روايات

رواية سجينة الحازم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ديدا الشهاوي

رواية سجينة الحازم الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ديدا الشهاوي

رواية سجينة الحازم البارت الثالث والثلاثون

رواية سجينة الحازم الجزء الثالث والثلاثون

رواية سجينة الحازم الحلقة الثالثة والثلاثون

حازم كان بيستعد ليوم حافل يوم مخططله من ساعه مااكتشف خيانه نهي ياتري هيحصل ايه
حازم جهز ولبس واتشيك كانه عريس في يوم فرحه وودع نهي بالته*ام شفايفها ليصبح عليها
حازم.. يلا بطلي كسل واقومي جهزي البيت وجهزي نفسك عاوزك الليله احلي عروسه عشان بدايه جديده لحبنا وحياتنا
نهي… عيوني ياقلبي خلص مشاويرك ولما ترجع بليل هتشوف نهي اللي بتحبها
حازم خرج كان مبسوط من اللي حصل هروب علا ورجوع نهي ليه حازم حب يعرف اخر التطورات في غياب علا ركب عربيته بيحاول يدور في العربيه مش شغاله
حازم… اوف دا وقته اجيب منين ميكانيكي يصلحها محدش لسه فاتح.. حازم رن علي نهي
نهي… ايوه حبيبي مالك
حازم.. عربيتي عطلت عاوز 🔑 عربيتك لو معندكيش مانع اخلص مشاويري
نهي… ابدا ياقلبي طلع البواب يخدهم
وفعلاحازم خد مفاتيح العربيه بتاعه نهي عشان يخلص مشاويره بيها
اكمل خد الورقه اللي لاقها في مكتب علا ونزل من الشركه وركب عربيته في نفس اللحظه
كان محمد وصل الشركه وبيسال عمال الامن
محمد… ممكن اقابل والد استاذه علا او خطبها لو امكن
حارس الامن… استاذ اكمل لسه ماشي حالا اهو ياريتك لحقته
محمد… طب عاوز حد ضروري منهم
حازم وصل الشركه عشان يطمن علي الاخبار من صحبه علي واتفاجيء ان الامن مانعوه من الدخول
فردا الامن… علي فين استاذ حازم
حازم… افندم بتكلمني انا__ انت اتعميت ولا اي
فرد الامن… لا حضرتك متعمتش بس انا عندي اؤامر من صاحب الشركه ممنوع دخولك
حازم.. بصوت هياج وعصبيه انت بتقول اي دي شركتي زيهم
فرد الامن.. حضرتك اتصرف مع صاحب الشركه اظن ميرضكش تقطع اكل عيشي
وهنا حازم لمح اكمل والشرار بيطق من عيون حازم
حازم.. انا اتمنع من دخول شركتي وهو الاستاذ طايح براحته فيها وبضحكه انتصار دورك جاي اخلص اليوم دا وافؤلك
وعند وصول محمد ابن الست تريزا كان حازم في الناحيه التانيه سامع حوار محمد والامن
محمد.. طب محدش هيجي تاني منهم
فرد الامن.. استاذ اكمل لسه ماشي والحج احمد بيجي بعد العصر
محمد… ياااه هستني دا كله
وفجاءه حازم قرب من محمد
حازم.. انت عاوز الحج احمد ليه
محمد.. عاوز حد من طرف استاذه علا
حازم خد محمد علي جنب طب تعالي انا قريبها لو في حاجه اقدر اعملها
محمد.. مكنش مرتاح من حازم.. مين حضرتك
حازم.. انا ابن عمها خير عاوزهم ليه
محمد… ابن عمها مين
حازم… يهمك ايه الاسم انا حازم ابن عمها ياسيدي
علا كانت نايمه لكن عقلها مشغول من كلام محمد وازي تصلح اللي عملته وفجاءه باب اوضتها خبط
علا… اتفضل
الست تريزا… صباح الخير يابنتي مش قفله ليه الباب بالمفتاح
علا… عشان انتم خلاص بقيتوا اهلي وانا بثق في اهلي
الست تريزا… حببتي الله يجبر بخاطرك انتي فين واحنا فين
علا… متقوليش كده انتم احسن من ناس عايشه ومرتاحه واديكي شايفه
الست تريزا… طب يلا اقومي نفطر
علا… حقيقي ماليش نفس
الست تريزا… لا هتقومي تفطري وكمان مش هنا في الجنينة بتاعتي ورا البيت هنا انا اللي عملها هتحبيها وهترتاحي فيها اوي
علا… بضحكه رضا حاضر
اكمل ركب عربيته ورن علي نهي يطمن
اكمل… ايه الاخبار
نهي.. طب اقولي صباح الخير وحشتيني اي حاجه تشفي بعدي عنك
اكمل.. احنا في شغل يانهي دلوقتي مش بنلعب
نهي.. خلاص متتعصبش كله تمام وعاوزني معاه انهارده نسهر لصبح عشان نبدا حياه جديده
اكمل.. كويس هتعملي زي مااقولتلك عاوز صوت وصوره
نهي… حاضر ياقلبي
اكمل.. خلي بالك من نفسك وبلاش تزوديها معاه اوي
نهي.. بفرحه بتغير عليا
اكمل.. طبعا ياروحي يلا اقفلي ولما الدنيا تمام كلميني
وفجاءه جاله اتصال من شركه الفاتح
اكمل… ايوه
فرد الامن.. استاذ اكمل في شخص اسمه محمد عاوز يقابل حد من طرف الاستاذه علا
اكمل.. مقالكش ليه
فرد الامن.. ابدا ذكرك بالاسم انت والحج احمد بس انت مشيت من هنا وهو جه وحازم بيه كمان جه ووقفه وبيتكلم معاه
اكمل… بخوف.. حازم طب انا جايلك حالا
علا.. الله حلوه اوي ياست تريزا الجنينه دي
الست تريزا… عجبتك هي علي ادي بس بنرتاح فيها انا ومحمد
علا…ست تريزا بتصرفوا منين متزعليش مني لو تجاوزت حدودي في السؤال
الست تريزا… لابدا انتي بقيتي مننا وانا ارتحتلك زي بنتي والله
علا.. شرف ليا اكيد
الست تريزا.. اهو معاش محمد جوزي علي الفلوس اللي بتجيلي من بيع الدره وشغل محمد في الاجازة
علا.. بيع دره اي انتي في حته مقطوعه انتي نسيتي كنت جنبك وانتي بتبيعي محدش اشتري منك خالص
الست تريزا.. اهو ربك بيبعت الرزق علي اد الحوجه
علا… ونعمه بالله
الست تريزا… اقومي اتوضي وصلي ركعتين هنا واقري قران هترتاحي اوي
علا.. بحب ست تريزا انتي حلوه اوي وحضنتها اوي
محمد قلبه انقبض لما سمع اسم حازم واللي حسه حازم انه خاف منه لما قال اسمه
حازم… مالك في اي انا ممكن اساعدك
محمد.. مش مهم هبقي اجي وقت تاني ولسه هيمشي
حازم.. اقف استني انا مش مرتحلك انت مخبي اي
وهنا كان وصول اكمل الشركه اللي لاقي حازم بيتكلم مع شخص
اكمل… بصوت فيه حزم وعصبيه حاازم
حازم… ساب محمد واتجه ناحيه اكمل اهلا ياااستاذ اكمل نورت
اكمل… بتعمل اي هنا وبتحشر نفسك في اللي ملكش فيه ليه
هنا حازم اتعصب وبغضب
حازم… بكره هعرفك مين اللي بيتحشر وفجاءه رفع ايده ولسه هيضرب اكمل لكن اكمل تلاقي ضربته بايد والايد التانيه كانت بترد بلكميه وقعت حازم علي الارض
هنا تجمع الامن ليساعدوا حازم اللي رفض مساعدتهم واقام بسرعه واخد عربيته وهرب من العاملين في الشركه
اكمل بص لمحمد اللي كان التاني بيتفرج عليه وكان مبهور بثقه اكمل وشجاعته
اكمل.. مع حضرتك انا اكمل خطيب الاستاذه علا اقدر اقوم باي خدمه
محمد… كنت عاوز من وقت حضرتك علي انفراد
اكمل.. قلق اوكي ماشي اتفضل معايا فوق في المكتب
محمد.. هو ممكن في عربيتك مش مهم مكتب
اكمل.. باستغراب تمام اتفضل معايا
نهي قامت واستعدت زي مااكمل طلب منها عاوز صوت وصوره لاعترفات حازم اللي نهي هتخليه يقولها بطريقتها بدات تضبط الكاميرا وحطتها في مكان ميخدش حازم منها
واستعدت نهي في المطبخ وعملت كل الاكل اللي حازم بيحبه
نهي… خساره فيك بس اعمل ايه عشان اخد اللي عوزاه منك
حازم ركب العربيه وهرب بسرعه من ضحكه وسخريه العاملين بالشركه
حازم… الله في سماه لافرجك يااكمل الكل*ب وربي لانتقم منك واشفي غليلي منك واقهرك علي حبيبه القلب
والله ياعلا لو مرجعتيش ليا لمو*تك ونهايتك علي ايدي
اكمل.. مع حضرتك اهو بقينا في العربيه ومش في المكتب
محمد… استاذ اكمل حقيقي كلام استاذه علا عليك اقل بكتير من اللي شوفته
اكمل.. بغيره وعصبيه علا انت تعرف علا منين
محمد.. اهدي حضرتك انا جاى ليك انت مخصوص
اكمل… ليه وتعرف علا منين فهمني
محمد… انا اعرف مكان الاستاذه علا
اكمل… بصدمه ايييي
محمد.. اطلع بس بالعربيه وانا هقولك علي كل حاجه
علا كانت مرتاحه اوي في البيت البسيط دا بيت صادق بيت فيه دفء وامان
علا اتوضات وصلت ركعتين لله واقعدت علي سجاده الصلاه في الجنينه البسيطه دي اللي كلها روايح الازهار اللي ماليه المكان علا بدات تدعي ان يجمع شملها باهلها وبخطيبها وان يسامحها علا فضلت تدعي كتير وهي مؤمنه ان نصره ربنا فوق كل ظلم
محمد… وعرفت عنوانكم من المجله اللي شوفت فيها خبر اختفاءها هي مقلتش لينا انها بنت اكبر رجال الاعمال في البلد
اكمل… طب هي عامله كويسه صحتها اخبارها اي
محمد… متقلقش هي بخير وعندنا انا جيتلك عشان اساعدها واساعدكم حرام تبعدوا عن بعض الست علا انسانه طيبه ومتستهلش اللي هي فيه
اكمل… مش عارف اقولك اي انت رديت فياالروح من جديد
محمد… ان شاءلله ترجع الاستاذه علا بالسلامه لبيتها
اكمل… هو انا ممكن اشوفها
محمد… طبعا عشان كده اقولتلك نركب العربيه
اكمل… بلهفه طب يلاااا بسرعه العنوان
حازم عمل مشاويره المهمه استعداد لسهرته مع نهي
حازم… اخلص من نهي واشوف اللي عليه الدور
حازم حاول يرن علي طفاشه لكن موبيله غير متاح حاول كذا مره بس مافيش فايده
اكمل كان مبسوط وفي سعاده ماتتوصفش ان خلاص لاقي حوريته وفجاءه وقف عربيته
محمد… خير ليه وقفت
اكمل… ثواني بس هنزل اجيب حاجه وبعد ربع ساعه رجع العربيه ومعاه بوكيه ورد من كل الانواع اللي بتحبها علا اوي
محمد… بصله وهو بيضحك
اكمل… اي بتضحك علي ايه كده
محمد… مافيش يلا بقي عشان توديلها الورد
في بيت الست تريز كانت علا في الجنينه لابسه اسدال وكانت مستغربه من وجوده فضلت تقرا قران طول اليوم
الست تريزا… ياست علا مش هتتدخلي البيت بقي عشان تاكلي
علا… لا القاعده هنا جميله اوي وشبعانه من ساعه الفطار يابختك ياام محمد علي الجنينه دي
الست تريزا.. لو اقدر اقولك اتفضلي كنت قولتها بس زي ماانتي شايفه مش اد المقام
علا… في سؤال محيرني الاسدال دا بيعمل عندك اي
الست تريزا… دا كان هديه من اصحاب محمد في عيد الام طبعا مكنوش يعرفوا اني ست مسيحيه ومرضناش نقول وفضل عندي لغايه ماانتي جيتي ولبستيه
علا… انتي ست عظيمه ربنا يباركلك في ابنك ويبقي دكتور مشهور
وهنا دخل محمد
انا سامع اسمي بيتقال خير في اي حد تعبان عاوز اكشف عليه
الست تريزا… انت شرفت الدنيا ليلت وانا قلقت يلا ادخل غير هدومك عشان نتغدي الست علا مرضتش تاكل لغايه انت ماتيجي
محمد… وهو باصص لعلا اخبارك ايه انهارده
علا.. الحمد الله بخير
الست تريزا… يلا بقي عشان جوعنا
محمد… طب اعملي حسابك علي ضيف معانا
الست تريزا… ضيف مش تقول يابني ان معاك حد
علا… طب هدخل انا البيت
محمد.. لا استني هو ضيف هيقعد معانا كلنا
علا… باستغراب…. انا مش هقدر اقعد
وفجاءه. دخل اكمل ومعاه بوكيه ورد
اكمل… حتي لو كنت انا مش هتقعدي
علا… بصدمه وفرحه اكمل
اكمل.. جري عليها ايوه اللي سبتيه ورحتي
وهنا محمد شاور لامه عشان يسبهم لوحدهم
محمد… يلا يامي نجهز الغدا ودخلوا البيت وسابو اكمل مع علا
اكمل.. مسك ايد علا بيبوسها بلهفه وحب وعيون ماليه فرح ودموع وحشتيني وحشتيني اوي انا مقدرش اعيش من غيرك افهمي انتي حياتي لو بعدتي عني اموت بعدك بيموتني
علا… بدموع وفرحه حقك عليا انا كنت فاكره بعدي هيحميك
اكمل… شووووو انا عرفت كل حاجه وعرفت اللي حازم اقاله ليكي عاوزك تثقي فيا اكتر من كده
علا… انا وثقه فيك بس انا تعبتك بما فيه الكفايه حبيت ترتاح مني همي
اكمل… لو سمعت كلامك دا تاني مش هسامحك واوعديني لازم نتناقش في كل حاجه ونشوف حل متفكريش لوحدك ولاكاني موجود في حياتك
علا… بنظره حب انت كل حياتي
اكمل… وهو ماسك ايد علا بيبوسها وبنظره شوق بالفعل مش كلام
وفجاءه حضنوا بعض وكل عيونهم دموع
اكمل.. بحبك ياحوريتي
علا… حياتي اكتملت بيك
حازم خلص مشاويره وروح علي بيته واللي كانت نهي مستنياه بجو من الرومانسيه والدلع
حازم… الله الله اي القمر دا
نهي… حمد لله على سلامتك ياروحي
حازم… بحبك يامجنونه مش عارف بتعملي اية فيا بتجيبني لغايه عندك
نهي. وبنظره انتصار دا اقل حاجه عندي
حازم… يااااواد يامتمكن بس ايه الحلاوة دى القميص هياكل منك حته
نهي.. عجبك
حازم… بخبث اه وهيعجبني اكتر لما اقلع*هولك
نهي.. بطل شقاوه نتعشي الاول
حازم… طب جهزي الاكل علي مااغير هدومي
اكمل مكنش عاوز ينزل عينه من علي علا
اكمل… عارفه انا مروحتش من امبارح من ساعه مامشيتي وانا بلف
علا.. بحسره واسف حقك عليا
اكمل… انا عمري مهزعل منك ولا هزعل منك الا لو سبتيني ومشيتي
علا… خلاص يااكمل انا ربنا بعتني هنا مع الناس دول عشان افوء واعرف ان في مشاكل اكتر من اللي بنعيشها
اكمل… كان حاسس بتغير كبير علي علا كانت بتتكلم بثقه واكتر ثبات وهنا دخل محمد اححححم
محمد… احممم العشا جاهز اتفضلوا
اكمل… مالوش لزوم احنا هنمشي بقي تعبناكم بما فيه الكفاية
محمد… ماينفعش كلامك دا
علا… خلاص يااكمل انا حابه ناكل كلنا سوا
اكمل… وهو مبسوط وباصص لعلا زي ماتحبي
وهنا دخل اكمل لبيت محمد اللي اتصدم زي مااتصدمت علا لما شافت صوره الصليب وستنا مريم
وبص لعلا ومحمد
محمد… بضحكه استاذه علا تبقي تحكيلك بقي
وهنا الست تريزا كانت بتجهز الاكل
الست تريزا… بيتنا نور بوجودكم وزي مابيقولوا لقمه هنيه تكفي ميه وبصت بكسره في الارض اكلنا مش اد المقام
اكمل… ليه كدا ياامي اكلك دا نعمه من ربنا وهنا اكمل اول واحد قعد علي طبليه الاكل اللي في الارض جبرا لخاطر الست تريزا
وعلا كانت فخوره باكمل وقعدت جنبه وبدا ياكلها وتاكله ومحمد والست تريزا فرحانين لفرحهم
حازم قعد مع نهي يتعشوا وهي بدلع تاكله
نهي… عملتلك السيفود اللي انت بتحبه والكبوريا كله فسفور
حازم… والله يانهي انت استاذه كنت محتاج الاكل دا وغمز لها
وانتهوا من العشا
حازم… هقعد في الانتريه حصليني عشان نشرب قبل مانبدا سهرتنا
نهي… عيوني
اكمل وعلا والست تريزا ومحمد خلصوا العشا وعلا كانت بتساعد الست تريزا في لم الاكل
اكمل… كان فخور بعلا وتغيرها، الجامد في يوم وليله… اخ لازم اكلم عمي نسيت ابلغه اني عرفت مكان علا
اتصل اكمل بوالد علا
اكمل… عمي لاقيت علا اطمن عليها معايا
الحج احمد… بجد سمعني صوتها اطمن
علا… بابا وحشتيني اوي
الحج احمد.. ياعيون بابا وانتي كمان ليه كده تحرميني منك
علا… حقك عليا يابابا كنت غلطانه
الحج احمد… انسي كل حاجه المهم انك بخير
علا… سلملي علي ماما لغايه مااوصل وطمنها عليا
الحج احمد… حاضر اديني اكمل
اكمل… ايوه ياعمي
الحج احمد.. علا في عيونك لغايه ماتوصلوا
اكمل.. حاضر ياعمي… سلام
مجهول2… ايه الاخبار
مجهول 1.. في البيت من امبارح منزلتش،
محهول 2… طب يلا اعمل اللي قولتلك عليه ومش عاوز اثر ليك بعدها وتختفي لغايه ماانا اجيلك
محهول1… حاضر
حازم ونهي كانوا بيشربوا ويسكروا
حازم… يلا بقي ندخل عشان اوريكي حازم حبيبك
نهي.. بضحكه مسخره يلا شلني
وهنا حازم شال نهي علي ايده ودخلها الاوضه ونيمها علي السرير
حازم… اقل*عي عشان اعيشك احلي ليله
نهي… بس*كر اقل*عني انت
وهنا انقض حازم علي نهي اقل*عها هدومها
حازم…. هعيشك الليله الاخيره وبدا يمار*س معاها العلا*قه بكل قوته وغليانه وغضبه مارس بكل عن*ف ونهي كانت اوقات تتو*جع واوقات مستمتعه وفجاءه راحت في النوم
حازم بنظره انبساط قام عدل نهي ونايمها عار*يه علي السرير
وافتكراللي عمله
فلااااش باااك
نهي… اجبيلك كوبيات، للشرب ولا عندك
حازم… موجود ياحببتي كل حاجه … وهنا حازم بدا يحط منوم مفعوله قوي في كوبايه نهي
نهي… جيت اهو
حازم…. اشربي في صحتك ياقلبي
نهي… تشييييرز ياقلبي ورفعت الكوبايه اللي ادلها حازم وشربتها كلها
حازم…. بخبث… اموت فيك ياقمر وانت سكر*ان
بااااك
حازم بدا يمحي اثر المنوم وتخلص منه في التويليت
وضبط كل حاجه في البيت ولبس هدومه وخد مفاتيح عربيه نهي وطلع من الاوضه
ودخل المطبخ فتح زارير الغاز في البوتجاز وفتح الانبوبه علي اخرها وبدا يقفل شبابيك الشقه كلها والحمام فتح غازالسخان واقفل شباك الحمام والمطبخ واقفل كل الانوار وبص للشقه وامن كل منافذها كلها مقفوله ودخل علي نهي اللي كانت نايمه عا*ريه
حازم…. سلام يااحبي وبعت بو*سه ليها في الهوا
وخرج من الشقه واقفل عليها ونزل وركب عربيتها عشان عربيته عطلانه
اكمل وعلا في جنينه البيت بيضحكوا وكانوا مبسطوين
علا… تعرف يااكمل نفسي اعيش عيشه هاديه مفهاش خوف وقلق من بكره
اكمل… هيحصل بس خلي ايمانك بربنا كبير
علا… ونعمه بالله
اكمل… مش تحكيلي بقي ايه حكايه الست تريزا وابنها محمد ازي دي
علا…. بضحك بدات تحكي قصه الست تريزا وليه عايشه في مكان بعيد
الحج احمد… انا هقوم اصلي ركعتين شكرلله عمره مابيخذلني ابدا
والده علا.. الحمد الله علي رجوعها لينا بالسلامه
جاكي…. وانا هقوم هجهز اوضه علا عشان لما توصل بالسلامة
اكمل… علا في حاجه عاوزه اقولها ليكي ممكن تزعلي مني فيها ومتكلمنيش عارف انها غلط بس كنت مجبر وكنت تايهه
علا… بخوف… عملت ايه يااكمل
اكمل…. بنظره خجل كنت هضعف
علا…. ازي ومع مين
اكمل…. كنت عامل اني ضعفت عشان اعرف اي معلومه عنك
علا… نهي عملت ايه مع نهي
اكمل…. والله ماعملت حاجه هي اللي
علا…. اوعي تكون ن… ت
اكمل…. لا طبعا… بوس*تها بس
علا… بزعل وغضب بس.و قامت
اكمل…. راحه فين وسيباني
علا… داخله جوا
اكمل… حقك عليا والله انا كان ممكن مقولكيش بس انا وعدتك اني مخبكيش عليكي حاجه
علا… رجعت بصتله اوعدني مهما حصل متتكلمش مع الست دي حتي لو بموت ادامك ونجاتي في ايدها اوعدني يااكمل
اكمل… اوعدك ياروح اكمل
علا… والاهم من دا كله انك تستغفروتطلب السماح من ربنا مش عشان ا ي حاجه نوصلها لازم نغضب ربنا
اكمل.. حاضر
علا.. وي حاجه كمان لا حاجتين
اكمل… حبيبي يؤمر وانا انفذ
علا… مش عاوزه فرح
اكمل… هنتجوز سوكيتي مثلا
علا…. لا نلبس عريس وعروسه عشان نتصور ونعمل سهره علي ضيق لعيلتك وعيلتي وبعدها نطلع عمره
اكمل… قام وهو باصص لعلا اللي تؤمري بيه
علا… اه وكمان عاوزه اتحجب
اكمل… يااه ياعلا كنتي فين من زمان
علا… وهشتغل معاك
اكمل… طب وابوكي
علا… ماهو هندمج شغلنا سوا
اكمل… حاضر
ااهم حاجه قبل دا كله
اكمل… اؤمري
علا… الست تريزا ومحمد يكونوا معانا
اكمل.. بغيره.ازي دي حضرتك
حازم ركب عربيه نهي ومشي وهو مبسوط وفرحان خد حقه من نهي
وهو سايق حاسس بالعربيه بتفلت منه وهو سكر*ان
حازم… هي دي عربيتي ولا عربيه نهي حازم مش عارف يسيطر علي العربيه فجاءه العربيه مفهاش فرامل بدا يصرخ
حازم….. اااااه العربيه فضلت ماشيه مش عارف يوقفها لغايه ماخبطت في كشك وانفجرت العربيه واتقلبت
…. الو.. الو عمليات حول
….. جاري التحويل وقوع أنفجار وحريق بمسكن وجاري البحث والاستعلام عن بيانات الحريق والمسكن
علي الطريق لجنه
الو.. الو… حول.. انفجار عربيه علي الطريق وتم تبليغ الاسعاف
اكمل وعلا كانوا مبسوطين
اكمل… مش يلا بقي الوقت اتاخر والطريق وحش
علا… ماشي هقوم اجهز
محمد… خليكوا والصبح امشوا الطريق وحش
علا.. ازي بس مش هينفع
الست تريزا… انا وانتي في اوضتك ومحمد واستاذ اكمل شباب مع بعض يتصرفوا عشان خاطري خليني اشبع منك
علا… قربت من الست تريزا حاضر وحضنتها
الست تريزا… هتوحشيني اوي يااعلا
وفجاءه موبيل اكمل رن
اكمل…. ايوه ايمن سامعك.. اي طب احنا جايين فورا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سجينة الحازم)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *