روايات

رواية متمرد عشقني الفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل الثالث عشر 13 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت الثالث عشر

رواية متمرد عشقني الجزء الثالث عشر

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة الثالثة عشر

في القاعه
تامر وصل القاعه
وخالد وروان بيرقصوا وأيهم مع ساره وبيرقصوا
بعد مخلصوا رقص
خالد أخد روان ومشيوا على فلتهم
وأيهم كان بيدور على ساره مش لقيها
بعد دقيقه وصل رساله لأيهم من رقم مجهول
المجهول باعت رساله فيها حبيبة قلبك مع شخص تاني الوقتيي
أيهم كسر التلفون واتعصب ودور عليها في كل مكان لحد ما
لقاها وقفه مع تامر وكانت هتقع وماسكها
أيهم:-ساره
تامر بعد عنها
ساره بخوف:-والله انا كنت هقع وهو مسكني
أيهم راح ضرب تامر وأخد ساره ومشى على فيلته
تامر ابتسم بشر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في فيلة أيهم
أيهم أخد ساره البدروم وضربها بالقلم ومش قلم واحد بس
إقلام كتير
وجاب الكرباج وضربها بيه لدرجة ان فستانها اتقطع من كتر الضرب
ساره ومش قدره تجيب النفس:-والله معملت حاجه انا كنت
هقع وهو مسكني
أيهم:-اخرسي ومسمعش صوتك
وربطها وخرج
وساره أغمي عليها
أيهم راح عند البحر وساب ساره ف البدروم

في فيلة خالد
دخل روان الفيلاا
خالد:-ده بيتك الجديد يروان
روان:-ده جميل اووي الفيلا تحفه
خالد:-انتي اللي تحفه
روان:-حضنت خالد وقالتلو بحبك أوي
خالد:-ونا بحبك وحضنهاا جامد وبعدين باسها من خدها
واخدها معاه في عالم احلامو عالم كلو عشق وبكدا اصبحت
زوجته اسما وفعلا نسيبهم بقا ملناش دعوه بيهم 😂
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

عند أيهم عند البحر
أيهم:-ايه اللي انا عملتو ده أنا كنت متعصب ومكنتش شايف
قدامي انا غلط ولازم أصلح غلطي تصرفي كان غلط ولازم
اصلحوا المفروض انا بحبها مأذيهاش لازم اكون سندها وأمانها
انا بحبك اووي يساره بس انتي متعرفيش شعوري لما لقيتو
ماسكك أنا اسف اوووي يحبيبتي
وراح أيهم لفيلتو

(خلي بالكوا اللي بيحب حد مش بيإذيه وبيثق فيه ولازم
نسمع الناس اللي بنحبهم والا كدا العلاقه هتبوظ هو انا
صحيح معرفش يعني ايه حب لاني بصراحه ولا مره حبيت بس
اللي اعرفو ان الحب اهتمام اتنين بيحبوا بعض وبيثقو في
بعض وبيكملوا بعض ف لازم نحافظ على الناس اللي بيحبونا
وبنحبهم سواء الشخص ده حبيب او صديق او اخ او اخت او
ام او اب او اي حاجه حافظوا ع الناس اللي بتحبكوا
وبتحبوهم )
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

في فيلة ايهم
أيهم وصل وراح البدروم
أيهم:-ساره أنا اسف اووي
ساره:-ابعد عني انا بكرهك
أيهم:-اشتالها ووداها أوضتوا
ساره:-ابعد عني
أيهم:-هششش اوعدك اني معتش هإذيكي
ساره:-طلقني
أيهم:-لامش مطلقك يساره ومعتيش تقولي الكلمه دي على
لسانك والا هطلع الوحش اللي جوايا
ساره:-انت لي بتاعملني كدا ليه بتإذيني
أيهم:-حضنها وقالها عشان بحبك ايوه بحبك يساره ومش
عايز حد يقرب منك غيري وكنت بحاول اكرهك عشاان
محبكش بس انا حبيتك ومش حبيتك بس بعشقك يساره
ومعتش عوزك تبعدي عني

ساره بدموع:-بس اللي بيحب حد مش بيضربو او يهينوو ده انا
من يوم معرفتك وانت بتذلني وتهيني وتضربني ومشيتني
على الجمر وشغلتني خدامه وضربتي بالأقلام وجلدتني وجاي
تقولي بحبك أصرفها فين الكلمه دي
أيهم بدموع:-والله انا اسف اوووي يساره واوعدك اني مش
هأذيكي تاني وهفرحك ديما بس سامحيني واعطيني فرصه
وانا هنسيكي اي حاجه حصلت معاكي بسببي
ساره وهي تحتضنه رغم الذي فعله بها ولكن هي بتحس ف
حضنو بالأمان اللي كانت بتحس بيه ف حضن ابوها :-وانا
مستعده اعطيك فرصه واحده عشان تصحح من نفسك
عارف ليه
أيهم:-ليه

ساره:-عشان انا بعشقككك ايوه بعشقك مش بحبك بعشق
من اول يوم شفتك فيه بحس معاك بالامان وبالدفا بس مش
هقدر انسى اللي عملتو فيا بسهوله
أيهم بفرحه:-اوعدك اني هتغير وهتشوفي أيهم جديد أنا بحبك أوي
ساره بدموع :-وانا بحبك
وحضنتو جامد
أيهم بعد عنها وجاب مرهم ومعقم وحطو على جروحها بسبب الجلد
ساره بفرحه:-شكرا لانك فحياتي رغم قسوتك بس جواك طيبه
وبراءه مهياش فحد انا بحبك اووي وقربت عليه وحضنتو
أيهم:-بعشقك وجاب علبه قطيفه فتحها قالها تقبلي بأيهم
الجديد انو يكون حبيبك العلبه كان فيها خاتم الماظ جميل
ساره:-موافقه
أيهم لبسها الخاتم
ساره باستو من خدوو
ساره:-انا هروح أغير هدومي

أيهم:-مش محتاجه مساعده ههههههه
ساره:-بس يا قليل الادب وطلعت تجري على الحمام
وايهم فضل يضحك على تصرفات حبيبتو اللي بيعشقها
خرجت ساره من الحمام
لابسه بيجامه وردي مرسوم عليها توم وجيري وعامله شعرها
كحكه لفوق وكان شبه الاطفال
أيهم صفر:-ايه الحلاوه دي انتي كدا مش هتخليني اتحكم في تصرفاتي
ساره راحت جمبو على السرير وحضنتو ونامت في حضنو:-يلا
نام عشان تصحى وتوديني دريم بارك

أيهم بفرحه:-بتستغليني وبتستغلي طيبتي
ساره:-مش انت لسه قايلي من شويه اني أسامحك وهتعمل
اي حاجه عشان تسعدني
أيهم وهو يحتضنها:-ايوه
ساره:-يبقى نروح دريم بارك
أيهم:-من عيوني يقلبي وباسها من جبينها وناموا
(يبختك يبت يساره هتروحي دريم بارك وانا اللي هموت
واروحها وشكلي هروحها ف الاحلام بس او لما الواد كشكش
يجي يواديني مع العلم كشكش ده جوزي المستقبلي اللي
لسه معرفوش 😂😂اضحكو اضحكو عليا حلو😂😂)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

على الناحيه الاخرى
سهر:-اي يتامر حصل اي
تامر بشر:-نفذت نص المهمه والنص التاني لما اخطفها
سهر:-الله ع دماغك يكبير
تامر:-بس أيهم ضربني وصدقيني هردهالو
سهر:-المهم اننا ننتقم وخلاص
تامر:-معاكي حق سلام
سهر:-سلام
واغلقووواا الخط

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *