روايات

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل السابع عشر 17 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك الفصل السابع عشر 17 بقلم دنيا محمد

رواية احببتك رغم قسوتك البارت السابع عشر

رواية احببتك رغم قسوتك الجزء السابع عشر

احببتك رغم قسوتك
احببتك رغم قسوتك

رواية احببتك رغم قسوتك الحلقة السابعة عشر

خديجه طلعت بخوف
سليم بغضب.. انتي كنتي اكتر حد يعرف اسراري ف الشغل وامنتك وخليتك تمسكي جاجتي كلها ولكن انتي ي زبا*لة بعتيني مقابل الفلوس
تيا بضعف من كتر الضر*ب
انت الي بتسرق من مازن شغله و وكان لازم اساعدو
سليم ضر*بها ب القلم .. ونا هكدب علي حثا*لة زيك انتي تعرفي اي عن حياتي عشان تقولي بسرق بالعكس بقا هو الي كان عايز يسرق شغلي وصفقتي لانه عارف اني راجل ناجح
سلين بعصبية.. هتتصلي بيه دلوقتي واقوليله انك عايزة تقابليه ف ****
تيا بتعب.. ح حاضر
وفعلا تيا اتصلت ومازن رد
مازن
اي يابنتي مبترديش لي
تيا بتعب شديد.. م معلش ي مازن انا تعبانه شوية بس.. المهم عايزة اقابلك
مازن.. تعاليلي البيت طيب
تيا.. لاء هقابلك في مكان*****
مازن
خلاص ماشي بس اهم حاجة تكون معاكي حاجة مهمة تخص سليم احنا عايزين ندمرة ف اسرع وقت
تيا.. اكيد ي مازن
خد سليم التلفون وقفل السكه
سليم بص ل تيا بغضب.. انتي وهو اخركم الموت معايا
تيا بصتله بكره وقالت.. قبل ما تموتني تطلقني
سليم بضحك.. لا دانتي شكلك مش بتفهمي انتي مفكرة اني متجوزك بجد او اقدر اتجوز ست تانيه علي خديجه ويوم ما اتجوز اتجوز واحدة وس*خه زيك فضلت تلف علي كل واحد شوية
تيا بحدة.. اومال المآذون بتاع امبارح كان بيعمل اي
سليم بجمود.. كل ده كان فيك والمآذون نفسه انا كنت متفق معاه
وبص ل تيا بقرف وطلع وقفل عليها الاوضة من برا
خديجه بضيق.. ممكن افهم اي الي انت عملته ف البنت الي جوا دي
سليم يغضب.. بقولك اي ي خديجه اهدي انا مش ناقصك
خديجه بحدة.. ياعني اي مش ناقصني ما تقف كده وتفهمني
سليم بغضب.. يوووه بقا ما تخليكي ف حالك
خديجه بصتله بدموع وصدمة ودخلت اوضتها
سليم مسح علي وشه بضيق
ودخل اوضة خديجه
سليم.. ممكن افهم انتي بتعيطي لي؟!
خديجه بعياط.. انت خلاص مبقتش لا عايزني ولا طايقني طب ياسيدي طلقني
سليم قرب منها ومسح لها دموعها بحنيه وقال.. بالعكس انا بموت فيكي ولا الف ست تملي عيني غيرك والله العظيم بحبك
خديجه بدموع.. اومال بتعاملني كده لي ي سليم
سليم.. انا كنت متعصب وصدقيني هحكيلك كل حاجة ف الوقت المناسب المهم لازم ادخل اخد الزبا*لة الي جوا دي وهمشي وصدقيني هرجعلك وهفهمك علي كل حاجة
خديجه بحب.. خلاص ي سليم ماشي لا اله الا الله
سليم بابتسامه وباس راسها.. محمد رسول الله وحضنها.
بقلم.. دنيا محمد 🖊️📒
سليم دخل بقوة علي تيا وقال
سليم.. تقومي تلبسي وتخلصي عشان هنروح نقابل الزفت مازن
تيا بخوف.. ح خاضر
طلع سليم البلكونه واتصل ب ايمن
سليم.. جهز كل الرجالة وتعالو علي مكان الي هقولك عليه بس اوعي تهجم الا لما يكون فيه خطر
ايمن.. تمام ي سليم بلا هقفل عشان الحق
وقفل ايمن وسليم اخد تيا وراح ع المكان
مازن بصدمة.. سليم؟؟
سليم بخبث.. امم كنت متوقع تيا تجيلك لوحدها صح
مازن بغضب.. انت عاوز اي ي سليم
سليم.. عايز اوديك المكان الي انت تستاهلو
مازن.. مش هتقدر تقت*لني
سليم ببرود.. تؤ المو*ت راحه ليك انا عايز ارميك في السجن
مازن بضحك.. مش هتعرف لانك ببساطه مش عارف تمسك دليل واحد عليا
سليم بخبث.. تيا.. تيا هي الدليل الواحد الي عليك بمجرد اني مسكت فونها وشوفت المكالمات المسجلة عرفت انك متفق معاها علي اي وانك عايز وبتشتغل ف اي .. وهي كده كده بيعاك وحكتلي كل حاجة
مازن طلع مسد*سه.. اه يابنت الكل*ب وضر*ب عليها طل*قة اصيبت قل*بها وقعت مي*ته
سليم بص ل مازن ببرود
مازن.. اسمع انا اقدر اعمل فيك
زي الي عملتو فيها
سليم بجمود.. طب ما تعمل وخليك راجل
مازن بعصبية.. لو قتل*تك انا هخسر كتير هخسر الصفقة وهخسر شغلي .. بس تعرف انا ممكن اخسرك انت حاجة غالية عليك
سليم بص بغموض
مازن.. مراتك الحلوة زمانها جاية ف السكه مع رجالتي عشان تيا حذرتني وقالتلي انك عرفت كل حاجة
سليم بصدمة.. انت لو عملت حاجة ل خديجه انا مش هخليك عايش علي وش الدنيا
مازن بضحك.. جميل اوي انا بقا عايزك تهدي دلوقتي وتتصل باي حد يجبلي كل الورق الي انا عاوزع وصدقني اول ما اخد. الورق انت ومراتك الحلوة هتخرجه زي الفل من هنا
سليم ابتسم بسخرية
وفجأة البودي جارد رمي خديجه جنب سليم
سليم بخوف.. خديجه
بيخبط ع وشها بخفه
سليم بغضب.. اقسم بالله لو حصلها حاجة لكون قا*تلكم كلكم
مازن.. متخافش اوي كده
وفجأة ايمن والرجالة اقتحمو المكان
ايمن بزعيق.. انت كويس ي سليم
سليم.. انا كويس خديجه مغمي عليها
الرجالة مسكو كل الموجودين
ايمن.. خد مراتك واطلع بسرعه
طلع سليم وراح علي المستشفي
الدكتورة.. متقلقش هي بس اغمي عليها من شدة الخوف والقلق
سليم.. طيب هتفوق امتي
الدكتورة.. شوية بظبط وتفوق
سليم.. متشكر
سليم شالها ورجع البيت
خديجه كانت فاقت
خديجه ببرود.. ياريت تفهمني اي الي حصل ده
سليم اتنهد وحكالها كل حاجة
خديجه.. للدرجادي الصفقة دي مهمة
سليم.. جدا جدا وعلشان كده كنت بحافظ علي اسمي ومركزي وعليكي انتي قبل اي حاجة
خديجه حضنتو.. انا بحبك اوي
سليد حضنها بحب.. ونا كمان بعشقك
في يوم كانت خديجه بتعمل اكل وباين علي وشها التعب
سليم.. مالك ي قلبي
خديجه.. مش عارفة بطني وجعاني وبرجع كتير
سليم.. الغي طيب رجوعنا للصعيد بكرة ولا اي
خديجة.. لالا متلغيش انا كويسة قالت جملتها ووقعت علي الارض وسليم لحقها بسرعه ووداها للدكتورا
الدكتورة بابتسامه.. الف مبروك المدام حامل في اسبوعين
سليم بفرحه.. بجد ي دكتورة
الدكتورة بابتسامه.. طبعا بس لازم تخلي بالك منها كويس جدا
سليم.. حاضر متشكر اوي و.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتك رغم قسوتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *