روايات

رواية عشق الأدهم الفصل الثالث 3 بقلم مريم بري

رواية عشق الأدهم الفصل الثالث 3 بقلم مريم بري

رواية عشق الأدهم البارت الثالث

رواية عشق الأدهم الجزء الثالث

رواية عشق الأدهم كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم بري
رواية عشق الأدهم كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم بري

رواية عشق الأدهم الحلقة الثالثة

 

عشق لأدهم 💕
لـلكـاتـبـه:مـريـم_بـري
البارت التالت
ادهم لسه نازل علي السلم سمع صوت
امه (دولت) : اهلا بالبيه اللي اتجوز من ورايا
ادهم ببرود: الله يبارك فيكي
دولت: انت ازاى تعمل كدا من ورايا انت ناسي اني امك
ادهم : معلشي يادودي هانم اصل حضرتك مش فاضيه بقا هاتفضي ليا والا للنوادي وحفلاتك
دولت : انت ازاى تتكلم كدا مع امك يا ولد انت كبرت عليا والا ايه ياعفاف ياعفاف
عفاف: تحت امرك

 

 

دولت : اتفضلي طلعي الشنطه دي اوضتي
دولت بصت لادهم : الا فين المحروسه اللي اختارتها
اثر : يا يارا يا يارا
يارا نزلت جري: ايوا ايوا
ادهم : احب اعرفك بأمي
يارا نزلت : باست ايدها ازيك يا طنط
دولت شديت ايدها منها بقرف وضربتها بالقلم : انتي ازاى تلمسي ايدي كدا يا لوكل دي اخر اختيارتك وانتي بنت مين بقا
يارا بصيت في الارض ودموعها نازله
ادهم نزل بسرعه: انتي ازاى تضربي مراتي كدا
دولت: عايز تفهمني البت دي مراتك
ادهم : مش علشان امي هاسيبك تغلطي فيها بالطريقه دي فاهمه
دولت: ايه ياحبيبتي انتي رسمتي عليه علشان فلوسه لو عايزه فلوس هاديهالك بس تسيبي ابن في حاله انتي فاهمه
يارا بعياط: لا والله مش عايزه فلوس
دولت: بطلى دموع التماسيح دي انا عرفاها

 

 

ادهم: ماما الزمي حدودك لو سمحت مش هاكرر كلامي تاني
دولت : ماشي بس انا مش راضيه عنك وانتي يابت ماشوفكيش تحت انتي فاهمه
يارا بتسرع : حاضر وطلعت تجري علي الاوضه
ياربي ارحمني او خدني دخلت الحمام اتوضيت واول ماجات تصلي ماقدرتشي تمسك دموعها وفضلت تشهق
ادهم دخل عليها لقاها ساجده وعماله تعيط استغربها جدا ازاى هي كدا ياربي انا بدأت اتشد ليها جامد
يارا خلصت صلاه
لاقيته باصصلها قامت باصه في الارض
يارا : انا
ادهم : مش عايزك تتكلمي ومش عايزك تحطي في دماغك كلام امي عايزاكي تتجنبيها تمام انا رايح الشغل دلوقتي
يارا : تمام
أدهم نزل ومشي من غير مايكلم امه
دولت : انتي يابت ياللي فوق
يارا نزلت جري : ايوا

 

 

دولت : اعمليلي كوبايه شاي
يارا : حاضر
دخلت عملتلها كوبايه شاي
يارا : اتفضلي
دولت جات تشربه قامت رمياه في وشها : ايه القرف دا يازباله اخفي من وشي
يارا طلعت تجري واترميت علي السرير وفضلت تعيط
دولت: انتي يابت
يارا نزلتلها : ايوا
دولت :انا جعانه عايزه اكل
يارا: بس دراعي مكسور مش هاعرف اعمالك وأدهم هايزعقلي
دولت قامت جابتها من شعرها وضربتها بالقلم : نعم ياعين امك انتي ازاي تردي عليا كدا ودراعك مين يابت انتي بتدلعي عليه قومي اخفي اعمليلي بقلمي:مريم_ بري
يارا: بعياط حاضر حاضر
وجريت علي المطبخ تعمل الاكل
فضلت تعمله بس مش عارفه
تشيل طبق الشوربه وفاجاه وقع عليها في لحظه دخول ادهم
يارا بوجع : ااااه
ادهم جري عليها: انتي بتعملى ايه اصبري وريني ايدك كدا
يارا مش قادره من الوجع علشان الشوربه كانت مغليه
ادهم: اهدي اهدي تعالي نطلع فوق

 

 

طلعوا فوق
أدهم جابلها مرهم : هاتي ايدك وفضل ينفخ فيها براحه ويحطلها مرهم
يارا غمضت عينها بوجع
ادهم معلشي استحملى
يارا هزيت دماغها
ادهم لفيلها ايدها براحه وقعد ادامها علي الارض : ممكن افهم انتي ازاى تنزلى تعملى كدا انا مش حزرتك قوليلي حالا ايه خلاكي تعملى كدا ومن غير كدب
يارا بخوف : مامتك
ادهم بصدمه : نعم ونزل جري
ادهم بصوت عالي: يا ماما
دولت : جات بخضه نعم صوتك عالي ليه
ادهم بغضب : ممكن افهم ازاى تخلى مراتي تشتغل في المطبخ كانت خدامتك
دولت بدموع مصطنعه: البت دي كدابه هي الي قالتلى هاخليه يكرهك وزعقتلى جامد وأدام عفاف كمان
اثر : يا عفاف ياعفاف
عفاف : تحت امرك يابيه
ادهم: يارا زعقت لامي
عفاف بكدب : اه يابيه
ادهم نادي علي يارة
يارا نزلت جري
يارا : نعم
ادهم : انتي زعقتي لوالدتي وعملتي كدا وعايزاني اكرهها
يارا بصيت لمامته وماحبتشي تطلعها كدابه راديت ببرود: ايوا مش هي اللي هزاتني ادامك اكيد هاخد حقي منها
ادهم رفع ايده ونزل عاي وشها وجرها وراه
دخل الاوضه وقلع الحزام بتاعه

 

 

يارا فضلت ترجع لورا بخوف وجسمها بيترعش ومش بتتكلم
ادهم نزل عليها ضرب : يبقا انتي عايزاني اكره امي كنتي مين انتي وفضل يضرب فيها لحد ماغمي عليها
جاب ميه ورماها عليها
يارا قامت بخضه وجسمها بيترعش
ادهم : انتي ماينفعشي تقعدي في اوضتي انا هاخليكي تتمني الموت ومش هاتلاقيه انتي مكانك في اوضه الخدم انزلى يابت
يارا جايه تقوم وقعت من التعب وشفايفها ازرقت
ادهم: شدها من شعرها ووقفها
يارا بعياط: ط طب هاخد علاجي بس

 

 

ادهم : لا
يارا : نزلت عند رجله وباستها والنبي العلاج
ادهم اتصدم : ودا علاج ايه
يارا بكدب : انيميا
ادهم : ادخلى جبيه واخفي علي تحت
يارا : حـ..حاضر
دخلت خدت علاجها وجايه تنزل
ادهم بصدمه: ايه دا
يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *