روايات

واية متمرد عشقني الفصل العاشر 10 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني الفصل العاشر 10 بقلم رحمة سمير

رواية متمرد عشقني البارت العاشر

رواية متمرد عشقني الجزء العاشر

متمرد عشقني

رواية متمرد عشقني الحلقة العاشرة

في المطعم
خالد كان حاجز المطعم كلو لروان ومعلق بلالين حمرااء
ومكتوب فيها بحبك يرواني وكان في صور كتير لروان وورد على الأرض
(يبختك يروان 😂)
النور كان مطفي وروان اترددت تدخل لإن المطعم كان هادي
جدا ومفيش نور بس دخلت لأن ده المكان اللي خالد قايلها عليه
روان:-خالد انت فين
خالد:-لا رد
روان:-أنا همشي ع فكره
وفجأه صور لروان ظهرت على شاشه كبيره والنور اشتغل
ولقت بلالين كتير وماشيه على ورد وفرحت اوووي ولقت على
الحيطان بحبك يرواني
روان بدموع فرحه:-خالد

خالد:-روان
روان جريت على خالد وحضنتوو
خالد:-روان انا بحبك من أول مره شفتك فيها ومقدرش أعيش
من غيرك ومكنتش عايز أقولك الا لما اتأكد من مشاعرك
وركع على ركبتو وطلع علبه قطيفه لونها أحمر وفيها خاتم
الماس ورقيق اوي
خالد:-تقبلي تتجوزيني
روان بفرحه وهي مش مصدقه:-اه موافقه
خالد لبسها الخاتم وحضنها حضن كبير.
روان:-أنا بحبك بحبك يخالد اوعاا تبعد عني
خالد:-أوعدك إني هفضل معاكي ديمااا ومش هسيبك ومش
هيفرق بينا الا الموت
روان:-انا فرحانه أوي مش مصدقه ان كل ده حصل معايا
حاسه اني في روايه أو بطله طالعه من فيلم
(ما انتي فعلا فروايه انتي صدقتي نفسك ولا اي😂😂)
خالد:-أعيش وأفرحك تعالي نروح لأيهم وساره نفرحهم معانا
روان وهي ماسكه إيد خالد:-يلاااا
وخالد راح للعربيه بتاعتو وفتح الباب للأميره روان

وركبت……..
ووصلوا فلة أيهم
أيهم وروان كانوا في الصالون
تريرن تريرن جرس باب الفيلاا
خالد دخل هو وروان
خالد بفرحه:-انا هتجوز روان يا أيهم اللي حكتلك عنها
فلاش بااااك
خالد من لمه شاف روان قال لأيهم كل حاجه وأيهم فرحلوووا
(حكالو من طقطق لسلامو عليكو😂👊🏻)
وهما الاتنين مش بيخبوا حاجه عن بعض

بااااك
أيهم:-حضن صحبوو الف مبروك أخيرا هرتاح منك ومن قرفك
ومن ابني اللي ف بطننك
خالد:-عيب عليك تقول كدا قدام مراتي وحبيبتي وام عيالي
(البرستيج يابا البرستيج😂👊🏻)
أيهم:-الله يلمبي ما انت اللي قايل
الف مبروك يروان
رروان:-الله يبارك فيك
ساره:-جريت على صحبتها وحضنتها الف مبروك يروان يقلبي
هتعزمينا على الفرح بقا
روان بضحكه:-ههههه ده انتي أولهم مش مهم العريس
والمهم انتي
خالد:-بقا كدا يروان الكلب ماشي
أيهم وساره ضحكوا على هبلهم
خالد:-هنفضل واقفين على الباب كدا كتير منتوش هتقولولنا
اتفضلوا

أيهم:-لا طبعا اتفضل
قعدوا كلهم في الصالون
ساره:-هااا الفرح هيبقى امتى
خالد:-ان شاءلله بعد اسبوع
روان:-عقبالك يسرسورتي
(اتمنت روان ان أيهم يحب ساره لانها طيبه وغلبانه)
ساره بكسوف:-احم

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
على الناحيه الاخرى هناك أعداء تريد الانتقام من تلك التي
اسمها ساره وهذا الذي يكون اسمه أهم
سهر:-الو يتامر
تامر:-انا عندي خطه جمده
سهر:-اي هي قولي
تامر:-*********************
سهر:-الله على دماغك دي يبن اللعيبه والله طلعت مش سهل
تامر:-طبعا وهنفذها يوم فرح خالد الاسبوع الجاي
(اكيد بتسألو هو عرف منين ان فرح خالد الاسبوع الجاي هو
حاطط جهاز تجسس في بيت أيهم في
الصاله وبس)

سهر:-تمام يعني انت هترقص مع ساره وبكدا أيهم هيضايق
منها ويعاقبها لإنو متضايق منها ومش هتمسامحو وتخطفهاا
تامر:-برافو عليكي سلام دلوقتي عشان هقوم أخطط في
حاجات أجمد
سهر بمياصه:-سلام يبيبي

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في قصر الايهم
خالد:-احنا هنروح احنا يا أيهم عوزين حاجه
أيهم:-سلام
روان حضنت صديقتها:-باي يسرسورتي
ساره:-باي
وخرج خالد وروان من القصر

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
أيهم:- خلصتي تنظيف المطبخ والفيلا
ساره وباين عليها التعب:-أيوه يباشا
أيهم عشان يتعبها أكتر:-طب إعمليلي نسكافيه
ساره:-حاضر
ودخلت المطبخ تعملو نسكافيه وهو قاعد في الصاله

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند خالد في العربيه
روان:-خالد انا عوزه بكره اروح المول انا وساره نشتري حاجات
للفرح وانت روح مع أيهم واشتروا البدل ايه رأيك
خالد:-فكره حلوه بكره نروح ليهم
روان:-ربنا يخليك ليا يحبيبي
خالد مسك ايدها وباسها:-بحبك اوي
روان بكسوف:-وانا كمان بحبك
وبعد 10دقائق
روان وصلت بيتها
روان:-خالد اثتنى
خالد:-نعم يرواني
روان:-سوق بالراحه وخلي بالك من نفسك واول متوصل
كلمني

خالد:-حاضر
روان:-لا اله الا الله
خالد:-محمد رسول الله

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
دخلت روان بيتها فرحاننه اوووي بسبب انها اعترفت لخالد
بحبها وهو كمان بيحبها وهيتجوزا بعد اسبوع
(امك دعيالك يبت 😂👊🏻)

في قصر الايهم
ساره عملت نسكافيه لأيهم
ساره:-اتفضل يا أيهم باشا
أيهم:-حطيه وامشي
ساره:-ممكن اكلم ماما من موبايلك اصل موبايلي فصل شحن
أيهم:-طيب ماشي
(ساره خلصت كلام مع أمها واطمنت عليها وقفلت السكه)
ساره:-اتفضل موبايلك شكرا
أيهم:-العفو
ساره:-الساعه بقت ٩ باليل ممكن اطلع أنام لإني تعبانه
أيهم ببرود :- اطلعى
(هو قالها كدا عشان فعلا هي كانت تعبانه وعشان ترتاح لشغل بكره)
أيهم شرب نسكافيهو وطلع ينام…

وصل خالد الحمدلله ورن على روانتو
خالد:-روان يقلبي وحشتيني
روان:-ما انت لسه سايبني اهو
خالد:-وحشتيني برضو يرخمه
روان:-ونت كمان
خالد:-روني انا مش قادر وعاوز انام ممكن أروح أنام
روان:-تمام يخلودتي تصبح على خير
خالد:-تصبحي ونتي ف بيتي يرب
روان:-ههههه قريب انشاء الله
خالد:-سلام يقلبي
روان:-سلام

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية متمرد عشقني )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *