روايات

رواية بعت نفسي الفصل السابع العشرون 27 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل السابع العشرون 27 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي البارت السابع والعشرون

رواية بعت نفسي الجزء السابع والعشرون

بعت نفسي
بعت نفسي

رواية بعت نفسي الحلقة السابعة والعشرون

راح الشاليه وراحت وراه
ودموعها محبوسه في عينيها
**ادهم شوفي اي حاجه مناسبه لسهره البيسيها
**مليكه بصوت حزين حاضر

فضلت تشوف في شنطتها حاجه مناسبه
لا قت بنطلون جلد اسود
طلعتو ولبست عليه بلوزه في الابيض ستان سرحت شعرها سابتو مفرود علي ضهرها
وابتدت تحط ميكاب عشان تخفي اثار في وشها حاولت بشويش من غير ما تضغط لانو وشها كان وجعها

في الوقت دا هو كان بي بص عليها وشافها انها موجوعه بس ما اتكلمش
حطت روج احمر ولبست صندل كعب عالي وشنطه صغيره

**مليكه انا جاهزه

ادهم لبس بنطلون اسود مع قميص ابيض

**ادهم لما نكون هناك ماتتحركيش من جنبي فاهمه ؟؟
**مليكه فاهمه

ركبو العربيه و وصلو
دخلت معاه
بالنسبه ليها مكان غريب جدا الصوت عالي البنات لبسها كلو عريان يعتبر هي اللي لابسه مستور
هو كان بي بص عليها لي اهتمام كبير عايز يعرف رده فعلها من المكان
بس فرح من جواه وهو شايفاها مرعوبه من وشها
**ادهم ايه عايزه تفهميني انك اول مره تيجي هنا؟؟
**مليكه اه والله
**ادهم وانا مش مصدقك

بصت في الارض وسكتت حاتقول ايه تحلف والمكان كلو منكرات
راحو مكان فيه صحابو

**ادهم هاي يا جماعه
في بنت قامت حضنت ادهم
**البنت وحشتني يا ادهومه عامل ايه؟
**ادهم كويس انت عامله ايه؟
**البنت فرحانه اوي اني شوفتك ايه الجو خدك منا ولا ايه؟ بصت لي مليكه بي بصه كلها غيره و احتقار
**ادهم لا بس مشغول
**بنت 2 بس يا دومي ذوقك بقا بلدي اوي اوي
**ادهم بص لي مليكه اهو قولنا نغير بقا
قعدو كلهم
مليكه ساكته طول القعده

وللاسف شافت ادهم بيشرب كان نفسها تقوم تقولو بلاش بس ماقدرتش
ادهم كل شويه يبص عليها
الكل قام يرقص وهي فضلت في مكانها

**نادر ماتقومي يا حلوه ترقصي معايا
**مليكه ابعد عني
**نادر لا حاتقومي معايا وكان عايز يقومها بس هي ماقدرتش تستحمل زقتو وقع كان سكران
جا واحد من حرس ادهم عليها

**الحرس ست مليكه في حاجه ؟
**مليكه بدموع ادهم فين عايزه اروح من هنا
**الحرس معلش هو دخل جوه
**مليكه جوه فين ؟؟
**الحارس تعالي معايا

راحت معاه ولاقت نفسها بتطلع الدور اللي فوق

**مليكه احنا رايحين فين ؟؟
**الحارس ادهم بيه في الاوضه دي

نزل السلم وسابها وهي كانت بتسمع صوت ضحك وصوت ادهم
بعد شويه عرفت انهم في وقت حميمي كان نفسها تدخل عليهم بس خافت من رده فعلو
بعدت من الاوضه وقعدت علي السلم بتعيط
شافها الحارس صعبت عليه

**الحارس معلش يا ست مليكه الحيه دي اتلوت عليه وهو ولا مؤاخده كثر في الشرب

بعد ساعه

طلع ادهم وهو بيقفل زراير قميصو و اللي كانت معاه لابسه لانجيري احمر

**البنت شكرا يا دومي علي الوقت اللي قضيناه مع بعض انت كنت جامد اوي شكلك محروم
**ادهم يلا سلام

لف لقا مليكه واقفه كانت بتمسح دموعها
راح بسرعه عندها مسكها من شعرها
**ادهم بتعملي ايه هنا؟؟ طلعت مع مين انطقي
**مليكه سيب شعري كنت مستنياك
**ادهم بتضحكي عليا طلعت مع مين ؟!؟!

**الحرس ادهم بيه انا اللي جبتها هنا وقعدت احرسها اصل صحابك رخمو عليها شويه وفي واحد كان عايزها غصب

**ادهم قدامي

جرها من ذراعها
ونزل بيها السلم
حرفيا مليكه كان حايغمي عليها من الخوف

نزل بيها تحت

**ادهم وريني مين ؟؟
**الحارس اللي قاعدين هناك
راح لهم
**نادر في ايه الزفته اللي معاك زقتني علي ارض
انت جايبها من اي داهيه

ادهم هجم عليه وضربو لحد مع حراس ادهم جم يجرو يحشوه
كل دا ومليكه واقفه لحد ما جرها ادهم وركبها العربيه

بس الحارس مخلاش ادهم يسوق العربيه لانو مكانش في وعيو

وصلو الشاليه

مليكه ساعدت ادهم يقلع هدومو و دخلتو السرير ينام
اما هي راحت اوضه تانيه انفجرت عياط ساعتين وهي تعيط
لحد ما سمعت ادم بينده عليها
راحت تجري عندو الاوضه

**مليكه فيك حاجه ؟؟
**ادهم انت فين؟
**مليكه كنت في الاوضه تانيه
**ادهم تعالي خليكي جنبي
ومد ايدو ليها نامت جنبو
**ادهم كنت بتعيطي؟
**مليكه انت كويس؟؟
**ادهم لا مش كويس حقك عليا يا مليكه وباس راسها

اول مره من ساعت ما اتجوزتو يعتذر او يعترف بغلطو
**ادهم ماتسبينيش يا مليكه
**مليكه انا هنا انت لسه سكران صح؟؟
**ادهم ماتخافيش مني مش حاعمل ليكي حاجه
خدك لسه بيوجعك
شال شعرها من علي وشها وابتدا يبوس في خدها و وصل لشافيفها

**مليكه انت تعبان نام و ارتاح
**ادهم مليكه انا عايزك مش قادر
عارف انك زعلانه مني بس بجد مش قادر ريحيني
**مليكه انا تحت امرك اعمل اللي انت عايزو فيا
**ادهم عايز برضاكي

فضل يبص عليها وهي ساكته

**ادهم حافضل مستني كثير؟؟

**مليكه معنديش خيار انا عايزه انسي اللي حصلي انهارده لما بعدت عني خوفت اوي قلبي كان حايوقف ماتعملش كده

**ادهم مش حاعمل كده بس كنت مقهور منك وزعلان سبيلي نفسك وحناسيكي حتي اسمك

عاشو لحضات حميميه في جو رومانسي
ادهم كان معاها كا انو عاشق ولهان بصالح حبيبتو اللي زعلانه منو
كل حركه كان بيعملها كانو بيعتذر ليها علي اللي حصل
من كثر المشاعر الفياضه اللي عاشتها مليكه حسستو انها مستمتعه معاه مش بس بتأدي واجب زوجي اول مره يسمع صوتها ونفسها اللي بيتقطع بعد كل بوسه كان جريئ معاها وهي سايرتو
عاشو اطول مده علاقه بينهم لحد الصبح
ادهم بقاوم مشاعرو وهي كمان
مشاعر الحب ومشاعر الاشتياق
المره دي سابو عنان مشاعرهم تعزف نغمات الحب
لحد منامو وهو حاضنها
صحيو الساعه 11 علي تليفون ادهم اللي ما بطلش رن

**ادهم الو
**اكرم انت فين يابني ساعه وانا بخبط عليك في الشاليه وبتصل
**ادهم معلش ماسمعتش التليفون كنت نايم
**اكرم طبعا ليك حق تنام بعد الفضيحه اللي عملتها امبارح
**ادهم اوف يا اكرم في ايه علي الصبح
**اكرم فيه انك مش راجل سيبت مراتك للكلاب ينهشو لحمها طبعا بعد ماعرفتهم انها صاحبتك علشان كده كنت رافض انك تاخدها معاك
**ادهم ماحصلش حاجه
**اكرم لا حصل لا والحلوه بقا انها خافت منهم وطلعت ليك تستناك علي السلم لحد ما انت تخلص قذارتك مع الوسخه اللي لازقت فيك
ليه تعمل فيها كده ليه تاخدها مكان انت مش قادر تحميها فيه

**ادهم مين قالك الكلام دا؟؟
**اكرم مش مهم مين قالي لان كل الناس عرفت
**ادهم خلاص يا اكرم ساعه وطالع عندك

مليكه كانت صاحيه هي ماسمعتش كلام اكرم
بس حست انو في مشكله بينهم
كل دا وهي لسه في حضنو
خافت يعرف انها صاحيه يعمل معاها مشكله لان هي لسه مقتنعه اني اللي حصل امبارح تحت تأثير الخمر
اي نعم كان سكران بس نام وصحي
واللي حصل خلاه في وعيو

**ادهم صباح الخير انا عارف انك صاحيه
**مليكه وهي مكسوفه ومش قادره تبص ليه
صباح الخير
**ادهم ايه اللي حصل بينا دا ؟؟
مليكه فتحت عينيها بخضه وطبعا فهمت كلامو غلط
انت اللي ندهت عليا وقولتلي تعالي نامي جنبي انا اسفه متفهمنيش غلط
**ادهم افهمك غلط؟؟
انت حاتجلطيني
**مليكه بعد الشر عليك
**ادهم محمد خايفه عليا؟
**مليكه اكيد مش جوزي
**ادهم اوبا شكلي عملت شغل جامد معاكي
**مليكه ممكن اقوم ؟
**ادهم مليكه ايه اللي حصل امبارح في ديسكو ؟؟
**مليكه بعدت عن حضنو ونسيت نفسها انها مش لابسه حاجه
والله والله ماعملت حاجه انا كنت قاعده جنبك لحد ما انت بعدت وقعدت وسط البنتين وبعد كده الكل قام يرقص وجا واحد قعد جنبي وقالي قومي ارقصي وحاول يحط ايدو عليا بعدت منو وقام وجا الثاني فضل يقول ليا قومي ارقصي معايا وحاول يقرب مني ماحستش بنفسي زقيتو وجا الحارس الشخصي بتاعك لحقني لانهم اتهجمو عليا واحد جا من وريا بيمسكني بطريقه وحشه
الحارس طلعني عندك في اول مافهمتش حتي سمعت صوتك وانت معاها وقعدت علي السلم استناك والله هو دا اللي حصل وابتدت تعيط
حضنها ادهم وهو بيتوعد لي صحابو ياخدو جزاتهم
**ادهم خلاص يا مليكه حاجيب ليكي حقك
****************************

_____________________________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *