روايات

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت صقر الصعيد البارت الخامس

رواية عشقت صقر الصعيد الجزء الخامس

رواية عشقت صقر الصعيد الحلقة الخامسة

زين مسك صقر وبعدو من علي اشرف… اهد بس واحنا هنجيب حقنا بس كدا هيموت في ايدك وهضيع مستقبلك
صقر بعصبيه… طظ في اي حاجه بس كيف ابن ال… يتجرا يعمل كدا ويدخل اوضتها
اشرف عمال يكح وبياخد نفسه بالعافيه وراح مطلع المسد*س وضرب رحيل
صقر بزعيق… رحيلللللل
الكل بيبص علي رحيل لاقها حاطه ايدها عند صدرها
رحيل بصدمه بتشيل ايدها وبتبص عليها لاقها عليها د*م
الكل جري عليها بصدمه
مكرم بزعيق… زين رن علي الاسعاف بسرعه
صقر بغضب.. هو لسه هنستنا الاسعاف وراح شالها زين انزل شغل العربيه بسرعه
زين… حاضر ونزل جري شغل العربيه وصقر حط رحيل في العربي وركب وزين مشي
مكرم… يلا يابوي اركب
الجد.. حاضر متولي امسك الحيو.. ان اللي فوق ده وحطه في المخزن اوع يهرب منك وركب وسوسن والجده ركبوا معاهم ومشي وره زين

 

 

 

في العربيه
صقر بخوف وغضب… اسرع يازين مافيش وقت رحيل اوع تغمضي عينك
رحيل بتعب… صق ر اااه
صقر… متتكلميش ريحي نفسك
رحيل وهي بتاخد نفسها بالعافيه… لا بقولك با با وماما وزي ن اما نه في رقبتك ااه
صقر بخوف… اهدي ارجوكي وان شاءلله هتقومي بالسلامه بس ريحي نفسك بسرعه يازين
رحيل… اوعدني بس وبتاخد نفسها بالعافيه
صقر… بوعدك ارتاحي بقا
رحيل غمضت عينها
صقر بزعيق…. رحيلللل فتجي عينك رحيل فوقي رحيل رحيل زين بسرعععععه
زين اسرع بالعربيه ووصل المستشفي وقف بالعربيه وصقر شال رحيل وجري بيها علي جو في المستشفي
صقر بعصبيه… انتو يابها.. يم ياللي هنا تعالوا بسرعه
الدكتور جي بيجري… ايو ياصقر باشااا تحت امرك
صقر بغضب… انت لسه هاقول تحت امرك هاتم حماله بسرعه وخدها علي العمليات
الدكتور بخوف… حاضر حاضر تعالوا بسرعه وجابه الحماله وحطه رحيل عليها ودخلوها العمليات وصقر واقف خايف ورايح جي قدام اوضه العمليات

 

 

مكرم والجد وسوسن والجده وصلوا وجري علي زين وصقر
مكرم بخوف وعياط علي بنته… ها ياصقر رحيل عامله اي بنتي عامله اي طمني
صقر بصله وسكت راح مكرم عند زين… رد طي انت يازين اختك عامله اي
زين اتفتح في العياط و حضن مكرم… رحيل فقدت الوعي واحنا في العربيه ودلوقتي في العمليات ومنعرفش عنها اي حاجه ادعيلها يابابا
سوسن اغمي عليها زين جري شال سوسن ودخلها اوضه فاضي ونادم علي ممرضه تكشف عليها
الممرضه.. هي كويسه بس الخوف والتوتر خير ان شاء الله
مكرم… يارب وقعد جنب سوسن علي السرير ومسك ايدها
عند رحيل الدكتور طلع وصقر والكل جري عليها
صقر بلهفه… ها يادكتور اخبارها اي طمني
الدكتور… والله ياصقر باشاا حالتها خط. يره وكمان زمره د. مها oسالب ومافيش زمره د. م كدا هنا
صقر بعصبيه… انت بتقول اي كيف مستشفتي من اكبر المستشفيات اللي في البلد ومافيش فيها زمره د. م كدا ومسك الدكتور من البلطه الابيض
الدكتور بخوف… يعني اعمل اي ياباشااا
زين جري عليها وبعد الدكتور عنو

 

 

صقر بعصبيه… طي تعال شوف زمرت د. مي تنفع معاها ولا لا اخلص
الدكتور بخوف… حاضر حاضر يلا
الممرضه.. زمره د. مك موافقه مع زمره د. مها ياصقر باشااا
صقر بلهفه… طي خدو الد. م بسرعه الله عايزينه اخلصو وشخط في الممرضه خافت وراحت سحبت منه كيس د. م وخدته راحوا يكملوا العملي لرحيل
صقر واقف ورايح جي برضوا قدام اوضه العمليات وقلقان
الجد… يابني اقعد انت لسه واخدين منك د. م وتعبان اقعد
صقر بصلوا بغضب… مش انت اللي السبب في اللي هي فيه دلوقتي عشان مجايبك انت اللي حبته
الجد حس بالغلط راح وطي راسها وسكت
الدكتور طلع
صقر بلهفه… هي يادكتور اخبارها اي قول
الدكتور… احنا عملنا اللي علينا والله ياصقر باشااا لازم ننتظر علي الاكل 24ساعه عشان الرصا. صه كانت قريبه من القلب
صقر بحزن… ماشي يادكتور وقعد علي الكرسي
وطلعوا رحيل من اوضه العمليات نقله اوضه تانيه

 

 

عند سوسن فاقت وخوف… ها رحيل بنتي عامله اي رد علي يامكرم
مكرم بحزن… عملولها العملي بس لسه مش هيعرفه حاجه غير لم يعدي اربعه وعشرين ساعه وتفوق
سوسن بعياط… طي وديني عند بنتي والنبي وقامت من علي السرير ومشت ومكرم مشي جنبها بيسندها
سوسن وصلت لاقتهم قاعدين قدام اوضت رحيل
سوسن بعياط صقر ارحيل بنتي كويسه طمني يابني ارجوك
صقر سندها… اخدي يامرات عمي ان شاء الله هتكون كويسه
سوسن… عايزه اشوفها طي
صقر… حاضر تعالي معايا وخدها ودخلوا عند رحيل في الاوضه
وسوسن قعدت جنبها علي السرير وبعياط… حبيبتي قومي ارجوكي متوجعيش قلبي عليكي والنبي وعماله تعيط
صقر وقف جنبها وبدا يواسيها… مرات عمي اهدي وان شاءلله خلال الاربع وعشرين ساعه هتفوق وهنطمن عليها
سوسن بعياط… يارب يارب يابني يارب
بعد شوي صقر بعصبيه لدكتور
صقر… يعني الاربع وعشرين ساعه عدو ومافقتش
الدكتور بخوف… والله معرف ياصقر باشااا
صقر بغضب… امال مين يعرف ام. ي
الممرضه جي بتجري… الحقني يادكتوررر

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت صقر الصعيد)

اترك رد