روايات

رواية عندما يبكي الشيطان الفصل السابع 7 بقلم سارة أحمد

رواية عندما يبكي الشيطان الفصل السابع 7 بقلم سارة أحمد

رواية عندما يبكي الشيطان البارت السابع

رواية عندما يبكي الشيطان الجزء السابع

عندما يبكي الشيطان

رواية عندما يبكي الشيطان الحلقة السابعة

ساره مشيت وري فاطمه في فضول كبير وهي بتسأل نفسها هي مخبيه ايه….
وفجأه تقف فاطمه امام غرفه شكل بابها يختلف عن الباقي كان علي شكل عاهره ولونه احمر
تتعجب ساره ايه يا خواتي الباب ده شكله زي ما يكون يا لاهواااي دي الباب الا في قصه سراديب المتعه……؟
( وعضت علي شفايفها)
تبكي فاطمه اول ما اتفتح الباب وفي شخص شدها من شعرها بكل قسوه وعنف… فصرخت…اه راسي
فضول ساره زاد اوي لا دي الحاجه دخلت في موال تاني…. لازم اعرف ايه حكايه الباب ده؟؟؟؟؟
وفضلت تدور علي اي فتحه تبص منها وفعلا لقيت فتحه في الباب وكانت عين العاهره مصنوعه من الزجاج الكاشف لما هو داخل الغرفه تنهدت ساره وبتوتر
ساره:بتعجب شديد يانهار ده زي الا حصل لي البطله اما بصت علي البطل من عين العاهره… وبصت وشافت وسمعت …..الا حصل
الشخص مقنع وقلع قميصه وبشيد فاطمه من شعرها وهي بتبكي وتصرخ من الالم…
فرمها علي الارض ووقف امامها
وانحني نحيتها وشدها تاني من شعرها وصرخ فيها
الشخص:مش انا قولت تعالي بسرعه اتاخرتي ليه….؟
فاطمه تبكي وبشهقات متسارعه
انا… انا …انا

 

 

 

الشخص يزيد من قسوته وشده لي شعرها انتي ايه علقتي علي كده مش مهم اقلعي بقي عشان انا عايزك دلوقتي …
تبكي فاطمه اكثر فاكثر وتصرخ فيه بوجع لا مش قلعه كفايه اهانه بقي انا برده انسانه مش جامد والا وحده رخيصه من الا تعرفهم
انت فعلا شيطان يا عمررررر شيطان انا بكرهك بكرهككك
كل ده وساره سامعه وشايفه الا حصل…
والصاعقه ارتسمت علي وشها و الدمع ملي عيناها وبصوت مكسوره عمر مستحيل لا لا انا مش مصدقه
الا سمعته
عمر اتجنن اول ما سمع الكلام ده منها
عمر:انتي متخلفي امري وتصرخي في وشي استحملي الا هيحصلك
وراح جاب سلك كهربي ولفه حولين ايدها بلقوه وهي بتصرخ لا ارجوك بلاش انا اسفه وبكت وباست ايده
يضحك عمر: ايواه كده يا حقيره اتوسلي وصعقها بلكهربي ….
وفاطمه بتصرخ بوجعي ودموع ارجوك انا اسفه هعمل الا انت عاوزه…
عمر يبصلها بنصره ايواه كده اتعدلي
واول ما بدأت تقلع هدمها
ساره بكت بوجع وحطيت ايدها علي مقبض الباب ولسه هتدخل….
تفتكر اهلها وانهم محتجين لها
فترجعت ووضعت ايدها علي فمها تكتم شهقاتيها وجرت وهي مش مصدقه ان شيطان لي الدرجه دي….
عمر بيتفرج علي فاطمه الا جسدها كله بيرتعش من الرعب بس عقله بيفكر في ساره والبوسه الا حصلت علي الجزيره وانه نفسه يكررها مرات ومرات…
بص لي فاطمه بكل برود ولا مبالاه اقفي متكمليش قلع وكانت هتقلع الملابس الداخيليه وقرب منها فترجعت هي لي الوراء
فاطمه:ليه هتعمل ايه…؟
يبتسم عمر ببرود متخفيش هو انا كنت لمستك قبل كده؟؟؟؟
تفتكر فاطمه انه فعلا عمره ما لمسها بس كل مره يقولها اقلعي ويتفرج عليها ويذلها بس ميقربش منها يكسرها ويسبها… يكسر انوثتها ويطعنها في كرامتها ويسبها ويمشي
فانهارت علي الارض ونكست راسها
لي اسفل وافتكرت كل الا حصلها
فبكت اكتر
فاطمه:طول عمرك قهرني
وبتذلني ليه انا عملت فيك ايه عشان تستكتر عليه اني ابقي انسانه محترمه وليه بيت واعمل اسره ويكون ليه ولاد وزوج كنت موظفه علاقات عامه في شركتك الا في الهند وكان ليه خطيبي اكاش وانا اسمي ايشا
خطفتيني يوم فرحي ومحدش قدر يتكلم معاك الكل بيخاف منك
وغيرت اسمي ودينتي

 

 

 

وخليتني اشتغل خادمه عندك وخطفت اكاش وحبسته في مقبره
زي الاموات وكل شويه تهددني بيه
لو حاولت اهرب او اخالف امرك هتحرر الثعبان السام ويقتله
عمر:ها خلصي يلا قومي البسي وروحي نادي علي الدكتوره ساره تجيني علي مكتبي يلا قومي بسرعه….
مسحت فاطمه دموعها ولبست هدومها وبصوت مكسور حاضر امرك ومشيت….
عمر:انا ليه مش عارف انسي ساره هي مسيطره عليه ليه….؟
ساره جرت وجرت مش عارفه تروح فين محستش بنفيسها الا وهي في حضن ناديه وبتبكي
بحرقه ساره:انا مش عارفه اعمل ايه انا بموت يا ماما اه قلبي بيوجعني اوي اوي اوي
ناديه تضمها بقوه وهي بتبكي علي وجع بنتها وتضمها اكثر فاكثر
وبصوت حنون
ناديه: ايه يا قلبي مالك ومين الا وجع قلبك سلامته من اي وجع قوللي مين الا سبب الدموع دي وانا هجيبه تحت رجلكي…
تسكت ساره مش عارفه تقول ايه
انا مقدرش اقولك الا عرفته ووجع قلبي ولا اني بحبه اوي والا سمعته
كسرني وقتل روحي..
ناديه:سكتي ليه يا قلبي ردي
تخرج ساره من حضنها وبصوت حزين موجوع مفيش يا ماما
تمسح ناديه دموعها وتبتسم خلص يا حبي وحضنتها
الباب يخبط ناديه تأذن ليه بدخول
تدخل فاطمه والحزن مرسوم علي وشها والوجع وبصوت مكسور
فاطمه:يا دكتوره ساره الاستاذ عمر عايزك في مكتبه…
تبصلها ساره نظره واسي شفقه
وحزن علي حالها وكأنها توسيها علي ما بالها ربها
فاطمه تنكس راسها وتدمع عيناها وكأنها فهمت ما تعينه نظرات ساره
ساره:روحي وقولي لي الا ستاذ عمر انا جيه حالا
فاطمه :حاضر يا دكتوره وتنصرف

 

 

 

تفهم ناديه ما دار من النظرات وان عمر هو سبب بكاها بس مش عارفه السبب
ساره:انا ريحه اشوفه عايزه ايه
ناديه:في امان الله يا حبي
تقبلها ساره علي خدها وتمشي
ناديه:انا لازم افهم ايه الا بيحصل هنا؟
تسمع ده يارا وتسبق ساره لي عمر الذي لا يطيق نفسه وهو منتظر ساره في مكتبه… علي احر من الجمر
تدخل يارا علي عمر دون استأذن وهي تحمل صنيه عليها فنجان قهوه وكيك وتبتسم
يارا:انا قولت انك اكبد محتاج فنجان قهوه وانا عيزاك تدوق الكيك وتقول رايك؟؟؟
ترمي عمر الصنيه من ايدها ويصرخ فيها انتي حيوانه مش بتفهم وشدها ليه بقوه ونفسه كان بيطر خصلات شعرها وبزفير ساخن يكاد ان يحرق عنقها
وبغضب جام يخنقها لو شوفت طيفك هنا تاني هقتلك اهخليكي غدي لي بارق غوري من وشي…
يارا جرت وهي تبكي ومن كتر توترها ورعبها وقعت وساره شافتها وجرت عليها تسندها تزق
يارا ايدها اوعي كده

 

 

 

وجرت من قدمها
تتعجب ساره اكيد الحيوان عمر هو السبب نهار اسود
كل ده عمر سمعه وشايفه
عمر:كده يا ساره ماشي هنشوف مين الا هيوري الثاني…
تدخل ساره مكتب عمر بعاصفه من الغضب واول ما تدخل تصرخ ساره
ووووو

يتبع ….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( راوية عندما يبكي الشيطان )

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!