Uncategorized
رواية غزل الآدم الفصل السابع 7 بقلم بنت الأصول
رواية غزل الآدم الفصل السابع 7 بقلم بنت الأصول
رواية غزل الآدم الفصل السابع 7 بقلم بنت الأصول |
رواية غزل الآدم الفصل السابع 7 بقلم بنت الأصول
اسفه يجماعه علي ان البارت بيكون صغير بس واللهي بيكون الوقت مش في ايدي عشان الدراسه) بليل الساعه سته في بيت غزل
رن رن رن
غزل: اتفضلو يجماعه
زهرا وهي بتسلم عليها: يذيد فضلك يحببتي
شمس: حببتي عامله ايه
غزل: الحمدالله
مازن: ازيك يغزل
غزل: الحمدالله اتفضل
ادم: ازيك سعرستي
غزل: ده بعينك
احمد: اتفضلو يا جماعه
ادم وهو بيسلم علي احمد: يذيد فضلك يعمي
احمد: غزل هاتي حاجه للضيوف
غزل: حاضر يابابا
شمس:ممكن اجي اسعدك
احمد: روحي ده ذي بيتك
شمس: شكرا يعمو امال فين ريم
في الحضه دي الباب خبط
احمد:اهي ايجت وبفتح الباب
ريم وهيا مش شيفه حد: اي يحج كل ده عشان تفتح الباب
انا جعانه موت يا غزل انتي يبت حطيلي اكل
احمد: يخربيتك عندنا ضيوف
ريم بكسوف: يفضحتك يلمبي يفضحتك
مازن: يطفسه
ريم: ملكش دعوه يبارد
زهرا:تعالي يحببتي
ريم وهي بتجري تحضنها: ماما وحشاني واللهي
احمد:ماما
ريم: ايوه يابابا دي ماما وحكتله علي يوم الحفله
احمد: بجد شكرا بناتي مكنش ليهم ام
زهرا:ريم و غزل زي شمس انا حبتهم جدا
غزل: القهوا يجماعه
شمس: ده غزل عليها قهوا تحفه
احمد: فعلا انا بحب القهوا من ايد غزل
غزل بعد ما ادات القهوا للكل معاده ادم: اتفضل
ادم بصوت واطي:شكرا يعرستي
غزل:قلتلك بعنيك
ادم: هنشوف
رهرا:تسلم ايدك القهوا اتجنن
مازن: فعلا حلوا
ادم بعد لما شرب: كح كح كح اي ده دي الي تجنن
شمس: هههههههه لا مش قدره
ادم: بتضحكي علي ايه
غزل:هههههه اشرب مايه
ادم وهو بيشرب: انتو حطين ايه في القهوا
غزل: والا حاجه
شمس: والا حاجه دي قهوا تحفه
ادم: باين
ريم:لا اوعي يكون الي فبالي
شمس: هههههه هوا
فلاش ????
غزل:يله القهوا خلصت
شمس: طيب في شطه
غزل: شطه ليه
شمس: هاتي بس
غزل: حاضر اهي خدي
شمس: بصي هنحط في القهوا
غزل:طب تصدقي فكرا
باك ????
احمد:تعالي يحببتي اقعدي جمبي
غزل: حاضر يبابا
ادم:يعمي انا جاي اطلب ايد الانسه غزل
احمد:ونا يشرفني يبني بس الرقي لغزل
زهرا: ها يا غزل
غزل:انا
———*********************
الشخص1: يا باشا في اخبار مش هتعجبك
الباشا: قول في ايه
الشخص1: ادم باشا بيخطب النهارده
الباشا: مفيش حد باشا غيري انت فاهم وبيخطب مين
الشحص 1: بنت في الكليه مع اخته ودي الصوره
الباشا بئعجاب: هي دي لا موزة بصراحه
الشخص: هنعمل ايه يا باشا
الباشا: يومين كده وقلك روح انت
الشخص 1:حاضر
—————–*****&&*****
غزل:الي بابا يقوله
احمد: وانا موافق
زهرا: يله بقا نقرءا الفاتحه
ادم:يله
بعد لما خلصو
ادم: انا بقول يعمي نخلي كتب الكتاب مع الشبقه والفرح بعده باسبوع
احمد: بس غزل لسه اخر سنه في الكليه وكمان مش هلحق اجهزها
ادم: يعمي هتكمل عندي ومش تجهز حاجه لان غزل هتعيش معايه انا وامي و شمس في القصر الا لو كانت عيزا تعيش لوحده
غزل:لا انا عيزه اعيش مع ماما
احمد:خلاص موافقه
غزل:بس في حاجه
زهرا: قولي يحببتي عيزا ايه
غزل:كتب الكتاب مش معا الشبكا
ادم : ليه بقا
غزل:كده
احمد: حلاص الي انتي عيزا
ادم: طيب فكري
غزل:انا قولت كراري
ادم: خلاص يعمي الي تشوفو
مازن:مبروك يصحبي
ادم: الله يبارك فيك
شمس: مبروك يابيه مبروك يا غزل
ادم:الله يبارك فيكي يحببتي
غزل: عبالك يروحي
ريم:مبروك يقلبي
غزل:عبالك يروحي
احمد: مبروك يقلبي والله واكبرتي يا غزل
غزل وهي بتحضنه: حبيبي يا بابا
زهرا:مبروك يولد كده معتش غير مازن
مازن: انا مالي منا ميت فل او عشر
زهرا: استاذ احمد انا طالبه ايد ريم لمازن
ريم : نعم هو معتش غير ده
مازن:ماله ده يعنيه مش عجبك
ريم:اه مش عجبني وغور بقا هه
مازن: طيب عمي انا طالب ايد دي وهو بيشور بايدو
علي ريم
ريم: اي دي هو انا مليش اسم يبتاع انت
مازن:لا ملكيش يا
احمد بمقاطعه: بس في ايه اعملولي احترام حتا
مازن: اسف يعمي
ريم: اسفه يابابا
زهرا:ها قلت ايه استاذ احمد
احمد: واللهي ريم لذم هي الي توافق
ريم: وانامش موافقه
احمد:اسف يجماعه انا مقدرش اغصب عليها
زهرا: عادي والله يهمك
ريم: معلش يا ماما بس انا مش موافقه
زهرا: والله يهمك