روايات

رواية نجمة كيان الفصل السابع 7 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان الفصل السابع 7 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان البارت السابع

رواية نجمة كيان الجزء السابع

رواية نجمة كيان الحلقة السابعة

نجمة بتفرج على التلفزيون وبتقلب شافت حفله كيان قعدت تتفرج وفجاه لقيت حاجه بتقع على الارض بصيت وصرخت مااااااااااامااااا وجريت عليها..ماما مالك بتحاول تفوقها وجبت ماية ورشت ع وشها لحد ما فاقت.
ايمان قعدت تعيط عياط هتستري ونجمة مش فاهمة حاجة وبتحاول تكلم معاها وتفهم ف اي.
نجمة..اهدي ياماما حصل اي قوليلي.
إيمان..حسن العمري هو الشخص اللي اغتص:بني
نجمه بصدمه..انتي بتقولي اي.
إيمان.. اللي عذبني و دمر حياتي هو حسن العمري.
نجمه اخذتها في حضنها وقالت اهدي ان شاء الله هاخد حقي وحقك قدام عينك المهم متعيطيش وخليكي قويه زي ماكنتي قويه بقالك 25 سنه.
إيمان دمعت وقالت بس يانجمه انا قلبي بيتكسر لما افتكر اللي حصل.
نجمه..لا يا ماما اوعي تعيطي ما عاش ولا كان اللي يكسرك انا خلاص بقيت موجوده اللي هيجي جنبك هدوس على رقبته.
ايمان اخذتها في حضنها وقالت ربنا يخليكي ليا وميحرمش منك ابدا.
نجمة ..ولا منك يروحي يلا قومي نامي الوقت متاخر وانا هنام جمبك انهاردة اي خدمة بقا.
إيمان ضحكت.
دخلوا الاوضة ينامو بس نجمة استنيت امها تنام وقعدت تفكر في حاجات.
ماتنسوش تصلوا على النبي♥️

 

 

 

عند كيان .
بعد الحفلة.
كيان بغضب.. ازاي حضرتك تعمل كده من غير ماتقولي عايز تخليني اتجوز واحده انا مبحبهاش ولا بطيقها هو الجواز عافيه هو انا عيل عشان تجبرني على حاجه.
حسن بياكل وقال ببرود.. انا شايف انه داليا مناسبه ليك وانا عارف مصلحتك اكتر منك.
كيان اتعصب وكسر كل اللي حواليه وقال انا طول عمري باسمع كلامك لكن المره دي مش هعمل اللي انت عايزاه انا مش عيل عشان تجبرني على حاجه وطلع اوضته.
حسن.. ابقى وريني هتعمل اي.
نعمة.. بجد انا مش فاهماك انت ليه بتعمل كده ده ابنك يا اخي.
حسن.. خليكي ف حالك وملكيش دعوه بحاجه.
نعمة..بجد اللي يتكلم معاك لياخد حق ولا باطل وطلعت اوضتها.
حسن..وانتي يا سالي في حاجه عايزه تقوليها.
سالي..تصبح على خير يا بابا.
حسن..وانتي من اهله.

 

 

سالي طلعت.
دخل احمد هو دايخ وبيقول كلام مش مفهوم.
حسن..احمد ابني حبيب قلبي ايه ده انت دايخ
احمد هو سكران.. انا حبيب قلبك تكتب الاملاك باسمي مش ينفع صح
حسن..لا ياحبيبي هكتب ليك كل بس بس بشرط انك تشتغل وتبقي احسن من كيان.
احمد..كيان كيان كيان يارب يموت كيان هو احسن مني واشطر مني واحلا مني مش فاهم ليه.
حسن..لا ياحبيبي مين قال كد انت كل حاجة والله.
احمد..طيب بس اوع كد عايز طلع نام وامشي هو سكران وبيقع ويقوم.
حسن..خلي بالك طيب.
احمد..بعد عني كد وطلع اوضته.
————————————
يوم جديد كيان رايح الشركه بعربيته فجاه وهو ماشي بسرعه الطين وهو بيدوس عليه ده اجي ع واحده نزل بسرعة من العربيه يشوف اللي حصل قال بصدمه انتي.
نجمة بغضب… هو انت اعمى مبتشوفش طالما مبتعرفش تسوق بتركب عربيه ليه عايز تدوس على خلق الله وخلاص.
كيان..اي دا ايه البلاعه اللي فتحت في وشي دي انا اكيد مكانش قصدي اعمل كده.
نجمة.. امال لو كان قصدك كنت هتعمل ايه اكثر من كده.
كيان بصلها وضحك.
نجمة.. هو انت غبي انت بتضحك على ايه دلوقتي
كيان…انا هاعديهالك بصراحه شكلك حلوه اوي وضحك.

 

 

نجمة.. بجد انت واحد معندكش دم وجايه تمشي
كيان وقفها وقال..استني بس تعالي اركبي معيا هوصلك انتي رايحةفين
نجمه..هو انت فاكرني منهم ولا ايه ماتحترم نفسك
كيان..منهم ولا مش منهم يا ستي انا عايزه اساعدك تجيبي طقم تلبسيه اكيد مش هتمشي كده
نجمه وانا مش محتاجه بعد عني بقي..
كيان..لا ده انتي شكلك عنيده اوي ومسكها من يديها ودخلها العربيه بالعافيه وهي بتصوت
كيان..اسكتي انتي بتصوتي على ايه اركبي اركبي.
نجمة.. هو انت بارد معندكش دم بقولك مش عايزه سبني ف حالي.
كيان…اهاااااا رغي رغيييي جاب لازق وحطه ع بوقها اسكتي شوية.
نجمة تصدمت وشيلت الزق وقالت أنت حيوان ازاي تعمل كد.
كيان ضحك عليها وكمل طريقه.
نجمة..اوووووف
كيان وقف قدام محل ملابس ونزل من العربيه لقى نجمه مش عارفه تفتح الباب راح فتح لها الباب وقال اتفضلي
نجمه بصيتله بقرف ومشيت وكيان دخل المحل ونجمة وراه.
واحدة جيت وقالت اهلا وسهلا تؤمروا بحاجه
كيان..اه انا عايز طقم للانسه دي.

 

 

البنت..تمام اتفضلي نجمة مشيت معاها وتختارت فستان لونه ابيض وفي حزام لونه ابيض.
نجمة طلعت كيان شافها سرح فيها نجمة اتكسفت من نظرته
كيان اخد باله..احم احم الحساب كام
نجمه..اسنتي بس انت بتعمل ايه انا هادفع.
كيان..اسكتي ودفع ومسكها من ايدها وطلع.
نجمة.. اوعى ايدك دي ازاي تسمح لنفسك انك تدفعلي.
كيان.. علشان انا غلطان ولانك تبهدلتي بسببي.
نجمة.. ممكن تقولي دفعت كام.
كيان..انتي مصممه بقي.
نجمة..ايوة.
كيان..طيب هو ب٧
نجمة..٧ اي
كيان..الف.
نجمة بصدمة..ليه كل داا.
كيان ضحك…مش غالي عليك يجميل.
نجمة اتكسفت وقالت معايا ٣ الف تاخدهم وبكره هجيبلك الباقي.
كيان.. بردو مصممة انتي عنيدة كد لمين.

 

 

نجمة..مليكش فيه المهم اتفضل الفلوس اهي.
كيان خدهم وقال ماشي ياختي يلا ركبي وصلك رايحة المستشفى
نجمة..ايوه
كيان..يلا بينا وركب ونجمة ركبت.
كيان وهم في نص الطريق حط الفلوس في شنطتها من غير ماتحس قبل ماتنزل.
نجمة نزلت وقالت شكرا ليك وصح ممكن رقمك.
كيان ضحك..اي معجبه بيا
نجمة…رخممم هات الرقم.
كيان بضحك..خدي الكارت اهو .
نجمة خدته ودخلت وابتسمت بخبيث.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية نجمة كيان)

اترك رد

error: Content is protected !!