روايات

رواية ليتك تحبني الفصل السادس 6 بقلم حبيبة محمد

رواية ليتك تحبني الفصل السادس 6 بقلم حبيبة محمد

رواية ليتك تحبني البارت السادس

رواية ليتك تحبني الجزء السادس

رواية ليتك تحبني
رواية ليتك تحبني

رواية ليتك تحبني الحلقة السادسة

الشرطه..ممكن تتفضلي معانا م غير شوشره يانسه نورهان
نورهان بتوتر وخوف …حا…. ضر
زين وهو بيلبس البليزر… يلا ياماما هنتأخر….
فاطمه..جايه اهو يابني..بس شوف مين اللِ بيخبط..
زين وهو رايح يفتح الباب…مين اللِ بيخبط وفتح..
زين بعصبيه..اي اللِ جابك هنا…وازاي جيلك عين اصلا تخطي الباب دا..انتي انسانه خا*ينه ومخد*عه..وكمان بيجحه
ملاك بخبث…تؤتؤ يحبيبي…أنت ملكش الحق تتطلعني من هنا …وانا زي زيك في البيت دا انت فاهم..وقالت الكلمه دي وفاطمه بتقرب منها..اي دا..انتي اي اللِ جابك هنا يابت انتي…دا انتي معند*كيش دم..بعد مخونتي ابني وهو طلعك من حياتو…تقومي ترجعي تانى…دا انتي مو*تي امك بحصرتها علِ اللِ عملتيه ف…قطعت كلامها ملاك وهيا راحا عندها ورفعت صبعه في وشها وقالت بعصبيه..بقولك ايه انتي بالذات متجبيش سيرت امي احسلك انتي فاهمه..
زين بغضب…انتي ازاي تتكلم مع امي كده انتي هبله…وبعدين مين سمح ليكي انك تخطي عتبت بتنا انا مش طلقتك وخلصت من واحده رخ*يصه..وكانت بتستغفلني…وفي الاخر تقولى اللِ في بطنك ابنى انتي وحده كدابه… وفعلا خساره فيكي العشره كنا جيران طول عمرنا وانتي ضيعتي كل حاجه ابعدي عنا بقا وسبيني في حالي انتي عاوزه تخربي حياتي بعد اتصلحت ورجعت لنورهان.. انتي انانيه.. وازا استحاله افكر في واحده زيك ولا قبل كده ولا بعد كده ويلا اتفضلي برا بدل ماخلي النااس تتفرج عليكي..

 

 

 

 

 

فاطمه… سمعتي ابني قالك ايه يلا بقا يحبيبتي برا.وكمان عشان رحين للعروسه اللِ تستاهل ابني مش اللِ زيك انا ندمانه ان قولت لبني يتجوزك.. بس هصلح كل حاجه.. وهخليه يتجوز البنت اللِ بيحبها..
ملاك بابتسامه وبعدين ضحكه… ايده هو انا مقولتلكيش…نورهان يعنى مش موجوده يروحي..ومفيش جواز هيتم..
فاطمه وزين بصدمه.. فاطمه: يعني اي يختي مفيش جواز هيتم انتي اتهبلتي ولا ايه…
ملاك..تؤتؤ مش كده يحماتي… واكملت وهيا بطلع صورة نورهان وهيا مربوطه وحوليها نا*ر لو خايفه علي مرات ابنك المستقبليه لازم متغلطيش كده وانت يازين لو خايف علي نورهان حبيبتك لازم يحبيبي تنفز اللِ هقولو…وإلا أنسأ انك هتشوف وشها تاني…هااا اي رايك..
زين بصدمه…انتي طلعتي اح*قر انسانه..ازاي جواكي الح*قد دا..نورهان عملتلك اي عشان تيذيها…خلصي عاوزه اي
ملاك بابتسامة وجع..اكتب كل حاجه انت بتملكه بأسمي…وإلا انا مش هترديدت لحظه في قتل*ها
فاطمه…زين متصدقهاش..دي بتكدب عليك وعاوزه تاخد كل حاجه وهو دا اللي عاوزه من الاول متصدقهاش يازين…
ملاك… اممم شكلكم هتزهقوني كتير وصراحه انا مليش خلق…
زين..وانا اي يضمني انك هتسيبها…بعد منقل كل حاجه لسمك..
فاطمه بعتراض..لا يازين مش هسمح ليك تنقل حاجه ليها هيا بتخدعك…
ملاك…بلاش كتر كلام هتتنزيل عن املاكك هقولك علي المكان تروح تتطالعه منو غير كده متلوش غير نفسك…
زين بضعف…حاضر هنقلك اللِ انتي عاوزه…بس متذيهاش

 

 

 

 

 

ملاك لنفسها..بقا هو دا اللِ حبتيه ياملاك يااا يازين لو تعرف قد اي كان حبي ليك…بس دلوقتي انت معدش ليك مكان في قلبي انا هكشفلك حقيقتهم..وهبعد عنك خالص عشان انت عمرك مكنتش تستاهل..واتكلمت..شاطر روح بقا للمحامي واعمل اللِ قولت عليه وقدامك 3ساعات بس تجيب الورق وتمضيه علي طول..وإلا انت عارف هيحصل ايه..زين بصلها بكره وبعدين طلع من البيت…
فاطمه بغل…انتي حيو*انه…ازاي تعملي الحركه الرخ*صه دى…
ملاك وهيا بتلف حوليها وقالت..اي دا ياحماتي مش انا اتعلمت منك…والصراحه انتي في الرخ*صه معندكيش ياما ارحمني….وانا اتعلمت حاجات بسطيته بس..واحلا حاجه ان انتي قضيتي عمرك كله وانتي بتحولي تخدي كل حاجه…وانا اخدت كل احلامك في يوم اي رايك… وبنتك اللِ خايفه عليها هخليها تاخد جزتها…
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀لا حول ولاقوة الابالله
فاطمه بغل وخبث….ومين قالك ان هسمح انك تخدى حاجه وبعدين انتي مفكره ان خايفه علي بنتي…انتي هبله لحد دلوقتي متعرفيش دماغي…وكمان انتي ناسيهان خليتها تعيش اصلا عشان انتقامي مش اكتر…ومش هسمح لحد ياخد

 

 

 

 

 

حاجه…..بعد السنين دي كلها…تاخدي انتي على الجهز كل حاجه..انتي بتحلمي وكملت وهيا بتقرب منها…وملاك بتبصلها بصدمه..وكملت قالت انتي هتعملي ايه…رديت فاطمه وهيا بتقرب منها..هعمل فيكي زي معملت في ابوكي وأبو زين واكملت بصوت متقطع وخبث…هقتلك…هقتلك وهقتل زين..وهقتل نورهان اللِ انتي بتهددني بيهة دى انا معنديش نقطه ضعف ولما بلقي نقطة ضعفي باينه بنهيها خالص…وكل حاجه هتبقا تحت ايدي أنا…وبصت جنبها لقيت سكي*نه علي الطربيزه قربت بسرعه من الطربيزه..ومسكت رقبت ملاك…وهمست في ودنها ها عجبك كده.. هتموتي يعني مدبوحه… ولما زين يجي بالورق هكمل عليه واخدو منو وتموتو معا بعض بقا…
ملاك وهيا بتحول تفك نفسها ومسكه دراع فاطمه وبتحول تبعد السكينه.. هو انتي اي…مفيش رحمه في قلبك..دا معتبرك اغلى حاجه في حياتو ليه تعملي فيه كده حرام عليكي…ولا حته بنتك التانيه..كنتي عاوزه تجوزها لزين اللِ هو اخوها اصلا…انتي كلمة شيطانه مش مكفيه ليكي…

 

 

 

 

 

🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀استغفر الله العظيم
فاطمه بضحك…ههه..انا فعلاً شيطانه وللأسف زين غبي دا حته مصدقكيش لما قولتلو انك حامل منو…وهو كده كده مش فاكر ان قربلك اصلا بسبب الدواء اللِ نورهان حطيتو ليه وهو جيلك بس انا هخلصكو كلكم من الهم دا… ..وقربت السكينه منها وملاك غمضت عيونها…وفجأه…فاطمه لقيت حد مسك ايدها…وزقها..وكان مراد…ومراد بس
شيل السكينه من ايدها…ورمها..واكمل وهو بيقول نهيتك دي يافاطمه هانم وزين كان واقف بصدمه ودموع…وفجأه قعد علي الارض..وبصلها ولسه مش مستوعب اللِ سمعو دا..وقال..ليه ليه كده..لللي يه تعمل..ي فيا ك.ده..أنا اعتبرتك امي الحقيقه..دا انتي حته لو كنتي عاوزه املكي كنتي تعالي قوليلي وانا كنت كتبتها ليكي من غير تردد ومن غير سوأل ليه تعظلي فيا كده…وليه تقت*لي بابا

يتبع..

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *