روايات

رواية عذاب الحب الفصل العاشر 10 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب الفصل العاشر 10 بقلم دنيا محمد

رواية عذاب الحب البارت العاشر

رواية عذاب الحب الجزء العاشر

رواية عذاب الحب الحلقة العاشرة

نور بابتسامة.. صباح الخير
فهد وحور.. صباح النور
نور بذوق.. الف سلامة عليك ي مستر فهد.. والف سلامة علي حضرتك
حور بابتسامة.. الله يسلمك وقوليلي حور عادي
فهد بشكر.. تسلمي الله يسلمك
فهد بتساؤول لحور.. اومال فين حسن؟
حور.. حسن حجز اوضة وشكله نايم
ودخل حسن
حسن بضحك.. مين بيجيب في سيرتي
وجري ع فهد بحب حضنو
_ الف سلامة عليك ي صاحبي
فهد بحب.. الله يسلمك ي ابو علي
حسن بحب.. عاملة اي ي نور
نور بابتسامة.. الحمد لله انت اي اخبارك
حسن.. بخير
فهد.. هو انا ممكن اخرج امتي
حور.. ممكن بعد يومين انت عمليتك مش ساهلة برضو
فهد بعصبية.. لا انا مبحبش قعدة المستشفيات اكتبولي علي خروج
حسن.. مش احنا الي نقول الدكتور هيجي ويقول انك اتحسنت ولا لا
وحسن طلب الدكتور وجه يكشف علي فهد
الدكتور بابتسامة.. لا دحنا عال العال وحضرتك اتحسنت جدا وتقدر تخرج طبعا بس ممنوع المجهود ياعني اسبوعين كده وترجع حياتك الطبيعية
حور بتساؤول: هيغير الجرح طبعا
الدكتور.. اه اكيد لو تعرفي حضرتك تغيرهولة
حور اومأت براسها.. اه اكيد
الدكتور.. تمام اوي كده تقدرو تخرجو من المستشفي والف سلامة ل فهد بيه
فهد بابتسامة.. الله يسلمك
حسن دفع المصاريف وكتبو علي خروج لفهد. وطلعو ركبوا العربية بس حسن الي ساقها ونور قعدت جنبو وفهد وحور ورا
. فهد بهمس.. طبعا مفطرتيش؟
حور بكسوف.. مخدتش بالي معلش بس لما نروح هنفطر انا وانت
فهد بتمتمة.. انا هربيكي
وحسن روح وفهد وحور
فهد بتساؤول: طب اي انزلو افطرو معانا
حسن.. لا انا هفطر مع نور ونا بوصلها
فهد ابتسم بخباثة.. امم ماشي ربنا معاك ي بطل.
وحور سندت فهد ودخلت الفيلا
الخدامة بترحيب زغرطت: نورت البيت ي فهد بيه الف سلامة
فهد بابتسامة.. الله يسلمك ي امو محمد
الخدامة.. تشكر يا بيه
حور.. حضري بس الفطار معلش عشان مفطرتاش
ام محمد: تحت امرك ي هانم
ومشيت ام محمد وحور سندت فهد لحد ما طلعوا جناحهم
فهد بضحك.. يااه كنت ممكن اموت ومشوفش الاوضة تاني
حور بغيظ: بعد الشر عليك وبطل الكلام ده ي فهد احسنلك
فهد بضحك.. والله ماشي
فهد بطلب.. تعالي بس ساعديني اخد دش وغيريلي الجرح
حور بكسوف.. هو لازم ياعني
فهد بستغراب.. حور في اي هو اي الي لازم اهاا انتي مكسوفة ههه انا جوزك ي حور والله يلا
حور اومأت براسها وقامت مع فهد ساعدته يستحمي وغيرتله علي الجرح وخرج
حور.. استناني هنا لحد ما اخد شور بسرعه واطلعلك
فهد هز راسو
عند حسن ونور
حسن: اتفضلي يلا كلي عشان تبقي مصحصحة
كده
نور بتساؤول: هو مفيش شغل انهاردة
حسن: اه انهاردة اجازة بس انا هروح اشوف كام حاجة وهروح
نور.. تمام شكرا علي الاكل
حسن بحب.. علي اي بالهنا والشفا عليكي
نور ابتسمتلو
حسن بتوتر: نور
نور بصتلو.. نعم
حسن بارتباك.. كنت عاوز اقولك كده ع حاجة
نور بستغراب.. اي هي قول
حسن بحب.. تتجوزيني؟
نور شرقت في الاكل
حسن طبطب علي ضهرها: علي مهلك
نور بصدمة.. انت قولت اي؟
حسن بحب وابتسامة.. تتجوزيني
نور بخجل.. اي الي مخليك بتقول كده واشمعنا انا
حسن بضحك. وحب.. عشان انا بحبك ي نور والقلب رايدك انتي
نور بكسوف.. طب انا ليا اهل تقدر تتكلم مع بابا ولو هو وافق ابقي انا موافقة
حسن بفرحة.. افهم من كده انك موافقة
نور هزت راسها بخجل
حسن كان فرحان جدا
عند فهد وحور
حور طلعت من الحمام واخدت الصنية من الخدامة
بتعمل سندوتشات لفهد
وفهد باصللها بحب
حور بصتلو وقالت: ااي بتبصلي كده لي؟
فهد بحب.. انا عمري ما هلاقي زيك ربنا يخليكي ليا علطول واقفة جنبي وبتساعديني وكفاية خوفك ولهفتك عليا
حور بحب وحضنت فهد: فهد انت كل حاجة ليا ابويا واخويا وجوزي وكل حاجة انا ونت ملناش غير بعض
فهد بعشق.. ربنا يخليكي ليا ي كل عمري
حور بحب همست في ودانه: خف انت عشان القمر عيد ميلادة بعد اربع ايام
فهد بستغراب: عرفتي منين عيد ميلادي
حور بحب: من بطاقتك ي قلبي كل سنة ونت طيب
فهد بحب.. ربنا يديمك ليا ي اغلي ما ليا
حور باست فهد من خده برقة واكلته
وفهد خلص اكل واخد حور في حضنه وطفي النور وراحو في النوم من كتر الارهاق والتعب
بليل
فهد صحي من النوم قام وبص علي حور
فهد: حور
حور بنوم.. امم
فهد بضحك.. قومي ي كسلانة يلا عشان نتعشي وبعدين احتا نمنا كتير
حور بتعب.. محنا تعبنا انهاردة جامد
فهد: معلش يحوري يلا بس
قامت حور وغسلت وشها وفهد كذالك
واتعشوا وقعدو مع بعض يتفرجو ع فيلم وفجأة حور حست بتعب في بطنها وقامت جري علي الحمام ترجع
فهد رغم تعبه قام وراح وراها يشوفها
فهد بقلق: مالك ي حور
حور طلعت من الحمام بوش ساحب وتعب
حور لسه هتتكلم وقعت اغمي عليها
فهد بخوف.. حور
وشالها رغم ان الجرح واجعه بس مهتمش وطلع حور الاوضة ونايمها علي السرير وطلب الدكتورة
وبعد شوية جت الدكتورة وكشفت عليها
الدكتورة بابتسامة: مبروك ي استاذ المدام حامل في شهر
فهد بسعادة وفرحة.. بجد ي دكتورة
الدكتورة.. طبعا
فهد شكر الدكتورة ووصلها ورجع ل حور لقاها قامت
حور بتساؤول.. اي الي حصل
فهد: تعبتي واغمي عليكي وجبت الدكتورة تكشف عليكي وهتبقي اجمل مامي ي حوري
حور بدموع.. بجد بجد ي فهد انا حامل
فهد بحب.. ايوة ي روحي
حور بفرحة شديدة.. هيبقي ليا طفل منك ي فهد قطعة مني ومنك
فهد بحب: ربنا يخليكي ليا ي روح قلبي والف مبروك لينا
حور بحب.. الله يبارك فيك ي حبيبي
تلفون فهد رن وكان حسن
فهد: الو محضرلك حتت خبر
حسن بفرحة.. ونا كمان محضرلك مفجأة
فهد بحب.. طب قول اي هو
حسن.. انا هتقدم ل نور
فهد بصدمة: يابن اللعيبة
حسن.. طب ونت؟
فهد بضحك: هتبقي عم ي حسن
حسن بعدم فهم: مش فاهم
فهد: انت غبي يالا حور مراتي حامل
حسن بفرحة وصدمة.. اي الف مبروك ي وحش
فهد: الله يبارك فيك
وقفل مع حسن وبص ل حور
حور بجوع: فهد
فهد: نعم
حور: انا جعانه
فهد بصدمة؛ نعم؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عذاب الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *