رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر البارت الحادي والعشرون
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الحادي والعشرون
رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الحادية والعشرون
انا معدتش عايزك طلقني ي ياسين و.
امسك فكها بيده وهو يضغط على يدها بيده ويده الأخرى تعتصر خصرها بعنف جن جنونه لا يتوقع في أقصى تخيلاته ان تبتعد عنه و تصبح لغيره ..
ياسين بغيرة ذي م جوازنا مكنش بمزاجك
طلاقنا برضو مش هيكون بمزاجك . انتي مجبورة غصب عنك تفضلي مراتي ليا وبس . باسمي انا وبس
انتي لدلوقتي شوفتي حبي و حنيتي بس لسا مشفتيش جنوني
ومن بعد النهارده معدتيش هتتصرفي بمزاجك
حور بدموع سبني ي ياسين انت بتوجعني بطريقتك دي
طب اهدا عشان نتفاهم بس
ياسين بغضب انتي مخليتش فيها تفاهم
بس انا السبب بسبب دلعي ليكي انتي اتجراتي وفكرتي انك في يوم ممكن تبعدي عني بس محسبتهاش صح ي حور
حور آسفة بس سبني ي ياسين انا عايزة بابا
ياسين بحدة اركبي السيارة يلا ومن غير نفس فاهمة
ركبت السيارة خوفا من تحوله المفاجي هذا الذي هي السبب فيه
ركب بجانبها وهو يسوق بسرعة مرعبة .
بعد. وقت
ياسين بحدة انزلي
ارتجفت وترددت لكن حسمت أمرها وخرجت امسكها من يدها واخرجها بسرعة وهو يجرها داخل هذا المنزل اغلق باب المنزل بعنف ارتعشت من الخوف ماذا ينوى ان يفعل بها ياسين.
صعد الي الأعلى وتركها تنادي بإسمه لكنه تجاهلها وصعد للأعلى حاولت فتح الباب وجدته مغلق اوتاوماتيكي
صعدت خلفه
حور ياسين أوقف هنا انا بكلمك ياسين
احتجزها بين الحائط هو المفروض اعاقبك ازاي ي حور على كل الكلام ال قولتيه
حور وهي تبتلع ريقها بتوتر من قربه
انا مقولتش حاجه غلط . هو ده المفروض يحصل
انا و انت صعب نكمل مع بعض .
ياسين ليه
حور بحزن ده ال لازم يحصل ي ياسين طلقني و خلي كل واحد يروح في حال سبيله
ياسين انا جعان اعمللي حاجة اطفحها
حور ياسين.
ياسين المطبخ تحت على ايدك اليسار
لم ينتظر ردها تركها وذهب الي الحمام وهو لا يعلم سبب هذا التغيير في حالتها .
تنهد بضيق وهو يلبس ملابس خفيفة
نزل لعندها وهو عازم للمعرفة سبب. هذا التغيير في حالتها لكنه تفاجاءة عندما سمع صوت بكاءها
هو مش راضي يطلقني اعمل اي ي مراد
انا حاولت معاه بعدت عنه اسابيع وشهور بس هو مطلقنيش
طلبت منه بكل تحضر نطلق بس هو مرضاش اعمل اي
ياسين بغضب لا متعمليش انا ال هعمل
وقع قلبها والهاتف أرضا يبدو انه سمعها تتحدث مع مراد
انخلع قلبها. وهي ترى الجانب الاخر من شخصيته بان الخوف والرعب عليها حاولت الحديث لكنه عالجها بصعفه اوقعتها أرضا من شدتها . ااه
ياسين بألم والغيرة تنهش في قلبه
كنتي قولي انك رجعتي حنيت لحبيب القلب ي ***
لسا بتحبيه ولسا عايزاه عشان كدا طلبتي الطلاق مني جاوبيني
ليه تعملي فيا كده انا عملتلك اي . جاوبي
حور ويكاد تفقد وعيها من الخوف . انا انت فاهم غلط
ي ياسين انا
ياسين وهو يصفعها مرة أخرى انا برضو ال فاهم غلط ولا انتي ال *** مش مصدق انك تعمل فيا كده ي حور بس كلكم شبه بعض مفيش حد منكم نضيف ابدا انا بكرهك وبكره أمثالك
سحبها من يدها للخارج مش عايزة الطلاق حاضر هطلقك
انتي طالق ي حور طالق
ورماها خارجا من حياته ومن منزله وهو لا يستطيع التنفس لا يصدق انها خدعته و تلاعبت بمشاعره
ياسين بألم وهو يبكي لأول مرة في حياته ليه ي حور
انا كنت فاكرك غير .
تحاملت على نفسها تبكي وتنتهب بصمت
نالت م تريد طلقها وانتهى الامر اصبح بأمان بعيد عنها
اغلقت على نفسها تبكي بصمت . غصب عني ي حبيبي ….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)