روايات

رواية زواج غصب الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب البارت الرابع

رواية زواج غصب الجزء الرابع

رواية زواج غصب الحلقة الرابعة

بعد مرور الايام وجه معاد الفرح
جميله بدموع: ماشاء الله
ليان: ماما علشان خاطري بلاش عياط
جميله: انتي الي شكلك حلو اعملك ايه يعني
ليان: مروه خليها متعيطش بقه
مروه: طنط انتي مش فرحانه متعيطيش بقه
ليان: عقبالك يامروه
مروه: ربنا يخليكي بس ليه معزمتيش صحابنا الي في الجامعه
ليان: احم مروه مش عيزاكي تتصدمي لما تشوفي العريس
مروه: ليه في ايه هيطلع اخويا مثلا
ليان: انيل
مروه: ينهار ابيض هيطلع ابوياااا
ليان: ابوكي ايه اسكتي
جميله: العريس وصل تعالو يا بنات
ليان: يلا

 

 

بعد شويه
«««««««««««
احمد صاحب يونس: اقفلي بوقك الدبان كله دخل
مروه وهي باصه للعريس بصدمه: ها
يونس: ايه الحلاوه دي
ليان بكسوف: انا انا هنزل
يونس: والله وهتركبي مواصلات للقاعه ولا ايه
ليان: ططيب متوترنيش
يونس: خلاص خلاص خدودك قربت تطلع طماطم
ليان: نيننيني ليه ارض زراعيه
يونس: هههههه
بقلمي/menna moharam
بعد شويه
«««««««««««
♡بارك الله لكما وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير♡
ليان بدموع وحضنت مامتها جامد: متسبنيش يا ماما
جميله: ماانتي هتبقي تجيلي يا حبيبتي
ليان: لا مش هسيبك لا
جميله: ههههه يا هبله مااحنا هنشوف بعض هو انتي في بلد وانا في بلد
لقاء: مبروك يا يونسm
يونس: الله يبارك فيكي يا ماما
لقاء: مبروك يا ليان
ليان: الله يبارك فيكي يا حبيبتي
مروه حضنت ليان جامد: والله مافاهمه اي حاجه
ليان: هفهمك في الجامعه بس محدش يعرف ها

 

 

مروه: ماشي
احمد: عقبالنا
مروه: يابني هو انت تعرفني في ايه وكمان ماشي ورايا زي خيالي
احمد: مدلوق اوي صح
مروه: جداااا الصراحه
بعد شويه كانو خلصو الفرح وكل واحد روح بيته
ليان: احم ا اوضتي فين
يونس: اهي نامي انتي في اوضه النوم وانا هنام في اوضه الاطفال
بقلمي/menna moharam
ليان: تمام تصبح علي خير
يونس: وانتي من اهله وتلفونه رن فجاه
ليان: مين ده الي بيتصل دلوقتي
يونس: دي يارا
ليان: مم تمام
في اوضه ليان
ليان في بالها: يترا فعلا يارا اتغيرت ولا بتكدب عليك يا يونس يارب تكون بتحبك زي ما بتحبها
عند يونس
يونس: الو يا حبيبتي معلش كنت في فرح صحبي
يارا: تمام يا حبيبي ولا يهمك
يونس: انتي كويسه m
يارا: اه الحمدلله
يونس: يارا ساعات الواحد ممكن يخبي حاجه عن الاشخاص الي بيحبهم علشان بيبقا خايف يخسرهم
يارا: مش فاهمه
يونس: احم انا انا هنام عايزه حاجه
يارا: لا سلامتك بس بقولك

 

 

يونس: ايه يا حبيبتي
يارا بكدب: بابي يا يونس قالي اني مش ممكن اتجوز اي حد غير لما انجح
يونس: متقلقيش انا معاكي وهنذاكر سوا والي مش فهماه متقلقيش هفهمهولك
يارا بتريقه: نذاكر سوا
يونس: في حاجه
يارا: لا لا سلام
تاني يوم
يونس: ايه النشاط ده كله
ليان بخضه: يونس خضتني
يونس: ههههه ايه الارنوبه العسل دي
ليان: احم اطلع برا وانا هجبلك الفطار
يونس: بس كده حاضر
ليان: تمام نفطر واعمل كوبايه قهوه ونقعد في البلكونه اشطا
يونس: هتبقا لمين القهوه دي

 

 

ليان: اكيد ليا يعني مش ليك
يونس: طب اعمليلي واحده ده انا زي جوزك برضوهm
ليان: هههه خفه خد طبق البيض ده حطه علي السفره
يونس: هو هو ده بيض ايه
ليان: بص يا ابن الحلال انا ماما كانت حاطه خط احمر علي المطبخ علشان مخشهوش تمام انا فاشله اصلا فا انت كل وانت ساكت الاكل حلو وحش كل وانت ساكت اتفقنا يا برنس
يونس: ها اتفقنا
بعد شويه فطرو وليان لمت الاطباق وعملت قهوه
ليان: احم احم سرحان في ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية زواج غصب)

اترك رد