع دماغ
بتول بفرحه امم
بعد وقت كمال بيروح الملاهي و جاب ل بتول حاجات حلو كتير وركبت كل العلب
بعد وقت
الظابط انت متهم و لازم تيجي معانا السج*ن يا كمال بيه
بتول بعياط كمال….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)