روايات

رواية احببني مجنون الفصل التاسع 9 بقلم الينور

رواية احببني مجنون الفصل التاسع 9 بقلم الينور

رواية احببني مجنون البارت التاسع

رواية احببني مجنون الجزء التاسع

رواية احببني مجنون الحلقة التاسعة

=اطلع براااااااااااااااااااااااااااا. انا بكرهك براء بكرهك
انت انسان حق،ير برا
مسح وجهه بيده وهو يقترب منها =اهدي ندا بلاش تتسرعي في الحكم عليا
الدموع تسير مثل المطر علي خدودها الاي اصتبغت باللون الاحمر
=قلتلك برا براء برا من حياتي كلها انت ايييه شيطان
جلست مكانها علي الارض وهي تبكي بألم
=انا صدقتك عارف يعني ايه صدقتك ..انا
لتصمت قليلا وتبكي =انا حبيتك براء صدقت انك بتحبني
صدقت مشاعرك ماكنتش اعرف ان لعبه ليك يابن الملوكي
كنت المفروض اعرف انك شيطان من اول لحظه شفتك فيها . طلقني براء
لتضحك بهستريا =ده لو كنت اتجوزتني اصلا

 

براء يقف والدموع تعانده في النزول ..هبط لمستواها
ومسك كتفها بقوه =بس بس انا حبيتك ندا حبيتك بجد
انت الوحيده اللي عرفتي تغيري براء اللي الكل مش عارف غير وحشيته بقي علي ايدك عاشق عاشق لكل حاجه فيكي
وقفت بغضب =بسسسس كفايا كدب بقي كفايا
لتهم واقفه وفي لحظه تقف بألم وقهره في قلبها
علي حافه شرفه المنزل وهي تصرخ بألم =انا تعبببببت تعبت
للحظه تلقي بجسدها بالكامل لأسفل
براء ما كاد يستوعب حتي صرخ بصدمه
=ندااااااااااااااااااااااااااا
…………=براء
فاق من شروده مثل الغريق بالكاد يأخذ نفسه
رفع حاجبه بإستنكار =مالك يابني سرحت فين،ليا ساعه بقلك مين اللي كان بيكلمك
براء نظر عليه ليتذكر فكره تركها له ….ويصرخ مهرولا
=لاااا كيان
جاسر نظر عليه بعجب =كيان 🤨
…..مر دقائق معدوده يقود بجنون …..

 

ليقف اخيرا بسيارته اسفل بيت ندا مهرولا بأعصاب مفلته
من شده الرعب
…ليقف امام اخر سلمه امام منزل ندا ويبتلع ريقه
=هل ستتركه ..هل كيان اخبرتها بشئ
هل ستصدقه هل ستفهمه ..؟
كل تلك الاسئله دارت في ذهنه . ……. =لا لا انا مش هقدر اشوفها
وما كاد يتحرك عائدا ….حتي لحق بمسمعه صوت
ضحكتها الذي اهتز قلبه مع سماعها
وابتسمت شفتاه لا إراديا……….
ليتحرك مثل المسحور خلف ضحكتها …
………كانت تقف علي طرابيز في منتصف الصاله
وترفع يديها في الهواء
=اناااااا افشل بنت في مصر …واحد مطبخ ومش بعرف اعمل غير ساندوتشات جبنه ولازم افتح الساندوتش
اتنين كليه وبالعافيه بفهم الدكتور عايز يقول ايه
وهييييح لما يبدأ يبرطم انجليزي بعمل تمرين توسيع الفم

 

ضحكت كيان حقاً ضحكت بشده =لاااا انت عايزه سلمي تعطيكي درس
كانت كيان تجلس تضع قدم علي الاخري بعد ان طلبت من ندا ان تعرفها بنفسها
ندا هزت رأسها =والله لو هاخذ درس خصوصي عند الشربيني بردك هحرق البيض
غاده وهي تصرخ من المطبخ =نداااااا فين البيض اللي كان في التلاجه ؟؟
ندا هرولت تهبط من الطرابيز وتهرول تقف خلف الباب
وهي تشاور لكيان كده 🤫
بينما غاده خرجت وعلامات الغضب علي وجهها
وهي تمسك براد شاي اسود من الليل
نظرت لكيان وقالت بغضب =هي فيييييييين ؟
كيان ضحكت بشده واشارت علي باب احدي الغرف
لتخلع غاده الشبشب فيطير في الهواء
ثم يسقط في يديها
وقفت كيان وصفقت بصدمه =واووووو عملتيها ازاي دي
نظرت لها غاده ورفعت راسها بتكبر=بكرا تتعلمي
..واتجهت تبحث عن ندا وهي تصرخ =اطلعيييييلي فكره ابوكي مااااااااارك
علشان كل شويه تحرقي البيض
لتقف غاده وهي تدعي البكاء =عاااااااا ده البيضه بقت بأربعه جنيييه يامفتررررريه
لتهرول ندا وهي تقول =عااااا بيدور عليا بيدور عليا
بينما غاده القت بذلك البراد واتجهت تهرول خلفها …..

 

في حين كيان ظلت تضحك بشده
عليهم وهي تقول =انا دلوقتي اتأكدت انك هبله
ثم تصمت =بس ازاي ده انت شخصيه وبراء شخصيه
لتتذكر براء وتبتلع ريقها =ايه جاب القطه للاسد
وقفت ندا في شرفتها وهي تصرخ =جمولتتتتتي تعالي الحقنيييييي بسرررررعه
كان جميل يجلس علي القهوه يلعب طاوله
ليضحك عالياً= حاضر ياندا هجبلك بيض مكان اللي اتحرق
ندا القت له قبله في الهواء وهي تضرب علي صدرها
موضع قلبها وتقول بصراخ =حبك عاااالي وانت الي في القلب غالي
ضحكوا جميع الرجال من اسفل ليضحك العم خالد
=البنت دي هربانه من العباسيه
شاركه احد الرجال يفتح محل عطاره يدعي جابر
وهو يهز رأسه ويضحك =انا متأكد
صرخت ندا من اعلي =سمعتكواااا علي فكره
ضحكوا بشده ، لتشعر للحظه بقدوم غاده .وهي تصرخ
=قطعتي نفسي تعالي خليني اضربك علشان اروح احضر العشااااااا
ندا سرعان ما نامت علي الارض …وهي تغمض جفونها التي ترتعش
سمعت صوت من جوار اذنها =بتعملي إيه ؟

 

نطقت وهي لا تلاحظ =اعمل نفسك ميت اعمل نفسك ميت
للحظه لايتسطيع التحمل فيفقد ضحكات تخرج من عمق قلبه
ندا بفزع =عااا
وما كادت تكمل صراخ حتي شعرت بكف يده الذي يمنع صراخها =هششش ده انا
ندا ابتلعت ريقها =امممممممم
براء برفع حاجب=عايزه إيه ؟
ندا بصراخ =اممممممممممممم
براء لاحظ يده الكاتمه لفمها فأبعدها سريعاً
نطقت وهي تتنفس بصعوبه =انت دخلت هنا ازاي ؟
وقف وربع يده امام صدره وغمز لها =محدش يسأل براء الملوكي
ندا بغضب نظرت له =انت مجنون اطلع برا
براء رفع حاحبه وبدأ يتقدم منها بخطوات ثابته
=ولو ماطعلتش
ابتلعت ريقها وهي تعود بظهرها للخلف من نظراته المليئه بالثقه ..وقربه الذي يزيد
=ااااانت ل ل لو مطلعتش دلوقت حالا انا هصوت وال
عاااااااااا
صرخت بألم عندما سقطت علي الفراش
وقف براء وهو يربع يده امام صدره ببرود امامها
=و ايه كملي
ابتلعت ريقها وما كادت تهم واقفه حتي شدها بقوه

 

فأملكها بين ذراعيه
وهو ينظر في عيونها بقوه ويرجع خصلات شعرها
=يخربيتك عامله زي النداها
ندا وبدأت ترتبك بشده =ااااا
بينما براء وضربات قلبه تكاد تخرج من مكانها
وهو يشعر بأنفاسه تنقطع بين يديها وهو يشعر ان قلبه يود يصرخ بسعاده بقربها …
ندا ببعض الارتباك =غ غ غاده
براء وهو يقترب منها =هششش محدش يقدر يدخل
ابتلعت ريقها وهي تشعر بقربه يزداد
لتصرخ بداخلها لاتستطيع تتحكم في مشارعها لتقف بصدمه في لحظه عندما شعرت بإنه يسحبها الي عالمه الخاص
للحظه يرفعها لأعلي مكراا =مش عايزك تصدقي غير انك م ملكي انا
ابتسمت بإتساع وهي تبتلع ريقها …للحظه تشعر انها تذهب معه ليثبت انها ملكه اسما وفعلا …………
__________________________@@@
في صباح يوم جديد ☀️
داخل قصر الملوكي حيث الشمس التي تنير السماء 🌹
=اوووووووه كيان شايفك نازله الشركه ومش فارق معاكي حاجه
كيان وقفت تنظر خلفها برفع حاجب
= اه علشان طلعت هب،له
لتتذكر ها فتهز رأسها وتضحك بقوه =هبله جدا يعني

 

 

بيجاد نظر عليها برفع حاحب
=انت رحتيلها ؟
هزت كيان رأسها =بصراحه كنت ناويه اروح افركش الجوازه دي…ههه بس اتأكدت ان براء مش متجوزها غير للتسليه علشان كده مش جايبها القصر
ضحك بيجاد عالياً=مين دي اللي مش هيجبها القصر
هههه واضح اوي انها هي اللي ه،بله
اعادت كيان النظر عليه بغضب =بيجاد اتكلم عدل
بيجاد وهو يضحك عاليا قاصداً ما يقوم به
=تؤتؤتؤ اهدي ياكوكي لانك شكلك ماتعرفيش
ان براء حجز في قاعه ريتز كارلتون
كيان بصدمه =ايييه حجز فرحه في دبي
ضحك بيجاد =بس هو ده اللي صدمك …وبقي العروسه
ماورتكيش الفستان المترز بالالماس ولا كميه المجوهرات
جلس بإرتياح وهو يضغط أكثر=اممم ولا كيدر ماقلكيش
علي التاج الملوكي اللي أمر براء بصنعه خصيصا لها
كيان القت بجسدها علي الكرسي وهي تهز رأسها
بلا =مستحيييييييل بقي المفعو،صه دي هتيجي تكش علي الجاهز
بيجاد ببرود =اكيييييييييييد

 

وطبعا جدي كاتب كل حاجه باسم براء فهيكون عنده كامل الحق لو هب قلنا كلنا كده برا
وبدال كل اللي انت عايشه فيه ده من ملك الملوكي
يبقي ملك بنت الذناتي
همت واقفه وهي تهز رأسها بجنون =مستحييييييل اسمحلها مستحيل حد يأخذ جنيه واحد من املاك الملوكي
بيجاد قرب من اذنها وهمس يصب سمه
=اممم املاك المولكي ولا القصر اللي في الشرم
شردت كيان بفتح فم …..
هبطت وهي تهرول اتجاه باب القصر
في حين اتي الخادم لفتحه واتجهت هي تهرول بسعاده
=اووووه حذاء لوووووفر
لتهرول تمسكه وتحتضن الشنطه ..وهي تعطي الفيزا
وتقول بسعاده =اتفضل
رفع الرجل حاجبه =يافندم انا عايز الفلوس كاش
لتضرب سيلا بمقدمه رأسها =اوووووو I have forgotten(لقد نسيت )
لتنظر علي كيان التي يملأ وجهها تعابير الغضب

 

=كوكي بليييز الاقي معايا ١٥ الف جنيه
كيان نظرت عليها بغضب =اوووف انا هتجن ازاي براء فتحلك حساب في البنك
لتتركها وهي تقول بداخلها =مستحيل الجوازه دي في اقرب وقت لازم تنتهي
نظر بيجاد عليها وضحك في سره=كده هقدر انتقم منك ياست جوليت انت واسي رميو
لتهبط وتمر من امامه مباشره فيغمض عينه مع رائحه البرفن التي تنتشر في الجو من حوله
ليهز رأسه بلا ويقول برفع حاجب=اوه ست روان علي فين
روان برفع حاجب =يعني مسكه شنطه ومسكه كتب
هكون رايحه فين النادي يعني ….
قالتها بغضب ،بينما بيجاد رفع حاجبه =اممم عندك حق
انا بردك لما ببقي نازل الصبح ببقي رايح الجمعه
وغمزلها ….نظرت روان له وابتلعت ريقها
في حين دلف وهو يمرر الكوره علي قدمه
ليصرخ =انا جييييييييييت
الكل بصوت واحد=كريييييم
جائت من اعلي تهرول بكل قوتها والقت نفسها بين احضانه ليضمها ويدور بها =وحشتينيييي دالا وحشتيني اوي….
دالان وهي تنظر له=كنت تجنن في ماتش امبارح
ضحك كريم وهو يقبل جبينها =كنت شايفك علي فكره
دالان رفعت حاجبها =ازاي انا كنت بتفرج عليك من التلفيزون
ضحك عاليا =ايوه ما انا شفتك بقلبي
ضربته =يااخي بطل تلزيق
ضحك وهو يضمها =سلمتي …شامم ريحه حاجه بتترحق
تركته سلمي وهي تصرخ مهروله =عااااا نسيت البشاميل

 

ليضحكوا جميعاً …عادا هي التي سحبت شنطتها
واتجهت تهرول للخارج
دالين وهي تصرخ =عاااااااااااا بومسومن (멍청한)
(غبي باللغه الكوريا 👌)
الكل نظروا عليها عادا دالان حركت عيونها بملل
اقترب كريم من دالان وقال بهمس =هي بتقولي حمدالله علي السلامه
ضحكت دالان بقوه ،رفع كريم حاجبه
=كله منك يعمي حيدر الله يسامحك ساب بنات مصر كلها وراح دور في كوريا
مليكه بجد =مين ياختي الغبي ؟
كريم بغمزه لمليكه =شايفن فيده القراءه
دالان ببعض الغيره =كريييييييم
كريم بضحك =قلبببييي …بس استني وفري غيرتك دي لغايه ما نعرف مين اللي بوسومن ده
لتضحك دالان ..دالين رفعت الهاتف امام وجههم والدموع علي خدها =شااااايفين ذلك الغبي براء لقد اصبح تريند من وراء رومانسياته اشعر انها تسحر له
مسك منها كريم الهاتف ونظر بصدمه =مييييين ده..براء مستحييييييييل ؟😧
___________________________
كانت تأخذ الغرفه ذهاباً وايابا وهي تفرك في يديها
=هو معاهاجوا من امبارح ياتري بيعملوا ايه
عاااااا ليكون قت،لها اوووف
انا مرعوبه اخبط ….
للتذكر امس فلاش….✨
كادت غاده تدلف الي الداخل حتي اوقفها صوته الجادي
=اقفي عندك
غاده نظرت بصدمه خلفها =انت بتعمل ايه هنا
نظر لها بغضب =شكل القطه نسيت هي بتكلم مين
ابتلعت غاده ريقها =اااقصد
اشار بيده ان تصمت =انا داخل ولو نفسك تزوري الموتي عتبي الاوضه فاهمه
قالل جملته بقوه …ارتعشت وهزت رأسها بنعم عده مرات
لتعود لشقه ندا حيث كانت تجلس كيان
لتجدها اختفت ……..

 

باك ✨
فاقت من شرودها وهي تجلس علي الكنبه
وتضع يديها تحاوط وجهها وهي تبكي
=مستحيييل تسامحني انا السبب
لتذهب منها ذكري اخري فلااااااش ✨
…مساعده مني انا
قالتها غاده وهي تنظر بصدمه عليهم …..
القي براء ببرود ورق امامها
=مش بتعرفي تقرأي
ابتلعت غاده ريقها وظلت تهز في راسها لتسحب الورق وتشهق بخضه
هم براء واقفاً واضعاً كفا في جيبوبه الاماميه وهو يقول =الضبع ..شخصيه متخفيه محدش فينا قادر يعرف هو مين اكبر تا،جر اعضا،ء في العالم اكبر مصدر ….للم.خدرات بأنواعها تا.جر سلاح محترف غير ان كل جرايمه بتطلع من هنا من مصر
ليقول بتنهيده مين هو محدش قادر يعرف
وجوده بيشكل فساد بل دمار في البلد بيشكل خليه ارهابيه باسمه
اخر اللي قدرنا نتوصله انه زارع رجاله كتير في حاره
ابو زعبل ……. قدرنا نوصل لرجلته
بس احنا مش عايزين رجالته احنا عايزنه هو
علشان كده احنا لازم نتزرع في حاره ابو زعبل
ونتعرف علي كل اشخاصها وكمان لازم وجودنا فيها يبقي شئ طبيعي للانظار
غاده ظلت تفتح فمها وهي لاتفهم شئ ……..

 

بينما ضرب براء بقوه علي المكتب =فهمتيييييييي
لتصرخ غاده بخضه وانتفاض=لااااااااااااااااااااااااااا
تنهد براء وجز علي اسنانه
ليتدخل جاسر =اهدي يابراء
اسمعي ياأنسه غاده ….انا من خلال عشرتي البسيطه
في الحاره قدرت اعرف ان ندا الزناتي اكتر واحده مشهوره في الحاره… طبعاً بحب الحاره ليها
واحنا علشان ندخل ونخرج لازم الناس كلها تحس بينا
اننا جزء من الحاره …وده مش هيجي غير بجواز براء لندا
غاده بصدمه همت واقفه =اييييييه
تنهد جاسر وهو يحسها علي الجلوس =اهدي بس
انا عارف انت بتحبي ندا قد ايه .صدقيني محدش هيأذيها
كل الموضوع مسرحيه بسيطه هنعملها نشهر فيها جواز .ندا من براء واللي هو مش معروف مين هو
يعني براء محدش في الكون غيرك يعرف انه مخبارات
الناس كلها تعرفه انه براء الملوكي ابن عيله الملوكي
اغني عيله علي مستوي الاقتصاد والاستثمار
علشان كده هيبقي من السهل براء يقعد وسط رجاله الضبع
ويعرف اكثر عنهم ……علشان نخلص العالم من شره
اما عن صحبتك ماتقلقيش كلها فتره ونحكلها كل حاجه
ومصر استحاله تنسي لكم الدور العظيم ده
غاده بصدمه =ندا مستحيل توافق

 

براء بغضب =وحياه امك وانت عايزه تفضحينا
انتفضت غاده ..جاسر بهدوء
=اصلا ندا ماينفعش تعرف لان كده مش ههتعامل عادي وممكن جدا نتكشف ندا لازم تصدق ان براء بيحبها
وبيموت فيها كمان فتره كده وبعدين كل واحد يروح لحاله
تنهدت غاده بخوف والدموع حليفتها
=ووو شمعنا ندا بالذات
جز براء علي اسنانه =علشان البعيده ما بتفهمش
جاسر محاولا اخفاء ضحكه علي عصبيه صديقه
=علشان ندا اكتر واحده ممكن تتشهر حكايتها في الحاره
ويوصل الخبر للضبع زي ما بيوصله كل اخبار الحاره
وساعتها دخول براء وخروجه هيبقي عادي مافيهوش سين واحد وبيحب واحده واتجوزها وغني عادي يعني
اتنين علشان ندا بتدرس في نفس الجامعه اللي
بيلتفوا حوليها رجاله الضبع كل يوم الساعه ١٠والموضوع
ده اكبر حاجه مجهوله مش قادرين نفهم هما ليه بيروحوا كل يوم في المعاد ده الجامعه
فبراء لما يروح ويرجع مع ندا مش هيبقي في شك فيه
غير ان ندا مقطعوه من شجره ومش معاه غير امها
اللي هي اصلا تبقي
بصله براء بفتح عين ليبتلع جاسر ريقه ويمنع خروج بقيه الكلام
غاده بتنهيده =بس افرض ندا حبتك ساعتها هبقي بخدع صحبتي واخدينها لعبه
براء بغضب =بنت انت هتسهبلي بقلك العالم في خطر تقوليلي بنخدعها
غاده ببكاء =طيب ماتزعقش
جاسر ببإبتسامه =بكرا لازم ندا تبقي في الشارع علشان ننفذ خطتنا وكمان ماتقلقيش لان براء هيجبلها الماس كتير
ماتخافيش لو حاول حد يسرقكم لانه طبيعي احنا عاملين

 

كده علشان نحاول نمسك حد منهم بتهمه السرقه ونقدر نحقق معاه …ونحطه تحت الضغط لغايه مايعترف
اما انتوا ماتقلقوش لان رجلتنا حواليكم علي طول
ابتلعت غاده ريقها =ايه مسلسل رأفت الهجان ده
وفي لحظه تشعر بمسدس يوضع علي رأسها من الخلف
صرخت غاده …..
براء ببرود =ورحمه ربي لو حرف من اللي شفتيه هنا
ولا حد عرف انا ابقي مين ولا شيطانك وزك تبوظي كل اللي عملناه وتحكي لصحبتك لهخليكي تحلمي بكابوس اللي هعمله فيكي ……..
ظلت تهز رأسها برعب
=ح ح حاضر حاضر
ياااااااااك ✨
فاقت من شرودها علي دموعها التي تلحق بخدها لتمسحهم سريعاً =اكيد هتسامحني
(فهمتوا ولا لسه 😂)
في الداخل …استيقظ ليضع كف يده تحت رأسه من الجانب الايمن
ينظر علي ملامحها كما هي بريئه
بدأ يحرك كف يده علي شعرها ليبعد خصلات شعرها
من علي جبينها ويتنهد بقوه

 

=انت ازاي حركتي قلبي ..ايتهاا الصغيره
ليضع قب،له حنونه علي خدها
وهو يمرر كفه علي خدها =قمراوي يعني
ليبتسم علي عبوس وجهها وهي تتحرك لتدفن نفسها بداخله
ليسمعها تهمس=مامي أخيراً هتناني معايا
ليشعر فجأه بضغط في قلبه …
مرر يده علي شعرها =حببتي اوعدك هعوضك عن كل حاجه بس اخلص اللي ورايا الاول
قال كلمته وتنهد =ارجوكي صدقيني صدقي انك عرفتي تكسري غرور ابن الملوكي وتخليه تحت رحمتك
ليهبط يدضع قب،له علي ظهرها العار،ي
وماكاد يهم واقفاً ….حتي سمع شقتها
=هااااا ا ا ا ا ايه ده
براء اعاد النظر عليها =ايه
بينما ندا نظرت عليه ثم نزرت هلي نفسها
=عا
وما كاظت تصرخ حتي وضع براء يده علي فمها
=هشششششسس اهدي اهدي
ندا ظلت تحرك رأسها بلا وشدت الحاف اكثر علي جسدها
تريد ان تخفي نفسها بالكامل
الدموع اجتمعت في عيونها
بينما براء مسد يده علي رأسها وهو يقول بهمس
=هشيل ايدي بس اوعي تصوتي مفهوم
قال جملته بصرامه شديده

 

ظلت تهز في راسها والدموع تعلم مجرها
ليتألم بشده من منظر دموعها …جلس امامها وهو يقول بجد=ممكن افهم مالك ؟
للحظه تقع عيونها علي بق،عه د،م في السرير
وتشعر بدوار بعدها شديد وهي تقول بهمس =ااانت عملت فيا ااااايه
براء وشعر بها سرعان ماشدها فأستقرت برأسها علي كتفه
براء =ندا حببتي اهدي اهدي انت زوجتي وقدام الكل
وده عادي
ندا وهي تهز في رأسها وتبكي بحرقه =ااانا عملت ايه انا غلطت انا غلطت
براء وبدأ يتعصب بقوه =ندااااا فوقي
ندا وبدأت تفوق صرخت بقوه =انت خدعتنييييي انت ح،قييييير استغلتني انا انسانه حقييييييره حقيييره اوي سلمتلك نفسي انا رخيصه ر،خيصه اوي
زمانك بتقول عليا س،هله وشما
للتوقف للحظه بصدمه …في حين هبط كف براء بقوه علي وجهها
ندا ظلت تنظر بصدمه براء وقد لحق به غضبه
مسكها من كتفها بقوه =ازاااااااي تتجرأي وتقولي علي نفسك كده انت شيفاني كده
شيفان رخ،يص كده علشان اعمل حاجه وانا مؤمن انه لاحرام ولاغلط انت زوجتي ياست هانم وقدام الشرع والقانون انت ملكي انا انت فاهمه
واللي حصل من حقي يحصل ووقت ماانا عايز
ندا ولاول مره تشعر انه شخصيه مخيفه كما توقعت
زقت يده بغضب =اطلع براااا مش عايزه اشوفك برااااا
انا بكره نفسي وبكرهك برا
براء وقف نعم ان غضبه يلحقه الان كف،يل يقت،تلها
علي كلماتها ليمسح وجهه بيده
مردد =اهدي يابراء
ندا لم تتوقف من بث كلمات مسمومه
وهي تجلس علي الارض وتضم جسدها وتضم المفرش علي جسدها
وتبكي بقوه =انا بن،ت مش محتر،مه انا ز..ن.يت ربنا مش هيسامحني ر،بنا هيعاقبني انا واحده س،هله ورخيص اااااه يارب خد
لتتوقف فجأه علي كف يده الذي يوضع علي فمها
=لغايه هنا ومش هسمحلك لانك ملكي انا ياندا

 

ولازم تصدقي انك ماعملتيش حاجه لاعيب ولا حرام
انا مستعد باللي يريحك بس تهدي ممكن
ندا ببكاء =انا وانت غلطنا ولازم نتعاقب زي ما .ربنا قلنا
براء اغمض عينه يمتص غضبه من غبائها
في حين حاول يراودها =حاضر ياستي وايه بقي الغلط اللي غلطناه وايه عقابه
وقفت ندا وهي تشهق من البكاء وتجر قدمها بصعوبه وتمسك المفرش
وتتجه نحو الخذانه لتعبث فيها بجنون
الي ان القت جميع ملابسها أرضاً
كادت تتكعبل في المفرش ..ليمسكها من وسطها سريعاً
زقته بغضب احمر،ت عيونها في لحظه
وجهها اصبح باهت بشده
=س س سبني
براء تركها ومسح وجهه بكفا يده بغضب
منها ومن تصرفاتها
في حين فتح عينه بصدمه علي ماوقعت عليه
ليصرخ فجأه بغضب اعمي قد لحق.جح،يمه ان يسيطر عليه
وهو يراها تفعل مالا يتوقعه و……….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببني مجنون)

اترك رد

error: Content is protected !!