روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها البارت الخامس عشر

رواية عشقت طفولتها الجزء الخامس عشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الخامسة عشر

بتول لا طبعا و في مشكله كمان مافيش غير سرير واحد هنام فين انا بقي
كمال جنبي
بتول انت جاي تهزر صح قول كدا بقي
كمال لا مش بهزر و برحتك بقي احنا كدا كدا هنفضل يوم خليكي صاحيه لحد ما تتعبي
بتول بتضرب الأرض برجلها اوف بقي ايه البرود ده
كمال بطلي تقولي اوف ديه عماله تحرقي فينا
بتول يا اخي ده انت بارد
كمال ملكيش فيه انا عجبني برودي
بتول طب بالله عليك يا كمال انا عايزه اغير الفستان ده بجد مش مرتاحه بيه فعلاً
كمال وانا مالي روحي البسي اللي في الدولاب وخلاص
بتول اوف بقي أوف و بتلبس القميص كان عند الروكبه و لونه احمر بتخرج من الحمام
كمال فضل سرحان في جسمها
بتول بكسوف كمال انا مش مرتاحه بيه هات التيشيرت بتاعك وانت اقعد ب الجاكيت بتاع البدله
كمال بيروح عندها و بيفضل يبص ليها من فوق لتحت لا خليكي كدا شكلك احل و بيقرب أوي منها
بتول بتوتر يا كمال لو سمحت ابعد كدا
كمال لا مال وشك بقي فروله ليه كدا وبيحط أيده علي شفيفها
بتول أبعد يا كمال بجد
كمال مكنتيش مديقه كدا مع عشقيقك ولا بتعملي عليا انا محترمه واه ولا انا نسيت أن أنتِ امك بعتك بفلوس عمرك ما كانت تحلم بيها
بتول بدموع يا كمال لو سمحت مش تتكلم عن أمي كدا
كمال الحقيقة بتزعلك وانا جوزك وهي خلاص بعتك يا رخي*صه ف أنتِ مرخص*ه نفسك ل اي حد صح مجتش عليا انا جوزك و انهارده الدخله و جاي يشد القميص
بتول بتضربه ب القلم انت قليل الأدب انا انا اسفه مكنش قصدي اضربك والله
كمال بيحط أيده علي وشه انا كدا كدا مش هلمس واحده مرخ*صه نفسها كدا ل اي حد و بيدخل الحمام
بتول بتقعد علي السرير و بتضم رجلها و بتغطي جسمها
بعد نصف ساعه بتغفل وكمال خرج من الحمام
كمال أنتِ يا زف*ته انا عايز انام علي السرير روحي شوفي هتنامي فين و بيروح عند السرير بيلاقي أنها نامت اوف بقي نايمه وخده السرير كله و بيتخرها و بيخدها في حضنه و بينام جنبها
}في القصر {
نهال الوقت أتأخر يا نور كل ده ليه كمال مجاش
نور اه هو قال عنده شغل و بتول بايته لوحدها في الفندق
نهال بفرحه بجد
نور اه بس كمال مش هيرد علشان هو في الشغل
نهال اه ماشي أروح انا بقي أنام
نور اه روحي
}في صباح يوم جديد{
بتول بتفوق بتلاقي حد حضنها و مساكها جامد بتبص ل كمال
=انت حلو اوي اهو آمال كنت مالك امبارح
كمال بيلاقي بتول في حضنه بيزقها اوعي كدا
بتول علي فكره انت اللي نمت جنبي انا امبارح غفلت اعمل لك إيه و بعدين روحي البس كدا انت علطول قاعد كدا
كمال انا حور في لبسي البس ولا أقلع انت ملكيش دعوه و بيدخل الحمام
بعد وقت بتول بتلبس فستان اللي كانت لبسه امبارح علشان مكنش فيه لبس
حد من الأمن بيفتح الباب
كمال خد خد هنا يلا انت مين اللي قالك تقفل الباب علينا
الأمن والله يا كمال انا مليش دعوه عزت بيه هو اللي قمر ب كدا
كمال امم ماشي وجاي يخرج
بتول استني هات أيدك انا هقع ب الكعب اللي انا لبسه ده قولت لنور تجيب ليا كوتش
كمال بيمسح وشه بزهق يلا
بتول بتنزل و الناس كلها بيبصوا عليها
كمال بيبص بيلاقي بتوع الأمن بيبص عليها
كمال بغيره بيمسكها من وسطها يلا
بتول انا مش هعرف امشي كدا هات ايدك احسن
كمال يلا يا بتول علشان معليش صوتي
بتول اوف بقي
السواق عزت بيه قمر إني أجي اخدك انت والمدام
كمال هات المفتاح و روح أنت
السواق حاضر
بتول إحنا هنروح فين
كمال البيت أكيد يعني ايه السوائل الغبي ده
بتول انا عايزه اروح لماما انت كدا كدا مش بتحبني صح
كمال من عيني اخلص منك بس الأول واطلقك و تروحي في الحته اللي انت عايزها بس اشوف بابا في الموضوع ده
بتول رد عليا انت مش بتحبني صح
كمال مش بيرد
بتول انت خايف من عمي عزت صح علشان كدا مش عايز تتلطقي
كمال بيوقف العربيه و بيمسك درعها جامد انا مش بخاف من حد أنتِ فاهمه
بتول بتهزر رأسه لفوق و تحت بمعني ماشي
كمال بيوصل القصر
عزت اهلا وسهلا بكم
كمال بغيز ايه إللي انت عملته ده يا بابا
نهال عمل إيه يا حبيبي
بتول انا طالعه علشان أغير للفستان ده
كمال بيطلع وراها
عزت الحمد لله شكل الخطه نجحت يا نور
نهال خطه إيه
نور بتوتر لا يا قلبي مفيش خطه
بتول بتاخد ترنج وجاي تتدخل الحمام استني انا هدخل
بتول لا انا اللي طلعت الاول
كمال لا انا إللي هدخل ها عند فيكي و وريني هتعملي ايه
بتول لا يا كمال ده إسمه غش وجاي تتدخل الحمام كمال بيمسك أيدها
كمال لا انا إللي هدخل
بتول بتبوس خده لا انا داخله وبتدخل
كمال واقف مصدوم و بيحط أيده علي مكان البوسه أحم علي فكره أنتِ اللي غششه كدا
بعد وقت كمال بيدخل يستحمه و بيروح المكتب اللي في القصر
عند سميه
سميه خدي يا جميله هاتي الحاجات ديه من السوق
جميله بفرحه حاضر ما صدقت اني أخرج علشان أحاول أدور علي بتول و اشوفها علشان اقول ليها أن نهال بتيجي عندنا
و بتخرج من البيت جايه تمشي كانت هتتخبط في عربيه
اسلام ايه خلي بالك يا عسل
جميله آسفه
اسلام تعالي اوصلك في طريقي
جميله لا شكرا
اسلام تعالي بس علشان الحته ديه شكلها مقطوعه أنتِ زي اختي
جميله كانت عارفه مكان الأقصر من علي النت لأن كمال في شركه كبيره و معروفه
اسلام يا آنسه
جميله بتركب شكراً و بتقوله علي المكان
اسلام اسمك إيه بقي
جميله أسمي جميله و حضرتك
اسلام ايه الاحترام ده حضرتك حضرتي أسمي اسلام
جميله اممم تشرفنا
اسلام هنا المكان اتفضلي
جميله شكرا يا اسلام
اسلام العفو يا جميلة
جميله بتدخل واو ايه القصر الجميل ده
جنات الخدامه عايزه حد يا مدام
جميله اه عايز حد هنا اسمه كمال
جنات في المكتب اقول له مين
جميله بتتكلم بسرعه عايزه تشوفه قبل ما حد يشوفها لا انا عايزه في حاجه مهمه
جنات ماشي هو في المكتب اللي فوق ده
جميله بتطلع علطول بتخبط
كمال أدخل
جميله كمال
كمال مين أنتِ وليه بتقفلي الباب
جميله بص انا هقولك بسرعه انا أخت بتول وجايه اقولك حاجه مهمه
كمال في ايه مالك متوتره ليه كدا
جميله انا جايه أقولك أن نهال مراتك كل يوم عندنا و بتتفق مع ماما علي حاجه وبس معرفش هي ايه انا عارفه أن ماما مش كويسه و بتاخد منها فلوس علشان كدا جيت اقولك
كمال بصدمه 😳 نهال

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *