روايات

رواية الملكة والامبراطور الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور البارت الحادي عشر

رواية الملكة والامبراطور الجزء الحادي عشر

رواية الملكة والامبراطور الحلقة الحادية عشر

مراد بصدمة وفرحة : عشق
عشق بسخرية: ايوه عشق هو انت كنت مستنى حد تانى ولا ايه يا مراد
مراد: لا ابدا انا ماكنتش مستنى حد اصلا لا انتى ولا غيرك لكن قوليلى دخلتى هنا ازاى والباب مقفول
عشق: ميخصكش دخلت ازاى برضه مجوبتش على سؤالى
مراد : اللى هو
عشق: تمام هسأل تانى مكنتش اعرف انك بتحب تعمل علاقة مع عاهرات وانك زانى كده
مراد: ملكيش فيه اعمل اللى يعجبنى
عشق بإشمئزاز:تعرف انى قرفانة منك قوى لدرجة انى عاوزة ارجع
مراد : قرفانة منى ياه للدرجة دى
عشق: واكتر كمان المهم ده مش موضوعنا رغم انك صعبان عليا
مراد: صعبان عليكى
عشق: ايوه لإنك محتاج لحنان لكن انت بترمى نفسك فى مستنقع غريب
مرادبإبتسامةوهو يقترب منها : وانتى عندك الحنان ده ياعشق
عشق بإرتباك من قربه : وانا مالى بيك يخصنى فى ايه
مراد وهو يقوم م جانبها ويشعل سيجارته : مقلتليش جاية ليه
عشق: ياريت تتصل بمصر وتطمن على شركتك لإنى سمعت اخبار متسرش تشاو بيبى
مراد: انتى قصدك ايه وبتتكلمى عن ايه
عشق: لما تتصل هتعرف سلام يامراد
وتركته عشق وغادرت كمادخلت بدون ان يعلم كيف
بعد خروج عشق قام مراد بالاتصال بأحد الاشخاص
مراد: عاوز كل المعلومات عن عشق الجوهرى من يوم ما اتولدت لحد النهارده
وقام بإنهاء الاتصال
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

وصلت عشق الى قصرها وكان فهد بإنتظارها حتى يعرف اين ذهبت
فهد: حمدلله على السلامة مش هتقوليلى بقى كنتى فين
عشق: طيب بما انى عارفة انك مش هتسبنى غير لما تعرف هقولك كنت عند مراد الجارحى
فهد بإستغراب: مراد الجارحى طيب ليه
عشق: كنت بقوله يتصل بمصر ويعرف الاخبار عن شركته المهم انا تعبانة وعاوزة انا تصبح على خير اه صحيح قبل ما انسى جيلان مراتك وغرام هيجو امتى من المانيا دول وحشونى خالص
فهد: احتما على اخر الاسبوع ده ما انتى عارفة جيلان ماكنتش بتخرج كتير بس انا لقتها فرصة تفك بيها عن نفسها علشان انا مشغول دايما عنها .وانتى من اهل الخير ياطفلتى
ذهبت عشق الى غرفتها وغيرت ثيابها واخذت شور ونامت
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فى صبح يوم جديد استيقظت عشق وقامت بعمل روتينها اليومى وتناولت فطارها وقامت بإرتداء ذلك الواقى الحامى من الرصاص الذى جلبه لها رجالها وكان عبارة عن (فستان شفاف بلون الجلد مصنوع من مواد بداخلها مادة الواقى من الرصاص) وقامت بإرتداء👇

وأخذت سيارتها وذهبت الى شركتها وامضت بعض العقود التى تحتاج الى امضائها وأوصت ياسين وفهد بحضور الاجتماعات وقامت هى بالذهاب الى قصر الكينج حتى تتم صفقة السلاح وقامت بإرتداء قناعها حتى لا يعلم احد من هى الزعيمة وكان معها يزيد مساعدها الشخصى دخلت القصر بكل سلاسة وحيوية حتى تتم ماجاءت من أجله
الكينج: اهلااهلا بالزعيمة نورتى المكان
عشق ببرود :المكان منور بأهله ياكينج الرجالة جاهزة
الكينج : طبعا جاهزين

 

 

 

 

 

 

عشق: ياريت نخلص الصفقة بسرعة علشان وراياشغل كتير مش فاضية
البرت: مستعجلة على ايه يازعيمة ده الحفلة لسه فى اولها
عشق: لا معلش البرت مبحبش الحفلات
الكينج : خلاص يلالله على اوضة المكتب نمضى: الصفقة
ذهبت عشق والكينج والبرت الى غرفة المكتب وقاموا بإمضاء صفقة الاسلحة
عشق: كده تمام تسمحولى اخرج
الكينج : طيب حتى اشربى كاس علشان نجتفل
عشق ببرود : ما انت عارف مبشربش سلام
الكينج: طيب استنى اوصلك
عشق: اوكيه
خرجت عشق والكينج من القصر واثناء خروجهم قام البرت بالاتصال على القناص وامره بإ طلاق النيران على الكينج والزعيمة اصيبت عشق برصاصتين واحدةفى كتفها والاخر بقلبها وأصيب الكينج برصاصتين فى جانب قلبه
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فى داخل المستشفى كان هناك حالة من الهرج والمرج والخوف والقلق فمن بداخل المستشفى هم زعماء المافيا العالمية بفرنسا كانوا الاطباء بداخل غرفة العمليات يصارعون لإنقاذهم حتى يبقوا هم على قيد الحياة وبخارج غرفة العمليات كان البرت ورجاله يجوبون الطرقات ذهابا وايابا حتى يعلموا ماذا جرى معهم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

 

فى قصر الزعيمة
كان فهد وياسين ويزيد وجون ومايكل وعاصم وجاسر وسلمى ونورين وسليم فى حالة صعبة من القلق والخوف فهم خائفين على صديقتهم فهم يعلمون ان هذا كله خدعة ولكن كانوا خائفين و ينتظرون منها اتصالا هاتفيا حتى يعلموا ماذا جرى معها
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فى داخل المستشفى بعد فترة خرج الاطفاء من غرفة العمليات
البرت: ماالوضع ايها الطبيب
الطبيب بعملية: ان الزعيمة ماتت لم نستطع انقاذها لأن اصابتها كانت بالقلب اما بالنسبة الكينج فهو فى حالة غيبوبة ولا نعلم متى سيفيق والان إذن لى
البرت : تفضل حضرت الطبيب
البرت فى سره : واخيرا ارتحت منك يازعيمة اما بالنسبة ليك ياكينج فاحقنة هوا مش هتغرمنى كتير علشان اخلص منك
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
فى قصر الزعيمة كان الجميع يجلسون منتظرين الاخبار فى ذلك الوقت اتى اتصالا هاتفيا لفهد كان الجميع ينظر بلهفة الى فهد
فهد: الو ايه تمام ماشى سلام
الجميع: ايه الاخبار
فهد: الخطة نجحت والزعيمة ماتت
الجميع بفرحة: واخيرا طيب عشق فين
فهد : هتيجى كمان ساعة

 

 

ياسين: طيب وبالنسبة للكينج حصله ايه
فهد: دخل فى غيبوبة دلوقتى مش هيبقى قدامهم غير البرت هيرشحوه يكون هو الزعيم بتاعهم
يزيد: على فكرة وصلتنى معلومات من ملاك وجينا ان البرت هيسافر يقابل الراس الكبيرة علشان يبلغهم بموت الزعيمة ودخول الكينج فى غيبوبة وده طبعا بعد ما الزعماء اللى هنا يوافقوا على ترشيحه فإنه يكون الزعيم
فهد: جون ومايكل ابعتوا رسايل لملاك وجينا وبلغوهم ان بعد سفر البرت يسيبوا شغلهم ويجوا هنا لإن ممكن البرت يكشفهم ده غدار ومالوش امان هو هيسافر امتى يايزيد
يزيد : بكرة هيعمل اجتماع النهاردة ويسافر بكرة
فهد: طيب تمام

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الملكة والامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *