روايات

رواية 30 يوم حياة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أميرة أسامة

رواية 30 يوم حياة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أميرة أسامة

رواية 30 يوم حياة 2 البارت الحادي والعشرون

رواية 30 يوم حياة 2 الجزء الحادي والعشرون

30 يوم حياة 2
30 يوم حياة 2

رواية 30 يوم حياة 2 الحلقة الحادية والعشرون

طلع صالح الشقه فتح بالمفتاح
فضل ينادي بصوته علي بوسي
صالح…بوسي…بوسي فينك يا قلبي .صالح كان شايف النور مله مطفي مفيش غير نور الشموع البسيط اللي هي منوراه البيت جميل مترتب كل حاجه في مكانها
فضل صالح يدور بعينه في كل مكان مكانش لاقيها
فتح اوضه النوم اتصدم صالح 😳
كانت بوسي في انتظاره ومجهزه نفسها عالاخر كانت لابسه بيبي دول اسود قصير الدهر مش موجود نهائي مفيش غير خيوط رفيعه جدا عليه…لابسه صندل ليه كعب بسيط شعرها الاسود الطويل جيباه كله عالجنب وحاطه مكياچ بطريقه احترافيه كان بيتماشي مع مظهرها العام الاوضه كلها من كتر البرفانات اللي كانت حطاها كانت مميزه ❣️
ثواني ويمكن دقايق عدت وصالح واقف عند الباب متنح من جمالها يمكن بوسي ديما مهتمه بنفسها لاكن المرادي كان الاهتمام مميز وكأنه يوم خاص بتحتفل بيه بمناسبه خاصه..
اما بوسي فكانت واقفه في وسط الاوضه باصه علي صالح ومرسوم علي وشها أبتسامه دلع وقررت انها تقطع هي الصمت…🤐
بوسي….مالك هتفضل واقف بعيد وساكت كده
قرب منها صالح بخطوات بسيطه وعينه بتتفحص كل جزء فيها بأعجاب.لحد ما وقف ادامها
صالح….بعيون متفحصه وصوت ظاهر عليه الانبهار انتي حلوه اوي يا بوسي
هو انا بحلم ولا اللي انا شايفه ده بجد

 

 

بوسي…بدلع تؤ تؤ تؤ مش بتحلم سندت بوسي ايدها علي صدره وفضلت تلعب بصوابعها في صدره بدلع
لف صالح ايده علي وسطها
صالح….هو انهرده بقي في مناسبه معينه وانا ناسيها ولا ايه
بوسي….هو انا عشان ادلع جوزي حبيبي لازم يكون في مناسبه
صالح….لا طبعا بس من غير زعل
بوسي…امممم
صالح…أينعم انتي علي طول في عيوني حلوه بس انتي انهرده غير كل يوم في حاجه انا مش فاهمها.
بوسي….مفيش اي حاجه غير انك واحشني وبس ايه مينفعش
قرب صالح بجراه من شفايفها ده ينفع ونص وانقض صالح علي شفايفها وبعد مده بسيطه بعد عنها
صالح….بصوت جذاب هروح اخد دش سريع كده واجيلك عشان انت كمان وحشاني
بوسي….مش قبل ما نتعشي سوا انا عملالك الاكل اللي بتحبه كله
صالح….مش وقت اكل ده انا عابز أكلك انتي
بوسي….لا يا حبيبي وقت اكل انا عملالك جو رومانسي عابز تضيعه عليا ولا ايه
صالح…مقدرش خلاص هخلص الدش ونخرج ناكل بس بشرط
بوسي…شرط ايه
صالح…هتاكلي وانتي اعده علي رجلي
بوسي….بدلع موافقه بس بقولك ابه انت مش نازل تاني
صالح….لا مش نازل الجو مش حلو وصلاح قاللي تعالي نقفل قولتله يلا وطلعتلك وحتي لو كنت نازل بعد اللي شوفته ده اكيد مش هنزل
ضحكت بوسي بصوت عالي كله دلع
صالح….ألعبببب😉مش هغيب عليكي
بوسي…مستنياك
دخل صالح ياخد شاور وهو بيكلم نفسه.
صالح….في ايه يا صالح شكلها كده وراها حاجه مش بعاده الدلع ده كله عموما هنعرف لو كنت واحشها بجد ولا في حاجه ورا الدلع ده كله….قلع صالح هدومه ودخل ياخد شاور دافي❣️
……………..
زين….بقول ايه ما تيجي نريح شويه وناكل انا جعان اوي وانتي اكيد جوعتي
وعد….انا مش قادره فعلا خلاص حاسه اني اتهديت
زين…طيب بقول ايه انتي عايزه تلعبي تاني
وعد…لا لا خلاص مش قادره بجد وصدعت
زبن…طيب ادام مش قادره ابه رأيك نروح ناكل في مكان تاني احسن من هنا
وعد…طيب تمام يلا بينا
وهما لسه هيمشوا سمعوا صوت عالي وتشجيع وقفت وعد تبص بفضول وعلي وشها ابتسامه وتشجيع للي بيلعب كان عباره عن صندوق زجاجي كبير جوه عرايس ودبايب كتير جميله وآله حديد علي شكل خطاف بيحاول يجيب بيها اللعبه
وفجأه مسك الشاب العروسه
اللي واقفين شجعوه مشي الخطاف بالعروسه وقيل ما يحطه في المكان المناسب وقعت العروسه منه
علي الصوت….بخيبه امل يييييييي

 

 

وعد…خساره معرفش يجبها
زين…تعالي اجيبهالك
وعد…بفرحه هتعرف
زين…لو عيزاها هعرف ومش همشي غير وانا جايبهالك
وعد…بابتسامه وتشجيع طب يلا
وقف زين ادام الصندوق وفهمه العامل المسؤول عن اللعبه عن طريقه اللعب.
زين….ايه اكتر حاجه عجباكي
وعد….امممممم الدبدوب الباندا ده حلو اوي او العروسه الجميله دي
زين…ماشي لو معرفتش بس متزعليش
وعد…بفرحه لا مش هزعل
حاول زين اول مره بمسك العروسه لاكن فشل
وعد…بابتسامه حزينه خساره وقعت..
زين…للعامل هجرب تاني
ركز زين اكتر
وعد…بلاش الباندا حجمه كبير واكيد هيقع هات اي حاجه وخلاص مش مهم
زين…بضحك للناس اللي واقفه تشجيعه بقي حلوه
ضحك المل وصقفوا وصقفت معاهم وهد اللي كانت شبه الاطفالي
ابتدأ زين اللعب وكان محدد هدفه مسك الباندا فضلت وعد تتنطط وتشجعه يلا بسرعه يا زين يلا اجري
زين…كان ميت من الضحك عليها ومركز لحد ما اخيرا وقعه في المكان المناسب
فضلت وعد تتنطط بفرحه
مد زين ايده وجابلها الباندا
خدته من ايده وفضلت حضناه بفرحه
لف زين ايده علي وسطها بتملك قربها ليه
زين…مبسوطه
وعد…اوي انا كنت عارفه انك مش هتجيبها اصلها صعبه اوي
زين…هي صعبه بس ادام انتي عيزاها تبقي سهله
وعد…جميل اوي هنيمه في حضني
خده زين من أيدها لا ادام فيها حضنك هرجعه هو جاي يقطع عليا
جريت وعد مسكته من ايده وهي بتضحك لا خلاص خلاص مش هخده هو هاخدك انت
زين….🤨انتي قولتي لو رجعتي في كلامك هاخده منك
وعد…لا مش هرجع خلاص

 

 

زين…بأبتسامه حب واضحه طيب يلا بينا يا بنوتي
وعد….يلا يا بابي
زين…😉😉😍🥰
……………..
وصل عامر ومنار ادام الكافيه
عامر….يلا بينا
منار….يلا
نزل عامر كلن في ايده شنطه صغيره فيها هديه لانس
قفل العربيه وراح علي منار اللي كانت واقفه مستنياه
دخلوا مع بعض الكافيه
كان في دوشه وهيصه كبيره وشباب وبنات اكتر
اول ما شافهم أنس
اتكلم في المايك طب نسمع بقي احلي تحيه للنجم الجامد صاحبي واخويا عامر حسنييييي
بصوا الكل مكان ما انس باصص واول ما عينهم وقعت علي عامر صاح الكل
وراحوا ناحيته بترحيب كبير الشباب بقت تصفر والبنات جريت عليه اللي ياخد صوره واللي يسلم عليه اتلموا عليه خدت منار جمب بسيط وهي مبسوطه بالترحيب اللي علي عامر لكن كانت مضايقه من البنات اللي مقربه منه
قرب انس منهم سلم علي عامر وخدوا بعض بالحضن
عامر…كل سنه وانت طيب يا انس عقبال ميت سنه دي حاجه بسيطه
انس….وانت طيب يا عامر والله العظيم مبسوط انك جيت اوي ومكنش ليه لزوم تتعب نفسك
عامر…متقولش كده دي حاجه بسيطه مش مقامك يا صاحبي وقرب منه عامر بضحك ايه الناس دي كلها كنت عملت عيد ميلادك فالاستاد احسن يا روح امك
أنس…بضحك وتصنع الغرور دي اقل حاجه عندي انا مرضتش اعزم اكتر
عامر…لا كتر خيرك هو نفر كمان يدخل الكافيه وهيقع بينا تحت الارض ان شاء الله ده ولا حنه شيماء
فضل انس يضحك علي عامر
قرب من منار سلم عليها مسك كف ايدها قرب منه وباسه
بصت منار بطرف عينها بسرعه علي عامر اللي عينه كانت بتطلع شرار وظهر العرق البارز جمب رقبته وبان بوضوع من شدت عصبيته ضغطه علي فكه

 

 

حست منار بخوف بسيط دخل علي قلبها أبتسمت ابتسامه بسيطه لأنس وسحبت ايدها بهدوء
ولكن بوظ الدنيا أكتر لما شبك كف ايده بايدها وراح وقف مع عامر ووسط صحابه…كان عامر مش علي بعضه لاكن اللي خفف حدت التوتر سلمي اللي كانت في الحمام ومحضرتش دخول عامر واللي اول ما خرجت شافته وراحت عليهم بسرعه
سلمي…بصدمه انت هنا طب احلف
ضحك عليها الكل وعامر اللي عرف من صوتها ان هي دي اللي كانت بتكلمه امبارح
عامر…بضحك اه انا انتي سلمي
سلمي…يالهوي انت فاكرني ده عارفني يا بنات
عامر…فضل يضحك هو والموجودين اه عارفك طبعا في حد ينسي الصوت الجميل ده
سلمي….يالهوي يا ناس هيغم عليا والله وبدون مقدمات قفشت في ايده وكأنه هيهرب منها
انس…يابت هو هيهرب
سلمي….هو انا هديله فرصه يهرب اصلا…وبصت لعامر بقولك ايه انا بحبك جدا والله العظيم
عامر…بأبتسامه وانا كمان بحبك
حست منار بالغضب لكن حاولت تتحكم في اعصابها
سلمي….يالهوي بيحبني طب بقولك ايه انت هتغنيلي
عامر….ياسلام هغنيلك طبعا
مسكته سلمي من كف ايده وهي بتشده طب يلا تعالي غني
عامر كان مبتسم لكن عينه اللي راحه جايه كانت فضحاه وخصوصا عند منار اللي كانت حاسه انه بيحاول يهرب بعينه منها.
أنس….يلا ياعامر عايزك تولعها
عامر…لا مانا مش هولعها لوحدي هتولعها معايا
انس…يلا بينا
طلع عامر عالبيست وسط الكافيه وسلمي ماسكه في كف ايده وطلع انس وهو ماسك منار بنفس الطريقه
كان بين عامر ومنار نظرات غضب واضحه وصريحه
لكن عامر حب يتحكم شويه في غضبه ويحاول يتناسي غضبه عشان خاطر محدش يحس بحاجه ويتسبب لمنار في اي أذي.
سلمي…يلا غنيلي ده حته من الخيال مش هسيبك غير لما تغنييهالي
عامر…بضحك يا ستي حاضر هغنيهالك بس نغني الاول حاجه لانس عشان عيد ميلاده
وابتدا انس يغنيله اغنيه خاصه بالعيد ميلاد
وبعدها غني اغنيه الكليب بتاعه ده حته من الخيال
وفضلت سلمي ترقص وهي ماسكه في ايده وتلف وهو ماسك ايدها
ومنار علي اخرها

 

 

علي اد ما عامر كان مضايق من اللي مكلبشه فيه دي بس نظرات الغيره اللي كانت علي منار كانت مفرحاه واندمج اكتر مع سلمي
غنوا كتير مع بعض ومن اول ما سلمي شافته وهي مش سيباه ولا حتي مديه فرصه للبنات والمعجبين يقربوا منه وكل صوره حد يطلبها طالعه فيها بالغصب عشان متسبهوش.
جه وقت تقطيع التورته اتجمع الكل وفضلوا يغنوا لانس وبعد وقت بسيط كان كل واحد اعد عالتربيزه
الخاصه بيه
اعد انس ومنار وعامر وسلمي كام حد من صحاب انس
انس….ايه يا سلمي انتي واحمد انأكدتوا بقي ان عامر صاحبي
سلمي…تصدق يا انس انا كنت بحبك بس بعد ما اتأكدت ان عامر صاحبك وجه وشوفته ادامي حبيتك اكتر
ضحك عليها الكل
عامر….عشان تعرف بس يا انس ان ليا جميل عندك خليت سلمي حبيتك اكتر
انس…بضحك مش عارف اودي جمايلك دي فين يا صاحبي
عامر…عد انت بس الجمايل
سلمي…وهي سرحانه في وشه بس علي فكره انت في الكليب قمر بس فالحقيقة قمرين
عامر….انتي اللي قمر يا سلمي
سلمي…بحب يالهوي هيغم عليا
انس ..لا امسكي نفسك محدش هيقدر يشيل كان ده تهريج انس نظرا لان سلمي وزنها زايد شويه
ضحك عليهم الكل
سلمي…ملكش دعوه انت انس حبيبي هيشلني
عامر…🙄🙄🙄
ضحكوا ملهم علي ملامح عامر
انس….ايه يا حبيبي مبسوطه
ابتسمت منار بهدوء اه مبسوطه كل سنه وانت طيب يا انس
انس…وانتي طيبه يا قلب انس انتي هتروحي معايا واعده معايا طبعا لاخر العيد ميلاد
احمد….ياسيدي مين ادك يا منار
سلمي…محظوظه مخطوبه للواد الموز ابو صوت حلو وجايه مع عامر
انس…اعوذ بالله بص لمنار بقولك ايه يا حبيبي انا تروحي اقراي قران وحطي بخور البت دي عينها وحشه
سلمي..بضحك دي منار حبيبتي بس ده ميمنعش ان

 

 

بحسدها اكتر عشان جارت عامر.
صحكوا كلهم اتكلموا كتير وهزروا اكتر العيد ميلاد كان جميل لاكن كان تقيل نوعا ما علي منار اللي كانت مضايقه وعلي عامر اللي غيران والغضب عاميه
أشتغلت الاغاني تاني
قام الكل لاكن فضلت منار اعده بعد اعتراضها لانس انها مش قادره…
فضل عامر يغني معاهم وبعد مده بسيطه انسحب بهدوء ومصدق سلمي اندمجت فالرقص وسابت ايده
راح اعد عالتربيزه وولع سيجاره رجله بيهزها جامد منار حاسه انه علي اخره لكن حاولت تتجاهله عشان ميتفتحش فيها وانس يحس بحاجه..فضلت باصه ناحيه انس والشباب
عامر…مبسوطه انتي وهو ماسك ايدك ومش سايبك صح
بصتله منار بصدمه ممزوجه بخوف لكن غضبها قواها اكتر وردت عليه.
منار….بأبتسامه بسيطه وواضح كمان انك مبسوط بكلبشه سلمب في دراعك هي والبنات
عامر بأبتسامه مستفزه…وانتي ايه اللي مزعلك دي حتي دمها خفيف اوي
منار…اشبع بيها اهي عندك وبصت عليهم تاني
عامر….بتكابري ليه يا منار لما انتي الغيره عمياكي كده
بصتله منار…انا غيرانه انت بتحلم يا عامر علي فكره
عامر….يمكن عموما هنشوف الحوار ده بعدين المهم انا عايز امشي
منار…ما تمشي
عامر…طب يلا قومي عشان نروح
منار…انا اعده مع انس هو قال انه هيروحني
عامر….وانا قولت يلا انتي هتروحي معايا انا فاهمه ولا اقول تاني
منار…ده باماره ايه اروح اقول لانس عامر مش موافق انك تروحني
عامر….والله براحتك ولو مش عايزه تقولي هقول انا
منار…بصدمه تقول ايه
عامر…اقوله ان انا اللي هروحك ولا اقوله ليه انا مش هستأذن منه عشان اخدك معايا
منار….وده بصفتك ايه ان شاء الله

 

 

عامر…ده سؤالك ولا سؤال انس
منار…احنا الاتنين بس سيبك مني انا لو سؤال انس هتقول ايه
عامر….والله لو عليكي انتي عارفه بصفتك ايه اما بقي لو ده سؤال أنس فا ملكيش دعوه بردي اللي هيعرفه
منار….بصدمه انت شكلك اتجننت يا عامر انا عارفه انك مجنون بس مش للدرجه دي
عامر…بابتسامه بالعكس والله انا لحد الوقت عاقل خالص وعشانك مش عشاني مستحمل وبرسم العقل انما انا لو وصلت لحته معينه وطارت مني عالاخر مش هيبقي في عقل وساعتها ياستي حتي جناني انتي هتستغربيه وهيبقي جديد عليكي
منار…انت عايز ايه يا عامر
عامر…عايزك تقومي زي الشاطره كده معايا يلا نعرف انس اننا ماشيين
منار…مش هقدر طبعا
عامر…ايه خايفه منه ولا خايفه علي زعله
منار.. انا مش بخاف من حد بس اظن انه عادي اخاف علي زعل خطيبي
ضرب عامر بقبضه ايده بعصبيه…يلا يامنار
اتفزعت منار من منظره وغضبه بصت خواليها بسرعه ولحسن حظنها محدش خد باله ولا سمع عشان الاغاني العاليه بصتله منار بصدمه وخوف
عامر…بصوت غاضي هتفضلي باصه عليا كتير يلا قومي وقف عامر
ووقفت هي كمان من غير ولا كلمه حاولت تمشي من غير اي اعتراض لانها حست بغضب وعصبيه في عامر اول مره في حياتها تشوفهم.
قربوا من البيست مسك عامر انس من ايده يخرجه من وسط التجمع براحه
انس…ايه في ايه ياعم
عامر…ما كفايه تنطيط متعبتش😒
انس…بضحك والله تعبت
عامر…بابتسامه بسيطه طب بقولك ايه همشي انا بقي
انس…طب ليه بس انت لحقت
عامر…بقالي ساعه ونص لحقت ابه بس انا صدعت وبعدين بكره عندي شغل كتير
انس….ياعم لسه العيد ميلاد في اوله
عامر….مش قادر والله يا انس
نطقت منار فالوقت ده وانا كمان يا انس همشي
انس…نعم تمشي ايه انتي بتهرجي انا متفق معاكي ومع عادل امك هتفضلي معايا وهروحك
منار…معلش يا انس مش هقدر والله صدعت جدا انت عارف ان مليش فالصوت العالي اوي ده انا جيت عشان خاطرك
ضغط عامر علي شفايفه بغضب

 

 

انس…ايوه بس انا مش هقدر اسيب الناس دي كلها واروحك استني شويه طيب
منار….خليك انت معاهم انا هروح عادي يعني يا انس وبعدين مش قادره صدقني اعد والمسافه بين اكتوبر والسيده لسه طويله مينفعش تسيب الناس المده دي ولا انا قادره اعد
أنس…طيب والعمل
نطق عامر…مفسهاش عمل مالك عامل حوار ليه انا هروحها زي ما جبتها
انس…انت مروح البيت اصلا
عامر…اه مش رايح في حته الشغل بكره مش انهرده
انس…بقله حيله طيب ادام مروح خلاص بس علي فكره زعلان منك ومنك انتي اكتر يا منار عشان ملحقناش نأعد مع بعض
منار…معلش حقك عليا هنعوضها ان شاء الله
عامر….يلا بقي
انس….خلاص روحوا يلا اول ما توصلي طمنيني عليكي
عامر…بغيظ متخافش يا خويا ما شيه مع راجل مش مع ابن اختها🤨🤨😒
انس…بضحك ماشي ياعم مبسوط انك جيت يا عامر
عامر…انا اكتر كل سنه وانت طيب
انس…وانت طيب يا صاحبي
منار…كل سنه وانت طيب
أنس…وانتي طيبه يا حبيبي
منار…احمممم سلام
أنس…سلام
خرج عامر ومنار من المكان

 

 

لاكن فضلت نظرات غريبه في عيون أنس اللي وقف في مكانه يراقب خروجهم من بعيد
خرج عامر فتحلها الباب دخلها بغضب ورزع وراها الباب وراح ركب..
منار…بغضب في ايه براحه شويه😡
بصلها عامر بغضب ودور العربيه وطار بيها.
………….
زين…ياوعد يا حبيبتي مش هينفع وبعدين في حد يلاقي راحه ويرفضها
وعد…عشان خاطري يا زين انا نفسي اعزمهم وانا اللي اعمل كل حاجه
زين….ياحبيبي اقولك هلي العزومه دي بعد جوازنا واوعدك يا ستي ساعتها اللي هتطلبيه هجيبه ان شالله لو خروف واقفي بقي اعملي واتعبي براحتك لاكن هما يهجوا بكره الوقت ضيق مش هتلحقي تعملي اي حاجه ولو هتلحقي بكره كله هيبقي ضايع ومش هتذاكري خالص انا عايزك تذاكري طول اليوم عشان لما يجوا تقدري تأعدي معاهم حتي الشقه انا هجيب حد يظبطهالك تاني يوم عشان متمديش ايدك في حاجه وتتعطلي
وعد…وليه ده كله اصلا الشقه مش هتتبهدل هما اطفال وبعدين الاوض كلها مقفوله مش هتيجي يعني علي تنضيف الصاله وتشطيب المطبخ اما الاكل انت عارف اني سريعه وبحب اصلا اعمل الاكل مش هياخد مني اي حاجه
زين….بإقناع يا وعد يا حبيبتي مش هتلحقي صدقيني وانا عارف انهم مش اطفال بس انا مش عايز اتعبك ولا اضيع وقتك عشان انا مش هتنازل عن تقدير كويس اقولك خلبها بعد ما تخلصي امتحانات نعزمهم تكون مديحه والكل رجعوا من العمره كمان وليكي عليا
مش هخلي مديحه يا ستي تساعدك وهتبقي مجهزه كل حاجه قبلها بيومين تلاته كمان
وعد…بزعل يازين حتي لو بكره ضاع انت عارف اني براجع الايام دي ومخلصه كل حاجه وانت بنفسك مراجع معايا وعارف ان كله تمام اعتبرني واخده بكره اجازه
زين…معلش ريحيني يا وعد

 

 

وعد…بزعل طفولي خلاص يا زين اللي يريحك مسكت الدبوب حضنته وبصت ادامها
اتنهد زين بقله حيله..امري لله خلاص موافق عشان مش عايزك تزعلي بس وتقولي اني بحكم رأيي
بصتله وعد فرحه بجد يا زين
زين…بحب بجد يا عمر زين بس لازم تعرفي اني كنت عايزك ترتاحي وانتي اللي رفضتي وبعدين انا مليش فيه هتعوضي اليوم ده وتاني يوم تصحي بدري وملمحكيش في اي مكان غير عالمكتب بتذاكري
وعد…بحماس ده انا مش هعمل اي حاجه غير اذاكر
زين…ماشي اما نشوف يلا ادامي بقي نروح ونعدي علي اي سوبر ماركت نجيب كل اللي ناقصك انتي عارفه هتعملي اكل ايه اصلا
اختاري حاجه سهله
وعد…متقلقش يلا بينا بقي
زين…بضحك اللي يشوف الحماس ده يقول انك هتتفسحي مش هتقفي فالمطبخ طول اليوم
وعد….انت عارف اني بحب اعمل الاكل اوي
زين…ماشي يا ستي يلا بينا
قام زبن ومسك وعد في ايده وبالايد التانيه حاضنه الدبوب
زين…هو الاستاذ اللي وخداه في حضنك ده هيفضل مشرفنا كتير🤨🤨
وعد…بضحك غيران منه
زين…وانا اغير منه لله بس نروح البيت هنرميه علي اي كنبه وانا اللي هنام في حضنك
وعد….زين
زين…عيون زين
وعد ..هو انت بجد بتحبني
زين….بأبتسامه زهول هو انتي بجد بتسألي ياوعد
وعد…يعني مجرد سؤال
زين…بس المفروض تكوني عارفه اجابته
وعد….بس اوقات بحب اسمعها

 

 

زبن….انتي حياتي ياوعد وبنتي اللي مخلفتهاش وحلم عمري اللي حفيت عشان احققه
وعد….بحبك يا زين
قربها زين ليه وانا بعشقك با بنت عمري❣️❣️
……………
منار…..بقولك اقف يا عامر اقف بقي
وقف عامر بسرعه مخيفه لدرجه ان عجل العربيه عمل صوت جامد فالارض
عامر….😡
……………
اما عند صالح فا بعد ما راحوا في دنيا تانيه مع بعض صالح باس راسها بحب
صالح…مبسوطه
بوسي…اوي فضلت بوسي حاطه أيدها علي صدره وهي بتفكر في حاجه …واخيرا قررت انها ترفع راسها ليه وتقوله..
بوسي….صالح انا عابزه اطلب منك طلب
أبتسم صالح واتأكد ان اللي كان شاكك فيه طلع صح وكل اللي كانت عملاه ده وراه طلب او تمهيد لحاجه
صالح….اطلبي يا بوسي
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *