روايات

رواية سجينة الحازم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ديدا الشهاوي

رواية سجينة الحازم الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ديدا الشهاوي

رواية سجينة الحازم البارت الثاني والثلاثون

رواية سجينة الحازم الجزء الثاني والثلاثون

رواية سجينة الحازم الحلقة الثانية والثلاثون

انتقل اكمل لمكان التبليغ عن سياره علا مع صديقه الضابط ايمن
اكمل… غريبه ايه اللي هيجبها هنا ولو هتسافر ملهاش حد في اسكندريه
ايمن… زي ماانت شايف العربيه مفهاش اي دليل يوضح انها مثلا مخطوفه
اكمل.. الغريبه ان سايبه مفتاح العربيه فيها ياعني كانت نازله تعمل حاجه وهترجع تكمل طريقها او حد اته*جم عليها مثلا
ايمن.. مافيش اي اثار عنف علي العربيه علي العموم بعد مرور 48ساعه ومافيش اخبار عنها هناخد كل الاحتمالات ونشتغل عليها
اكمل.. انا عارف اني تعبتك وخليتك تخالف اوامر شغلك
ايمن.. ابدا انت بتساعدنا والواجب اساعدك المهم بعد الوقت عرفني لو مافيش اخبار
اكمل… ممكن استلم العربيه
ايمن.. طبعا مدام مافيش بلاغ تقدر تخدها
اكمل.. شكرا ياايمن
حازم… قلع قميصه وبدايته*جم علي علي علا وشالها ودخل بيها اوضتهم ونايمها في السرير
علا…. نتجوز الاول
حازم…. وانا عاوزك الاول… وهنا استسلمت علا لحازم
وبصرخه علت مكان الغرفه اللي كانت نايمه فيها عند الست تريزا قامت مفزوعه
علا.. اعوذ بالله من الشيطان الرجيم … استغفر الله العظيم
لالا استحاله ارجعله انا مش كده ااااااه
وهنا الست تريزا وابنها محمد صحيوا من صراخها جرت الست علي اوضه علا..
تريزا.. علا علا افتحي يابنتي افتحي مالك
محمد.. افتحي ياامي الباب
تريزا.. اقولتلها اقفلي علي نفسك عشان تطمن اكتر
محمد.. سامع صريخ علا وانهيارها ماينفعش لازم اكسر الباب وبكل قوه ضرب محمد الباب بكتفه وفتحه وجرت الست تريزا علي علا اللي كانت منهاره وبتصرخ
تريزا… مالك يابنتي اهدي اكيد منام
وبدات الست تريزا تهديها من ايات من الانجيل وتصلي ليها عشان تهدي
تريزا… محمد ادخل يابني اقري ليها قران يهديها
محمد دخل علي علا اللي نامت اول ماسمعت ايات القرآن الكريم واللي كان محمد بيرتله بحلاوه واتقان
اكمل ركب عربيه علا واللي ريحتها المميزه كانت فيها بكل حب واشتياق كان اكمل بيلمس كل حته في العربيه الدريسكيون والكرسي
اكمل… فينك ياعلا وحشتيني ليه تتعبي قلبي معاكي
وبدا يتفقد العربيه وخصوصا تابلوه العربيه وفجاءه لاقي موبيلها اللي كان مقفول اول ملقاه فتحه بدات اشعارات تجي الموبيل منه ومن جاكي ووالدها وفجاءه جات رساله من حازم
اكمل حاول يفتح الموبيل واللي كان معمول بباص ورد
اكمل… ياربي كانت قايله ليا عليه يارب الهمني افتكره
فلااااش باك
علا… عارف ياكمل انا بحبك اد ايه
اكمل… اد ايه ياقلبي
علا.. بقت حياتي كلها اسمك حتي باص ورد موبيلي اسمك
باااك
اكمل افتكر كلامها واللي اكتب اسمه وانفتح الموبيل وفتح الرساله واللي اتصدم من حقاره حازم
حازم
«انا سبتك في المكتب عشان عارف المكتب مليان كاميرات لو مكنش فيه كنت خليت دخلتنا تاني مره في المكتب بصراحه عشان انتي حلوه اوي علا انتي بتاعتي ياريتك تفهمي دا فكري كويس واختاري مابينا انا ياااكمل ولو اخترتي اكمل قسما بالله ورحمه ابويا لاخلي الكل يصلي عليه الجنازه الصبح ويبقي في تعداد الاموات
هستناكي في شقتنا وهجهز اوضتنا الدخله اللي فاتت كانت غصب عنك المره دي وعد مني هتبقي بمزاجك
اكمل قرا الرساله ومن غضبه عروق وشه بارزت من الحق*اره اللي اقراها
اكمل… كنت متاكد ان في حاجه وربي لانتقم منك ياحازم الك*لب لو علا حصلها حاجه
علا هدت بعد ماسمعت القرآن ونامت شوي وفاقت لاقت الست تريزا فاتحه الانجيل بتاعها وبتقرا فيه ومحمد جنبها بيقرا القرآن الكريم وافتكرت اللي حصل وحمدت ربنا انه كان حلم
علا.. قامت واتعدلت انا اسفه ياجماعه دوشتكم وقلقتكم بيا
الست تريزا… ابدا يابنتي المهم انك تكوني بخير
علا.. الحمد الله بقيت احسن بفضل ربنا وبيكم ..
الست تريز… لسه يابنتي مش عاوزه تحكي تقولي مالك احكي يمكن اشيل عنك همك ويمكن اكون ست غلبانه بس ممكن تلاقي الدوا عني
علا… هحكي عشان تعبت من اللي انا فيه وعشان ارتحتلكم
وهنا محمد قام طب عن اذنكم عشان تحكوا براحتكم
علا… خليك يامحمد
الست تريزا… ابني محمد يبان صغير في السن بس فاهم وواعي وساعات باخد رايه في حاجات كتير اقعد يابني واسمع الست علا
وهنا علا بدات تحكي قصتها من اول طفولتها لغايه ماشافت الكابوس اللي تعبها حكت بس معرفتهمش انها بنت راجل اعمال مشهور في البلد حكت كل احلامها وصدمتها حكت علي اكمل طوق نجاتها حكت انه سابته خوف عليه حكت كل حاجه وهي منهاره من البكاء
الست تريزا كانت متأثره معها لكل اللي حصلها لكن محمد كان ليه راي تاني
علا. وهي بتوجه كلامها لست تريزا ومحمد ابنها بعدت من حياتهم ضحيت بحبي واملي الوحيد عشان اقدر احميه
محمد… قام بعصبيه دي مش تضحيه دي اسمها ضعف وخوف وجبن
الست تريزا.. اتفاجأت من رد ابنها وكلامه العنيف محمد الزم حدودك
علا.. سبيه ياست تريز اتكلم يامحمد
محمد… الكابوس اللي انتي شوفتيه واستسلامك لواحد ح*قير واسف لو بقول كده بس هو فعلا حقي*ر استسلامك في الكابوس هو اللي حصل واللي حكتيه
حازم كان نايم بهدومه وصوره فرحه مع علا في حضنه فاق حازم وهو كان مرتاح وعنده ثقه ان علا هترجعله حازم وهو بيكلم الصوره وبا*س الصوره
حازم.. صباح الورد والياسمين يااقمري انا متاكد انك ليا
وقام حازم يغير هدومه كان سايب هدوم في البيت دا وهو بيلبس فتح ناحيه علا في الدولاب واللي كانت سايبه كل حاجه جبها حازم ليها
حازم… الله اول مره اشم واخد بالي من ريحه هدومك الحلوه
اكمل وصل المكان اللي فيه نهي واللي كانت منتظراه بشوق وحماس لحياتها الجديده معاه وكان متجمعين شادي وسامر وشهاب
اكمل… صباح الخير عليكوا وهو بيشاور لشادي انه يكمل وهما بيتبوعها في الكاميرات
شادي… اهلا مافيش اخبار عن علا
اكمل… بصوت عالي معرفش عنها حاجه وياريت متسالنيش تاني عنها
شهاب… ياعني خلاص علا انتهت بالنسبه ليك
اكمل… انتهت عن اذنكم هدخل لنهي
شادي… بضحك اتفضل
نهي كانت منتظره اكمل علي احر من الجمر واول ماسمعت صوته خطت خطوات براحه تسمع كلامهم وكانت فرحانه فجاءه الباب خبط والمفتاح في الباب بسرعه جرت نهي تقعد مكانها
اكمل… صباح الخير
نهي… قامت بسرعه تجري عليه صباح الورد 🌹 وحضنته
اكمل.. وهو حضنها نمتي كويس
نهي.. ايوه اول مره انام مبسوطه عشان خلاص بقيت ليا
اكمل… والله لو اخلصتي ليا واكون الوحيد اللي في حياتك هكون لكي
نهي… اوعدك وهنا مسكت رقبته وحضنته جامد وهمست في ودنه بعشقك وقربت من شفايفه تلت*هما بشوق وهو تجاوب معاها بكل احترافيه في البو*سه وهنا اتاكدت نهي ان خلاص اكمل سلم بيها وفاضله سيكا ويبقي في حضنها لمكانها المفضل
علا… ياعني اي استسلام انا مش فاهمه حاجه واي تقصد
الست تريزا… محمد كفايه ياابني ارحم الست علا
محمد… ماما انتي معودتنيش اكدب ربتيني اكون صادق مع نفسي ومع غيري
الست تريزا.. بس مش بشكل دا
محمد.. موجهه كلامه لعلا استاذه علا انتي استسلمتي لحازم لما سبتي اكمل يواجهه مسيره مع حازم انتي كده مضحتيش عشانه انتي ضحيتي بيه عشان تبعدي عن المشاكل
علا… لا لا لا انا بحب اكمل
محمد… امي كانت بتحب ابويا واظن مشاكلهم اضعاف اضعاف مشكلكم مشاكل امي كانت عن اختلاف الاديان والاعراف ياعني الموضوع اصعب بس عمرها ماسابت ابويا يواجهه لوحده كانت سند وعوض عن اللي خسره من اهل وامان وحب
انتي عملتي عكس اللي امي عاملته امي كانت شخصيه قويه وللاسف انتي كنتي الشخصيه الضعيفه اللي استسلمت لتهديد حازم
محمد كمل كلامه.. اش ضمنك ان حازم ميتعرضش لاكمل بعد ماتبعدي ايه اللي اكدلك انه مش هينتقم ويمو*ته استاذه علا انتي سبتي اكمل انتي متستهليش حب اكمل ليكي زي ماحكيتي عمل اكمل ايه عشانك
علا كانت بتسمع كلام محمد وكانه الحقيقه اللي فوءتها من الصدمه اللي رجعتها لعقلها
علا… ببكاء وانهيار كفايه كفايه ارجوك
محمد.. عن اذنكم ورايا محاضرات ومشي محمد بسرعه
الست تريزا قامت ورا محمد وندهتله اللي وقف وحس انه زودها مع علا
الست تريزا… محمد كنت قاسي اوي عليها
محمد.. كان لازم ياامي ومشي وساب علا منهاره
شادي وهو كان بيتابع اللي بيحصل من اكمل ونهي
شادي… الله الله هو ساق فيها ولا اي
شهاب… عشان يسبك الدور يابني بس اكمل طلع ولد بلفها علي الاخر
سامر… هي اللي ست صعر*انه
وفضلوا يتابعوا اللي بيحصل بين نهي واكمل
اكمل… وهو بيبعد نهي عنه عشان ياخد نفسه كفايه انا شكلي هضعف
نهي… بدلع وايه ياعني هو المطلوب اثباته انك تضعف مدام في حضني يبقي خلاص
اكمل… خلينا بقي في الجد
نهي.. معاك يااحبي
اكمل… هتعملي اللي هقولك عليه بالحرف ومش عاوز غدر اديكي شوفتي هعرف اجيبك
نهي.. هعمل اللي تقولي عليه شاور بس
اكمل… اسمعي ياستي
دخلت الست تريزا لعلا وهي كانت منهاره
تريزا… متأخذنيش ابني كده اللي في قلبه علي لسانه بس صدقيني طيب وغلبان امانه متزعليش منه
علا… رفعت علا وشها لست تريزا انا مزعلتش منه انا زعلت من نفسي اوي اني طلعت كده زي ماوصفني بالضبط ليه ياست تريزا الطيب والغلبان يتقال عليه ضعيف
هنا قامت علا من السرير وكملت كلامها
كان نفسي اعيش مع اللي احبه عيشه هاديه وطيبه ويكون عندنا اولاد يكبروا بحبنا لبعض نكبر وهما معنا يكبروا
الست تريزا…. الدنيا دلوقتي مش عاوزه الطيب عاوز اللي شخصيته قويه يقدر يواجهه اي حد يقرب من حياته
علا… انا لازم امشي
الست تريزا…. هتروحي فين وتسيبينا
علا… هسافر بلدنا هفكر ازي ارجع وازي اقف ادام حازم وازي اكمل يسامحني انا مش عاوزه اضيقكم اكتر
الست تريزا… عشان خاطري وحياه استاذ اكمل ماتسيبنا انا حبيتك اوي وعاوزه اطمن عليكي عاوزه لما ترجعي لحياتك تكون من هنا ووطت علي ايدها. متمشيش عشان خاطري ولا احنا مش ادالمقام
علا… استغفرالله العظيم ليه كدا انتم انضف ناس شوفتها بحياتي
الست تريزا… متمشيش عشان خاطري
علا… هزت راسها حاضر
حازم بعد مالبس وجهز نفسه قعد يفكر بي حياته هتبقي ازي لما علا ترجع هيتغير عشانها بس اللي قطع افكاره صوت موبيله من رقم غريب
حازم… الو مين معايا
نهي.. وحشتيني اوي
حازم… مين مين معايا
نهي.. اقاوم نستني كده حقك عليا ياحازم
حازم… نهي سكت شوي وكمل ايه اللي فكرك بيا عاوزه ايه مني تاني
نهي.. بتصنع عاوزه ارجعلك فلوسك انا عمري ماكنت هخدهم بس انت استفزتني بتمسكك بعلا وتفكيرك فيها علي طول
حازم.. عاوزه ايه مني
نهي.. عوزاك عاوزه حياتنا سوا هفضل تحت رجلك خدامه انت حبيبي وعارف انا بحبك اد ايه
حازم… بسخريه وهو بعيد في ذاكراته خيانتها واللي شافها بعينه.. مش قادر اسامحك
نهي.. خليني اقابلك وانا هعرف اخليك تسامحني
حازم.. ماشي يانهي نتقابل ونشوف
نهي… امتي انا عاوزه انهارده قبل بكره
حازم… خليها بليل في شقتنا فاكراها ولا نسيتها زي مانسيتي حبي وحناني لكي
نهي… عمري مانسيتك انا هستني علي نار معادنا
حازم… اشوفك بليل
حازم اقفل السكه وبكل نظره تحدي جيتي برجلك لغايه عندي هعرفك مين حازم اللي قدرتي تضحكي عليه وتخونيه
نهي اقفلت السكه من تلفون ورقم اكمل جاب ليها
نهي… ها عجبتك
اكمل… اوي يااقلبي
نهي… مكافاتي ايه بقي
اكمل… زي ماوعدتك هخليكي تطلعي من بلد محدش يكلمك كلمه وهحصلك ونبعد عن دا كله بس اخد حقي وحقك من حازم
نهي… قامت وقربت من اكمل وقعدت علي حرجه وباسته بوسه طويله وهو استجاب معاها
نهي… كده خدت مكافاتي
شادي وهو بيراقب اكمل هو سامر وشهاب
شادي…. زودها الصراحه
وقام خبط علي اكمل واللي نهي قامت وقعدت مكانها
شادي…اكمل كله تمام
اكمل… بخبث ماشي جيلك وبس لنهي هتوحشيني ياقلبي معادك اخرجي عادي ولما تخلصي كلميني
نهي.. بضحكه استفزاز لشادي عيوني ياحبيبي
اكمل خرج هو شادي اكمل لسامروشهاب
اكمل. عيونكم عليها
شهاب… تمام
عدي الوقت وعلا كانت قاعده بتفكر في كلام محمد واللي حصل كله فجاءه باب اوضتها خبط واللي كان محمد
محمد.. ممكن ادخل وكان شايل صنيه اكل
علا… اتفضل
محمد… حط الصينيه علي السرير ادام علا وقعد علي الكرسي قصادها عارف انك زعلانه مني وانا كمان زعلان من نفسي اني زعلتك بس كان لازم اوجهك كان لازم واحد غريب بره ديرتك يعرفك ويخليكي تشوفي الحقيقه
علا… عندك حق في كل كلمه وانا مزعلتش منك انا زعلت من نفسي
محمد… يبقي تاكلي عشان اتاكد انك مش زعلانه
علا… حاضر هاكل بس معاكوا ومن اكلكم
وهنا قامت علا وطلعت بره الاوضه واللي لاقت الست تريزا حطه الاكل ليها ولمحمد غير اللي حطته لعلا وكان بسيط جدا
محمد.. انبسط اتفضلي حتي يبقي عيش وملح
اكمل وشادي خرجوا وركبوا العربيه وشادي كان مضايق من تصرفات اكمل
اكمل… مالك مش بتتكلم
شادي… مستني تفسيرك
اكمل… امال فهمت اللعبه ازي وكملت فيها
شادي.. عشان عرفك مش بسهوله تنسي علا
اكمل… طب كويس انك فاهم دا
شادي… بس اللي بتعمله مع نهي دي خيانه
اكمل… وقف العربيه فجاءه وبص لشادي
حازم مهدد علا لو قربت مني هيموتني حياتي مقابل ترجعله ونهي الطعم اللي هتجبلنا حازم ونخلي البوليس تقبض عليه ونرتاح
وعشان اخليها تصدقني وتثق فيا كان لازم اعمل كده
وهنا وبكل وجع والم كان صوت اكمل علا شافت من حازم كتير
ولازم ينتهي بقي انا معرفش خطفها ولا حصلها اي لازم اعرف مكانها في اقرب وقت
شادي… خلاص اهدي ياكمل ان شاءلله خير وعلا ترجع بالسلامة
وهنا اتصل اكمل بصحبه الضابط ايمن
اكمل.. اظن الوقت عدي اعمل بلاغ حالا
ايمن… تمام وان شاءلله نلاقيها بسرعه
في بيت علا كان حالتهم اسوء من اي حد ولكن مؤمنين بقدر ربنا ومتأكدين من بنتهم اللي هتتجاوز.. كل دا
والده علا… يارب نجي بنتي واحميها ورجعها سالمه
جاكي… يارب ترجعي بالسلامه ياعلا
والد علا…. ان شاءلله هترجع انا متاكد من بنتي بتقع وتقوم وبتكمل
اكمل وشادي راح لبيت علا والكل كان منتظر اي خبر عنها
اكمل… عمي لاقينا عربيه علا علي طريق اسكندريه الصحرواي
والد علا… ياعني اي بنتي حصلها حاجه تكون اتخطفت
والده علا… هتلاقي حازم اللي عمل كده
اكمل.. بقسي انا لاقيت قي العربيه موبيلها ولاقيت الرساله دي وقرا رساله حازم لعلا ليهم
وهنادخلت الشغاله… لامؤخذه استاذ حازم بره ولسه بتاخد الاذن منهم
حازم دخل واتفاجيء بوجود اكمل وكان فرحان وشتمان فيهم
حازم…. اظن بيت عمي وادخله زي ماانا عاوز
اكمل… بغضب قام ومسك في ياقه حازم اقسم بالله لو علا حصلها حاجه ماهرحمك وابقي موتني زي مفهمتها
حازم… بخبث والله انا خيرتها وهي حره
والده علا… اهي بعدت خالص عشان ترتاح
حازم… موجهه كلامه لولده علا علا كانت بتحبني وانتي مكنتيش بتحبيني ديما بتقوميها عليا وعرضتي علي جوزنا وعمي اللي صمم
والده علا… عشان عارفه انك مش بتحبها اناني بتحب الفلوس زي عينك بنتي اتظلمت بجوزها منك منك لله
والد علا…. كفايه ياحاجه حازم اخرج من بيتي
حازم… انا بحب علا وشاريها ومعرفش راحت فين
والد علا…. بره بيتي وانسي انك ليك عم حق وخدته رغم انه مش حقك وانا سامحت فيه عشان خاطر بنتي
حازم… سمع كلام عمه وكان هيمشي وقف وبص لاكمل علا اختارتني انا انا متاكد وهتجيلي
والد علا…. بره بقولك بره
بدأت الجهات تبحث عن كل مكان عن اوصاف علا واللي دلهم بيها اكمل وصور في كل مكان وفي الصحف والمجلات
بنت راجل مشهور وسر غيابها ياتري من وراء اختفائها
الاخبار وصلت لكل مكان وفي السوشيال ميديا
جه الليل وروح حازم علي بيته هو نهي وكان منتظر نهي
اما نهي استعدت وجهزت كل اسلحتها اللي متعوده تتعامل بيها مع حازم
جرس الباب رن وحازم فتح الباب واللي كانت نهي
حازم…. نهي نورتي بيتك
نهي… قربت منه وجرت علي حضنه وهي بتمثل انها بتعيط وحشتيني وحشتيني اوي انا جايه ليك انت وارجعلك فلوسك المهم عندي انت
حازم بكل خبث التهم شفافيفها واتجاوبت معاه نهي وشلها ودخل بيها اوضتها وفضلوا مع بعض يفتكروا لياليهم سوا لوش الصبح
اكمل و شادي نزلوا من عند بيت علا
شادي…. مش هتروح والدتك واختك بيسالوا عليك
اكمل… اقولهم اي حاجه انا مش قادر اروح وانام ومعرفش علا فين نايمه ولا فين بتاكل ولابتشرب مش قادر اعمل حاجه من غيرها
شادي… طب روح ارتاح وبعدين هنزل معاك نلف
اكمل…..لا روح انت واقولهم اي حاجه وانا هروح الشركه بتاعه علا
شادي… دلوقتي احنا داخلين علي الفجر
اكمل… معلش ريحني وهجيلك الصبح
شادي… زي ماتحب سلام
حازم ونهي في حضنه… وهو بيدخن
نهي… وحشتك
حازم… اوي اوي
نهي… امال مش باين
حازم… لا وحشاني فوق ماتتخيلي تحبي تشوفي
نهي… تؤتؤ.. احنا ننام وبكره طول اليوم نقضيه سوا ساعه متكفنيش
حازم…. حاضر ياقلبي
نهار جديد وحياه جديده علي ابطالنا
في جامعه القاهره وخصوصا في كليه الطب كانت مجموعه من الشباب متجمعين علي مجله فيها اخبار عن غياب ابنه رجل الاعمال حديثه السوشيال ميديا من وقت نجاتها من حادثه العربيه
محمد… صباح الخير ياشباب مدخلتوش المحاضره ليه
طالب… لسه الدكتور مجاش سمعت بالاخبار
محمد… مانت عارف لاعندي شبكه نت ولا مجلات تجي ناحيه بتنا
طالب… بص ياسيدي خد اقرا
وهنا اتصدم محمد لما خد المجله وشاف صوره علا وهنا افتكر هو شافها امتي وقت حادثه العربيه والاخبار اللي كانت عليها
اكمل اول مانهار طلع طلع علي شركه والد علا
اكمل… صباح الخير ممكن ادخل مكتب علا
السكرتيره… اه طبعا اتفضل استاذ اكمل
اكمل… شكرا
السكرتيره… استاذ اكمل مافيش اخبار عن استاذه علا
اكمل… بنظره يأس لسه
هنا دخل اكمل مكتب علا وقعد علي كرسيها وبدا يلمس كل مكان لمسته علا وبدا يدور علي اي حاجه توصله ليها وهنا عينه وقعت علي ورقه وقلم فوق الورقه كان مكتوب فيها اكمل ماليه الصفحه وفي اخر الصفحه بحب اكمل وافتكر اكمل لما كان بيشوف الكاميرات هنا وحازم كان بيكلم علا كانت بتكلمه وهي مشغوله عنه باوراق وكأن بتستمد قوتها من اسم اكمل
اكمل…. وانا كمان بحبك اوى
حازم… صباح الخير ياقلبي
نهي… صباح الورد حبيبي مبسوط ياقلبي
حازم… جدا جدا جدا اهم حاجه عندي اننا نرجع زي الاول
نهي… ان شاءلله نرجع واحسن من الاول
حازم… عندي كام مشوار عاوزك تعمليلنا احلي عشوه ولاكنها عشوه الدخله عشان انهارده هتبدا حياتنا الجديده
نهي… وبعدها هنخرج ولا اي
حازم… لا هنسهر احلي سهره هنا عمرك ماعشيتها بحياتك لازم نحتفل برجوعنا سوا يلا هقوم اجهز وانتي حضري نفسك عاوزك عروسه
نهي… عيوني بحبك وهنا حازم باسها والت*هم شفايفها
حازم…. بحبك
نهي… وانا بعشقك
اكمل خد الورقه اللي لقها في مكتب علي ونزل من الشركه وركب عربيته في نفس اللحظه
كان محمد وصل الشركه وبيسال عمال الامن
محمد… ممكن اقابل والد استاذه علا او خطبها لو امكن
حارس الامن… استاذ اكمل لسه ماشي حالا اهو ياريتك لحقته
محمد… طب عاوز حد ضروري منهم
_مجهول1…. الويابيه نهي هانم رجعت بيتها اخيرا
_مجهول2… حلو خلي عينك عليها ولما ابعتلك رساله بكلمه ابدا تعمل اللي اقولنا عليه
_مجهول 1… تمام اوكي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سجينة الحازم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *