روايات

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الثاني 2 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الثاني 2 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 البارت الثاني

رواية العنيدة والشرس 3 الجزء الثاني

العنيدة والشرس 3
العنيدة والشرس 3

رواية العنيدة والشرس 3 الحلقة الثانية

تاليا شافت اللي خاله الد*م ينشف في عروقها
… بابا
ادهم كان بيبص عليها بغضب وكان رايح يزعق ليها بس ديب وقف في النص بينهم
ديب… عمو لوسمحت لينا بيت بلاش هنا
ادهم بصلو بغضب
ديب… عمو عشان خاطري اهدء
وبص علي تاليا بمعني اهدي انتي كمان
تاليا كانت خايفه من ادهم اوي
ادهم سابهم وراح علي البيت
ديب بهدوء… تاليا يلا نروح
تاليا… بعند… عندي سباق
ديب بهدوء… انا هعتبر نفسي مسمعتش حاجه ويلا
تاليا بعند… وانا قولت عندي سباق
ديب بهدوء ماقبل العاصفه… يلا ياتاليا
تاليا سابتو واقف وراحت ركبت الموتسكل ولبست الخوزه وشغلتو وفضلت تفرمل عشان بدا السباق
ديب…. يعني كدا تمام وطلع و*لعه من جيبه وشد تاليا من علي الموتسكل بقوه لدرجه انها وق*عت في الارض
وو*لع ورمها علي الموتسكل
الموتسكل انف*جر
تاليا قامت بغضب… ايه اللي هببتو دا
ديب مردش عليها وفضل واقف بيبص علي الن*ار
تاليا بغضب ولا وعي ضر*بت ديب بلقلم قدام الكل
الكل بصو بصدمه عليهم
ديب بصلها بغضب كبير جداااا
تاليا بغضب… انت متخلف انا بكلمك انا مش عارفه فارد نفسك عليا ليه انا مابحبكش فاهم يعني ايه مابحبكش مش قابلك ايه انت مابتفهمش
ديب بغضب كبير… وهب قلم نزل علي وشها خاله يجيب د*م من كل مكان
تاليا بوجع… بصتلو والدموع متحجره في عيونه وكانت صدمه ليها لان اول مره ديب يضر*بها قدام اي حد
ديب بغضب…. متنسيش اني جوزك فاهمه
تاليا بدموع…وغضب… طل*قني مش عاوزك طل*قني
ديب اخد نفس واتكلم… انتي طا*لق
وسابها ومشي
تاليا كانت مصدومه فعلا معقوله ديب قدر يقولها ويط*لقها
❤❤❤❤❤
في ايطاليا
كان بيجهز عشان الحفله
رن فونه
شرد لما شاف الاسم
هو… الو
تارا… وصلت
فهد… اه الحمدلله
تارا بدموع مكتومه… طيب سلام
فهد بضيق… تارا استني
تارا بحزن… خير
فهد اخد نفس وطلعو… اول مارجع هط*لقك انا ميردنيش انك تفضلي علي زمتي غصب عنك
تارا بحزن… تصبح على خير وقفلت
فهد بحزن… وانتي من اهله
كمل لبس ونزل
في الحفله
الكل رحبو بيه وانه هو الزعيم بتاعهم بتاع الشله والكل بيحبو
جات بنت عليه وحضنتو
فهد كان مدايق لانه كدا بيخون تارا حتي لو متجوزها غصب عنه هيا بردو ليها حقها
عليه من حقها انه ميخونهاش
بعد البنت عنو
الحفله بدات وكل واحد اخد حبيبتو وراحو يرقصو سوي
البنت… ففهودتي تعال نرقص
فهد بضيق… مش قادر مره تانيه يا لانا
لانا… بتصنع الزعل… مش مكلماك تاني وعملت نفسها زعلانه
فهد ادايق… انه زعلها… خلاص يلا
وقامو يرقصو سوي
بس مكنش فرحان
لانا كانت بتمايل عليها وهو كان مدايق
فهد راح قعد ولانا قعدت جانبه… فهد مالك حساك زعلان
فهد… مفيش بس تعبان من السفر
لانا… انا انهارده هنسك كل تعبك
فهد مفهمش قصدها ايه
بس مسالش
الحفله خلصت وفهد طالع اوضته
غير هدومه وكان رايح ينام
الباب خبط
راح يفتح لقها لانا فهد استغرب انها كانت معاه من شويه ايه جابها تاني
لانا زقت فهد جوه ودخلت وقفلت الباب
فهد… في ايه
لانا رمت شنطتها علي الارض وقربت من فهد… بدلع… انت بتاعي انهارده
فهد بغضب… لانا اخرجي بره
لانا غز*ت فهد با*بره بتاعت دبوس كان فيها مخد*ر غر*زتها في رقبتو
فهد بوجع… ااه وواغمي عليه
لانا بخبث… مش قولتلك انت بتاعي انهارده ههههههه
❤❤❤❤❤
عند ديب
راح البيت بتاع الصياد
دخل بغضب كان وشه احمر من كتر الغضب
عليا لما شافتو كدا خافت… ياستر استر يارب ياستر استر يارب في ايه
تارا كانت نزله قبلتو علي السلم… في ايه ياابيه
ديب مردش عليها ودخل اوضته
دياب وادهم… كانو في المكتب
ريناد برعب… فين تاليا
ادهم ودياب خرجو علي صوتهم
دياب… في ايه
عليا برعب… ديب شكلها و*لعه بينهم
ادهم بغضب… البت دي مش هتجبها لبر ابدا
ولازم تتربا
ديب طلع اوضته وجاب شنطه هدوم ولم هدومه فيها ونزل
ريناد بخوف… رايح فين
ديب… اسالي بنتك وسابهم ومشي
ادهم رن علي تاليا لقها داخله اكنها غايبه عن الوعي
في الجنينه قبلت ديب وشافتو وهو عامل زي التور الهايج مابصش عليها وركب عربيتو ومشي بسرعه كبيره
دخلت اول مدخلت ادهم ضر*بها بلقلم وقعت في حضن دياب
دياب اخدها في حضنه من جنان ادهم
ريناد بدموع… وخوف… ادهم
ادهم بغضب… مش عاوز حد يدخل ومسك تاليا من دراعها بقوه… ايه اللي حصل بينكم
تاليا بوجع… اااه
دياب شدها من ايده… بغضب… في ايه ياادهم سيبها
ادهم بغضب… بنت 🐕دي اكيد عامله حاجه كبيره
دياب… اصتبر ياخي نشوف في ايه تاليا حبيبتي في ايه مش اني بابا حبيبك
قوليلي ومحدش هيقدر يقرب منيكي
تاليا بدموع… ديب طل*قني
الخبر وقع عليهم كلهم كالصاعقه
دياب بصدمه… ليه
تاليا بدموع وشحتفه… عشان عشان ضر*بتو قدام الكل بلقلم
بس ولله ماكان قصدي اعمل كدا وهو برضو ضر*بني قدام الكل وفضلت تعيط
في حضن دياب
عليا بصدمه… ضر*بتيه
ادهم انفتح فيها بغضب… وزعيق…. دا اقل واجب عملو معاكي انتي عاوزه كس…ر رقبتك وصلت بيكي انك تمدي ايدك علي جوزك ها طول عمرك انانيه مابتحبيش غير نفسك ديب اداكي كل حاجه انتي عاوزها كان بيقف قدامي وقدام الكل عشانك لما كنتي بتستفزيني وابقي عاوز اضربك كان هو اللي يقف في النص بينا طول عمره بيحبك كان بيجبلك الحاجه قبل ماتطلبيها جابلك الموتسكل وانا مكنتش موافق بس هو وراح ابن ال🐕دا جابو ليكي عشان انتي بيتحبي تركبي موتسكلات كان بيداري عليكي لو كنتي طلبتي نجمه من السما كان مستعد يجبها ليكي بس انتي متستاهليش ابدا الحب دا انتي عاوزه اللي يديكي علي دماغك
تاليا بدموع… بس دا حقي
ادهم بغضب اكبر…. حقك امال فين حقو هو ها هو ابن 🐕مهمتو انه ينفذ لينا اللي احنا عاوزينو وبس صح وهو في الز*باله كل دا عشان بس بيحبك مفكرا ان حبه ليكي دايما هيشفع ليكي تبقي هبله ومابتفهميش اللي بيحب حد بيضحي عشانه بس انتي ماحولتيش حتي تقبلي حبه كنت كل شويه تقولي ليه مش بحبك مش قبلك مش عاوزك صح وهو كان بيستحمل كلام الس*م دا عشان ايه عشان بيحبك بس ومش عاوز يزعلك ديب اللي الكل بيعمل ليه الف حساب تيجي بت زيك تهينه وتهين كرامتو كاراجل وتمد ايديها عليه قدام الكل تبقي عاوزه ق*طع رقبتك
روحي رجعي جوزك احسن قسم بالله العظيم لتشوفي مني وش عمرك ماشوفيته في حياتك
انتي فاهمه بزعيق
تاليا اتنفضت في حضن دياب من صوت ادهم… ف فاهمه
ادهم بصلها بقرف وسابها وطلع
ريناد بوجع… ليه كدا ياتاليا ليه
تاليا بدموع وقعدت في الارض
… ولله كان غصب عني عملت كدا
عليا بدموع… ولدي اني عاوزه ولدي دياب رجعلي ولدي
تارا حضنت عليا بدموع وكانت خايفه عليه
❤❤❤❤❤
عند ديب
راح بيت وفتح الباب ودخل اول مادخل فضل يك*سر في كل حاجه كانت قدامه بغضب ودموع… تالياااااا ليه عملتي كدا
كان فعلا عامل زي التور الهايج اللي مابيرحمش حد وفضل يعيط بحرقه… ويضر*ب في نفسو… ازاااي قدرت تقولها ازااايييييييييي
ازاي قدرت تنطقها ااااااااه
ديب دخل الجنينه بتاعت البيت ورام الجاكت في الارض ونط في المايه
في حمام السباحه
وفضل كدا
❤❤❤❤❤
تاليا قامت طلعت جابت مفتاح عربيه ونزلت احت مشوار
وصلت عند بيت وفتحت بالمفتاح ودخلت لقت البيت عباره عن ساحه من الد*مار
طلعت تدور عليه في الاوض بتاعت البيت ملقتوش بخوف نزلت ودحلت الجنينه لقت جسمه تحت المايه مي*ت
تاليا برعب… ددديب ونطت في المايه دي
بس هيا مابتعرفش تعوم وو

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *