رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أيات عبدالرحمن
رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أيات عبدالرحمن
رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت السابع والثلاثون
رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء السابع والثلاثون
رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة السابعة والثلاثون
وقفنا عند دخول سيف علي العملية اللى هيسرقوا فيها أعضاؤه ورؤوف اللى لينتقم من صحابه وفهد اللى متعدد بالقتل هو واحد من عائلته
نبدء بالكبير فهد
فهد وكنزى في الجنينه بيلعبوا مع اولادهم وبيضحكوا
فجأة انضرب عليهم رصاص بس مش علي فهد وكنزي على أولادهم زين وزينه
في لحظه واحده كانوا الطفلين غرقانين بدمهم بين ايد امهم وابوهم
كنزى بصراخ عالى اوى: الحقنى يا فهد زين وزينه هيموتوا اسعاف بسرعه لكن الطفلين غمضوا عيونهم تماما
كنزي بتصرخ وبتطلب من فهد يتصل بالاسعاف وبتلطم وفهد مش بيعمل حاجه غير أن دموعه بتنزل بس
البيت كله والجيران اتلموا على الصراخ
وفهد منع اى حد يلمس الطفلين
وشالهم طلعهم على فوق عشان يودعهم
فهد ودموعه نازله: والله لاجيب ليكم حقكم من الكلاب دول
،،،،،،،،،،،،،،،……….،،،،،،،،،،……..،،،،،،،،،
نروح عند رؤوف
ايه اتربيتوا ولا لسه ها ههههههه عايزين تلبسوا الدمنهوري قضية ومخدرات كمان
يارجاله عملتوا معاهم ايه
واحد من الرجاله: ماتقلقش ياكبير كلها٩شهور ويبقوا امهات
رؤوف: هههههههه ومش اى امهات انا عايز أسأل سؤال محيرنى كده
واحد من الرجاله: أسأل يا كبير
رؤوف: مش عارف يا اخى طب دول ازاى هيولدوا
واحد من الرجاله: باللاسيلكى هههههههه
رؤوف: هههههههه هههههههه هههههههه
حلوه دي هههههههه
بوسوهم
نزل الرجاله فيهم ضرب
رؤوف مسك ودانه مش سامع صوت البوس
والرجاله نازله طحن فيهم
رؤوف: هههههه الله يصلح حالك يا ابو العربي
&&$&&$&&$&&&$&&$&&$&&$
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
نروح عند الغلبان سيف
الدكاتره لبسوا اللبس بتاعهم عادى وجهزوا الأدوات اللى هيستخدموها في العمليه
وقطعوا لسيف هدومه ماهما هيسرقوا أعضاؤه مش هيلبسوه بدلة فرح يعنى😂😂😂
الدكتور: مسك المشرط وحطوا على بطن سيف ولسه هيفتح الباب اتكسر عليهم
سلموا نفسكم المكان كله محاصر
فهد: امسكوهم
وجرى على سيف يدور فيه ليكونوا ازوه ولا حاجه
دلوقتي طبعا عايزين نعرف ازاى فهد في البيت وفي المستشفى
هقول ليكم اهو بس اصبروا عليا 😂
اللى فى البيت نادر مش فهد ولما الولاد انضربوا بالرصاص نادر بيتفاعل بسرعه شال الولاد عشان مفيش حد يفضل يقلب فيهم ويشيل ويحط وصراخ والبلد تتلم
والصعيد تتشال وتتحط ومحدش يغلط لو سمحتم
دلوقتي طبعا عايزين نعرف ازاى فهد عرف أن اخوه بيتسرق أعضاؤه هنقول أن فهد اول ما حد من اخواته بيصاحب لازم بيراقب صاحبه لمده ماتقلش عن كم شهر لحد مايتطمن من أنه مش هيغدر بيه
هتقولوا وصحاب رؤوف صحاب رؤوف من البلد اللى هما عايشين فيها اصدقاؤه من الطفوله هما غدروا بيه في الاخر
ولما فهد عرف بغدرهم سابهم للوحش لأنه عارف أنه هياخد حقه مش قليل البخت اللى نايم ومش حاسس بالدنيا
واعضاؤه كانت هتضيع منه
:::::::::::::::::””””””::::::::::::::::””””::::::::::::
نروح لمريم بقى وحياتها الجديدة
مريم قاعده قدام التليفزيون وبنتها بتلعب
البنت سمعت باب الشقه بيتفتح
البنت : عمو ماجد جه عمو ماجد جه
ماجد: حبيبة قلب عمو ماجد انا مش قولت أسمى بابى
البنت: امممم كبتلى شوكوياتة(شوكولاته)
ماجد: امممم
البنت: وعصيي(عصير)
ماجد: امممم
البنت: وشيبشى(شيبسي)
ماجد: اممممم
البنت: واتومى (اندومى)
ماجد: امممم
البنت: ومشاشه(مصاصه)
ماجد: اممم
البنت : هما فين
ماجد: عايز بوسه جميله زيك كده الاول
البنت باسته من خده واخدت منه السوبر ماركت اللى جايبه وهو جاى ودخلت اوضتها لكى تقضي عليه
مريم: حمد الله بالسلامه يا حبيبي
ماجد: الله يسلمك يا حبيبتي عامله ايه دلوقتي
مريم: الحمد لله
ماجد: بقولك اجهزي عشان هنسافر الصعيد
مريم: ليه كفى الله الشر
ماجد: ايه اهلك ما وحشوكيش
مريم: يعلم ربنا وحشونى جد ايه
ماجد: انا مش قولت بلاش نتكلم صعيدي واحنا مع بعض
مريم: اعمل ايه هو انا اللي بتكلم
ماجد بيبص حواليه اومال مين
مريم: لسانى اعمل ايه فيه
ماجد: اوف عليكى يا شيخه خضتينى
مريم قربت على ماجد ومسكت ودانه وشديتها جامد
ماجد: اه بتعملى ايه
مريم: بشيلك الخضه
ماجد: بتشيليها تقطعى ودانى
مريم: لا بعيد الشر عنك وعن ودانك ياقلب مريم
ماجد بيحط أيده على بطن مريم
ماجد: عنتر ابن شداد عامل ايه دلوقتى بيتقلب
مريم: ابن الكلب
ماجد: اه ابن الكلب
مريم: اسكت قارفنى كل شويه يجرى زى اللى بيجرى في ترعه
ماجد: في ايه
مريم: في ترعه بحر بحر ياماجد بس محندق كده
ماجد: اقسم بالله ما انا فاهم حاجه خالص اقولك ادخلى غيري هدومك ولبسي البنت ويلا عشان نمشى
مريم: ليه هو فيه ايه هتقول ولا انت حر
ماجد: مش عارف هقول ايه ولاد فهد اخوكى اتوفوا
مريم بصوت خض ماجد لدرجه انه جرى من قدامها : يلاهوووووووو ياخرابييييي
يامصيبتييييييي
اه يابو وش شوم مابتدخلش عليا بخبر حلو ابدا وهاتك ياصويت
@@@@@@@@@@@@@@@
نرجع تاني لبيت الدمنهوري عشان ننهى البارت٣٧ ونبدء في ٣٨
البيت كله اتملى بالصراخ في ثوانى كانت الصعيد كلها في بيت الدمنهوري
وكنزي ونادر قاعدين فوق نادر منهار من العياط هو وكنزي
كنزى بتشد في ولادها وبتصرخ
ونادر بيعيط وصوت شهقاته طالعه
بعد شويه جه فهد وشايل سيف اللى
مغمى عليه وطبعا فهد ماشافش اي حاجه من اللي حصل
يُتبع ..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)