روايات

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الثالث 3 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الثالث 3 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 البارت الثالث

رواية العنيدة والشرس 3 الجزء الثالث

العنيدة والشرس 3
العنيدة والشرس 3

رواية العنيدة والشرس 3 الحلقة الثالثة

تارا طلعت اوضتها بس كانت مدايقه اوي ومش عارفه من ايه يمكن عشان اخوها ولا حاسه ان في حاجه غلط
تارا راحت ناحيه التسريحه وفتحتها وطلعت من الدرج علبه برشام واخدت منها ودراتها تاني
تارا بنهجان… لو فضلت علي الحاله دي مش هرتاح لازم اقبلو ضروري
❤❤❤❤
عند تاليا
تاليا كانت بتغرق بس لقت نفسها بتطلع لفوق وان حد مسكها من وسطها وبيساعدها
تاليا كانت مغمضه عيونها وفتحتهم لقت ديب هو اللي بيطلعها
تاليا بفرحه… ديب
ديب خدها وطلع بره حمام السباحه وقعدها علي كرسي
وراح جاب ليها فوطه كبيره وحطها عليها
بخوف… لي لي انتي كويسه
تاليا برعشه من البرد… ااه
ديب قام واخد فوطه هو برضو ينشف بيها نفسو
ديب بهدوء… بتعملي ايه هنا
تاليا بندم… ديب اللي حصل كان
ديب… تاليا مش عاوز افتح الموضوع دا تاني لوسمحتي
تاليا بدموع وندم… انا اسفه غصب عني والله
ديب اداها ظهروا لانه بيضعف قدامها وقدام دموعها
ديب..بوجع. تاليا لوسمحتي ارجعي البيت عشان ماينفعش نفضل هنا مع بعض لوحدنا
تاليا بدموع… بس الجو بقا ليل هتسبني ارجع لوحدي
ديب… بجمود… لا
تاليا فرحت
ديب… هروحك
تاليا… طيب يلا
ديب… اطلغي غيري هدومك دي عشان ااببرد
تاليا بستغراب… بس انا مش معايا هدوم
ديب ببتسمه عل جنب… ليكي هدوم في كل مكان انا موجود فيه
اطلعي
وشاور ليها علي الاوضه
تاليا طلعت وهيا فرحانه لانها هترجع ديب تاني البيت وادهم هيسمحها
دخلت وفتحت الدولاب لقت في لبس ليها وزي ماهيا بتحب ولقت برضو فساتين كتيره وكان شكلهم حلو
استغربت ان في فساتين وهيا مابتلبش فساتين هيا كل لبسها بناطيل لانها بتحبهم
تاليا اخدت فستان منهم وحبت تشوف نفسها هتبقي عامله ازاي بيه
اخدتو ودخلت الحمام وغيرت وخرجت
كانت بتبص علي المريا وبتشوف نفسها كانت جميله تاليا لفت بيه بس كانت هاتقع لانها مش متعوده تلبسهم
بس ديب مسكها
تاليا سرحت في عيون ديب لاول مره
ديب بخوف… انتي كويسه
تاليا بتوهان… انت قولت ليا لي لي تحت صح
ديب… اه
تاليا بتوهان… تعرف انت الوحيد اللي بتقولي الاسم دا
ديب… بحب… عارف
وعارف انك بتكر*هيه عشان كدا بقولو ليكي وادايق
تاليا زي ماهيا..ولاوعي. بس انا بحبه وبحبه اوي لما بيطلع من بين شفا*يفك
ديب بضعف… وانا بحبك اووي
تاليا… قربت منه وبس*تو هو كان مصدوم 😳
ديب خدها في حضنو اوي وشالها وقعد بيها وقعدها علي رجله وهما لسا قريبن من بعض
ديب فاق وبعدها عنو
بغضب من نفسو… كور ايدوا وخبطها في الحيطه بغضب… غلط غلط
تاليا دموعها نزلت وبصت عليه وعلي نفسها واخدت هدوم ليها تانيه غيرت هدومها وخرجت لقتو نزل
ديب كان واقف بره
مستنيها لقها جايه عليه ركب عربيتو وهيا ركبت جانبه وراح بيها علي البيت طول الطريق كانو ساكتين
وصلو اابيت
تاليا كانت هتنزل بس وقفت
… مش هتنزل
ديب… ببرود وهو باصص قدامه… لا مليش مكان هنا
تاليا بدموع… بس دا بيتك
ديب… كان بيتي انزلي
تاليا بصتلو ونزلت ودخلت جري علي جوه وهو بص عليها ومشي
❤❤❤❤❤
تاليا طلعت اوضتها وفضلت تعيط وانها بجد غلطت في حقه اوووي وابوها كان معاه حق في اللي قالو ليها
… بعند وتحدي… هرجعك ليا تاني ياديب ماهما كان التمن
❤❤❤❤❤
ديب رجع تاني البيت وطلع الاوضه اللي كانو فيها واتخيل الموقف اللي حصل بينهم وضحك بوجع
ودموعه نزله… معدش ينفع يالي لي خلاص احنا انتهينا قبل مانبدا حتي
وراح علي السرير وطلع فونه وكلم حد
… عاوز يكون بكرا موجود
وقفل
…. كدا اللعب هيحلو هههه
❤❤❤❤❤❤
الصبح
فهد صحي لقي نفسو نايم وولانا عامله بتعيط
فهد صحي مخدود… في ايه وبتعملي ايه هنا
لانا بدموع… انت مش عارف انت اغتص*بتني
فهد فتح عيونه علي الاخر بصدمه…. ايه
لانا بتصنع الوجع… انت انتهكت روحي قبل جس*مي انا بكر*هك بكر*هك
انا لازم امو*ت لازم وقامت من جنبه وجابت 🔪وحطتها علي ليديها
فهد مكنش مستوعب اللي بيحصل قام جري واخد منها السك🔪ينه ورمها… واخدها في حضنه…. انت بجد مش فاكر حاجه بس ادام كدا محدش هيعرف حاجه
لانا كانت بتض*رب فيه ووقفت لما قالها كدا
… قصدك ايه
فهد… غمض عينه… هتجوزك
لانا بفرحه… بجد
فهد… اه اهدي بقا
لانا دخلت جوه حضنه بفرحه وخبث لان خطتها نجحت
❤❤❤❤❤
الكل كانو قاعدين علي الفطار بس محدش كان بياكل
كانو كلهم زعلانين
واخد من الحرس جهم…. مدام تاليا
تاليا… نعم
الحارس… في حد غاوزك بره
تاليا خرجت…. نعم حضرتك عاوزني
الراجل… دا ليكي ممكن توقعي بلاستلام
تاليا… وقعت بس دا من مين
الراجل… من الاستاذ ديب الصياد ومشي
ادهم بسخريه… ولله وجايبه ليكي كمان يستاهل اللي جرا ليه وسابهم ودخل
تارا بفرحه… دا احلي من اللي و*لع وكمان اسمر واو
تاليا مسحت دموعها اللي نزلت… لانها فعلا خسرت الحب الحقيقي بتاعها
❤❤❤❤❤
فهد راح هو ولانا السفره واتجوزها
فهد حجز تذكره عشان يرجع يط*لق تارا
في الطايره… اسف ياتارا
رجع مصر
رجع والكل رحبو بيه
تارا انصدمت لما شافتو لانه لسا مسافر ومش معاد رجوعه
… فهد
فهد بندم… تارا انا كنت عاوز اقولك اني وقطع كلامه. لانا
لانا بخبث… انه اتجوز وراحت مسكت دراعو قدام الكل
الكل بصو ليه بصدمه
تارا بغضب… يعني انا اتجوتك غصب عني وانت روحت اتجوزت عليا
فهد بغضب… صوتك مايعلاش
تارا بغضب…. لو كنت راجل طلق*ني
فهد بغضب اكبر…..
❤❤❤❤❤
عند تاليا ركبت الموتسكل الجديد وراحت لديب بيه علي الشركه عشان تشكروا بس انصدمت لسا لقت الموتسكل مفيش فيه فرامل ووو

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *