روايات

رواية احببت خادمة الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد

رواية احببت خادمة الفصل الثامن 8 بقلم دنيا محمد

رواية احببت خادمة البارت الثامن

رواية احببت خادمة الجزء الثامن

احببت خادمة
احببت خادمة

رواية احببت خادمة الحلقة الثامنة

فيروز بصدمة: بتحبني بتحبني امتي وازاي انت لسه عارفني من كام يوم
طاهر: هو ده الي بفضل اسالو لنفسي ازاي حبيتك ونا لسه شايفك من كام يوم بس هقولك طبعا حبيتك لي حبيتك عشان جميلة محترمة وامينة بتخافي علي اختك وشرفك حتي لو. بتشحتي عمرك ما تضيعي شرفك واحترامك لحد ولا بتتذللي لحد
فيروز
طاهر انا عمري ما اعمل اي حاجة حرام ولا وحشة عشان خاطر الفلوس ولا حتي بحبك عشام فلوسك
طاهر
انتي بتحبيني ي فيروز
فيروز
مش عارفة
طاهر برفعة حاجب
والله مش عارفة ازاي
فيروز بتردد
ءء اه ي طاهر بحبك بس اكيد مكنتش هظهر مشاعري ولا اي حاجة تبين اني بحبك لان فيه مسافات بيني وبينك
طاهر
فيروز انتي مراتي ياعني مفيش مسافات عادي وزي ما قولت ف الحفلة تحت ان ابويا اتجوز سوزان دي زهي بتبيع مناديل ف الاشارات انتي متخيلة
فيروز
ونت بقا بتكمل مسيرة ابوك
طاهر
لا ي فيروز هو حبها واتجوزها ونا حبيتك واتجوزتك ودلوقتي انتي مراتي علي سنة الله ورسولة ياعني نفيش حاجة اسمها طبقة عالية وطبقة منخفضة
فيروز
تمام هخش الحمام
طاهر
ماشي خدي راحتك
عند ياسين
ياسين
انزلي اعمليلي شاي ي اسماء
اسماء
حاضر
نزلت عملت اسماء الشاي وراحت ل ياسين
ياسين
قدمتلك ف مدرسة كويسة جدا وهجبلك المدرسين لحد البيت وبكرا عندك درس الساعة 2
اسماء بكسوف
متشكرة جدا ي ياسين بيه مش عارفة اقولك اي مكنش له لزوم كل ده
ياسين
بلاش بيه ده. اولا ثانيا متقوليش حاجة عادي ولازم اعلمك احين تعليم انتي تستاهلي اكتر من كده
اسماء
بجد عمري ما شوفت جدعنة كده بجد ربنا يخليك يارب
ياسين بحب
ويخليكي ليا ي سوسو
اسماء بكسوف
اي سوسو دي اسمي اسماء
ياسين
لا اسمك سوسو
اسماء
كنت ماشية امبارح لقيت واحد بيقولي اي ي جامد ف اتكسفت اوي ومشيت راجل كبير كده شتمو وخدلي حقي ربنا يباركلو
ياسين
انتي مش معاكي تلفون اي حاجة تحصل زي كده تررني عليا فورا
اسمااء
انا اسفة بس انت مش عندي ف الموبيل
مسك ياسين فونها وحط رقمه عندها ورن علي نفسه وقفل عشان يتسجل
ياسين
كده تمام ياريت بقا تتصلي بيا لو حصلت اي حاجة
اسماء
ح خاضر هروح اوضتي بقا
ياسين
يلا
عند فيروز خرجت من الحمام وهي لابسة قمي’ص نوم ابيض رقيق قصير شوية وعليه روب
طاهر اول ما شافها اتصدم من جمالها هو عارف انها جميلة بس مش للدرجة دي
طاهر
اي الي انتي لابساه ده
فيروز بكسوف
عادي
طاهر
عادي اي دانتي زي القمر ي فيروزي
فيروز سكتت بكسوف
طاهر
افهم من كده انك موافقة تبقي مراتي؟
فيروز هزت راسها بكسوف
طاهر ابتسم وشالها وحطها علي السرير بهفة واصبحت فيروز زوجته قولا وفعلا
تاني يوم صحي طاهر وكان فونه بيرن
طاهر: االو
سوزان
انا عاوزة ارجع بيتي
طاهر بخبث
ومالو ارجعي براحتك حد مانعك
سوزان بصدمة
ده بجد
طاهر
طبعا ارجعي ده بيتك
سوزان
تمام بس مايا هتقعد معايا هي وسهي
طاهر
ومالو ينورو برضو
سوزان
تمام هاجي علي النهاردة بليل
قفل طاهر وبص علي فيروز الي نايظة وشعرها علي وشها بعد طاهر شعرها من علي وشها وبص لملامحها البريئة وشوية وقانت فيروز واتكسفت من بصات طاهر
طاهر
صباحية مباركة
فيروز بكسوف
الله يبارك فيك
قامت فيروز تاخد شور بعد ما طاهر خلص ونزلوا
اسماء بحب
صباحية مباركة ي حبيبتي الف مبروك
طاهر وفيروز
الله يبارك فيكي عقبالك
اسماء
يارب
ياسين
قريب
الكل بصلو الا طاعر بصلو بخبث
قريب اي ي حبيبي
ياسين
قريب هنزل شغلي
اسماء ضحكت
طب يارب
فطروا كلهم وبليل جت سوزان ومايا وسهي
سوزان
نورت بيتي والله
طاهر
طبعا اومال.
مايا
روحي اعمليلي كوباية شاي ي فيروز
طاهر بسخرية
والله دي مراتي مش الخدامة الي جبتها مامتك
مايا سكتت بغيظ وامها شدتها وطلعوا اوضتهم
سوزان بصت ل فيروز بقرف
ويترا بقا طلعت بنت بنوت ولا لاء
طاهر
ليه ي سوزان هانم مفكرة ان الكل شبهك وزيك ياعني هي مش ب البجاحة اها تجيب عشيقها البيت وقدام جوزها زيك كده بس معلش بقا فيروز انضف منك مليون مرة
سوزان
انا هعلمك ازاي تبقي تكلمني كويس
طاهر
ابقي بقا
عند ياسين نده اسماء وطلعلتو
ياسين
عاوزك ف موضوع
اسماء
اي هو؟
ياسين
انا بحبك
اسماء
ايه؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت خادمة)

اترك رد

error: Content is protected !!